۵ سال فیلمبرداری با استفاده از کارت های مایکرو SD جدید سامسونگ

0

۵ سال فیلمبرداری با استفاده از کارت های مایکرو SD جدید سامسونگ

اگر جزء کاربران تلفن های همراه هوشمند کمپانی آیفون هستید بهتر می دانید که اکثر کارت های مایکرو SD برای اسمارت فون ها مناسب می باشند ، اما این مسئله در دوربین های داشبورد و امنیتی کاملا متفاوت می باشد چرا که فیلم برداری بدون هیچ گونه توقفی کارت هایی که برای نوشتن مداوم طراحی نشده اند را به چالش خواهند کشید.

اما تمامی این مسائل برای قبل از طراحی و ساخت کارت های مایکرو SD جدید کمپانی سامسونگ می باشد.

جالب است بدانید که این کارت ها جدید سامسونگ تا ۲۵ برابر بیشتر از کارت های متمرکز بر سرعت دوام خواهند آورد علاوه بر این مدل ۱۲۸ گیگابایتی این امکان را فراهم می کند تا بتوان برای ۴۳۸۰۰ ساعت یعنی ۵ سال به فیلم برداری ۱۰۸۰ پیکسلی بپردازید. از این رو می توان گفت که چنین احتمالی وجود دارد که دوربین شما زودتر از کارت مایکرو SD جدید سامسونگ خراب شود.

از دیگر ویژگی های این سری از محصولات مقاوم بودن آنها در برابر آب ، حرارت ، مغناطیس ، و اشعه ایکس می باشد.

قیمت مدل های ۳۲ ، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی کارت های مایکرو SD جدید کمپانی سامسونگ به ترتیب برابر با ۲۵ ، ۴۵ و ۹۰ دلار خواهد بود از این رو کمپانی سامسونگ پول خوبی را بایت فروش این کارت های مایکرو جدید خود دریافت خواهد کرد.

حافظه اس دی که یک کارت حافظه غیرفرار است که به طور گسترده در وسایل قابل حملی چون تلفن همراه،دوربین دیجیتال، کنسول بازی دستی، تبلت و ابزار راهیابی جی پی اس استفاده می شودند.

(حافظه اس دی) در سال ۱۹۹۹ معرفی گردید و از آن سال تاکنون بیش از ۴۰۰ برند، دهها شاخه و ۸۰۰۰ مدل ایجاد و عرضه گشت.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز می باشد.

مطالب مرتبط
مشکل تراموا توسط دانشمندان در طی یک آزمایش واقعی مورد بررسی قرار گرفت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.