iNEXT ،مدل کانسپت عجیب و رویایی بی ام و در اواخر سال رونمایی می شود

0

کانسپت بی ام و iNEXT در اواخر سال رونمایی می شود

شرکت بی ام و را می توان یکی از کمپانی های مطرح تولیدکننده خودرو دانست که در سبد محصولات آن هر مدلی را می توان یافت. پیشتر این شرکت کانسپت ویژن نکس ۱۰۰ را رونمایی کرد که طراحی و ویژگی های خودروهای ۱۰۰ سال آینده شرکت باواریایی را نشان می داد.

این شرکت کانسپت موردبحث را چشم انداز ۱۰۰ سال آینده کمپانی بیان داشت. حال به تازگی تصویر تیزری از کانسپت جدید دیگر منتشر شده که به عنوان کانسپت iNEXT شناخته می شود. محصولی که نسخه تولیدی آن در سال ۲۰۲۱ رونمایی شد اما نسخه پیش نمایش را اواخر سال جاری شاهد خواهیم بود.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون این مدل کانسپت بی ام و منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب برند آلمانی نرسید. حال با انتشار این تصویر می توان دریافت که کانسپت جدید شباهتی به کانسپت های اخیر این سری دارد.

البته پیش بینی می شود فناوری های پیشرفته تری توسط بی ام و روی این مدل در نظر گرفته شود. هارولد کروگر مدیرعامل وقت بی ام  و در جریان گزارش مالی کمپانی بیان داشت که شرکت موردبحث می خواهد در پایان سال جاری یعنی ۲۰۱۸ از کانسپت جدیدی رونمایی کند.

بی ام و علاوه بر این مدل محصولات پرچمدار دیگری برای معرفی دارد که باید به سری ۸ کوپه و گرن کوپه. این مدل ها برنامه ریزی شده در سال جاری طی مسابقات لمانز رونمایی شوند.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
Prior Design و انتشار تصویری از مدل با کیت اسپرت سری 8

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.