کانسپت جدید کمپانی بیوک که از مدل تولیدی آن الهام گرفته شده است

0

کانسپت جدید کمپانی بیوک که از مدل تولیدی آن الهام گرفته شده است

مدل مفهومی Enspire Buick بدون شک یکی از پر هیجان ترین اتومبیل های نمایشگاه این هفته پکن خواهد بود، اما متاسفانه، تا کنون خبری مبنی بر این که  این کانسپت پزچم دار در آینده ای نزدیک وارد مرحله تولید خواهد شد یا خیر به دست ما نرسیده است.

با این وجود و با وجود نداشتن تصویری واضح از این خودرو، طراح با استعداد خودرو Kleber Silva مجموعه ای از نقاشی های کامپیوتری را طراحی نموده است که چشم اندازی از این خودرو را در اختیارتان قرار می دهد و به شخصه می توانم بگویم که این تصاویر بسیار عالی هستند.

در حقیقت این کانسپت نشانه ای دال بر زبان طراحی جدید و جذاب این شرکت است که گویا قرار است در مدل های آتی آن مورد استفاده قرار گیرد.

پنجره مشبک گسترده جلو بسیار متفاوت از پنجره های مشبک قبلی است که ما از این نام تجاری در چند سال گذشته دیده ایم، اما مطمئنا برای تبدیل این کانسپت به یک ماشین تولیدی، این خودرو به یک چهره آشنا با الهام از Regal TourX تبدیل خواهد شد.

البته، در رندر خودرو از درب های سنتی با دستگیره های معمولی و آینه های جانبی استفاده شده و دوربین های کوچک این مدل مفهومی نیز جایگزین خواهند شد.

در پشت خودرو  Regal TourX ، نوار منحصر به فردی با چراغ های روشن ال ای دی سراسر بخش عقب خودرو را پوشش داده اند، که در کانسپت فعلی با طرح نزدیک به زمین تری همراه با دو خوشه جداگانه جایگزین شده اند.

جالب است که، چرخ های بزرگ این مدل مفهومی کاملا با نسخه پیشنهادی تولید شده متناسب هستند.

خودروی نمایشی نمایشگاه پکن دارای یک پیشرانه الکتریکی است که توانی برابر با ۵۵۰ اسب بخار (۴۱۰ کیلووات) را تولید می کند.

مطالب مرتبط
تصاویر از ۲۰ خودروی عجیب و مفهومی پژو

خودرو باید بتواند حداکثر بردی برابر با ۳۷۶ مایل (۵۹۶ کیلومتر) داشته باشد و پیشبینی می شود که این خودرو تنها در عرض چهار ثانیه به سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) برسد.

ما واقعا هیجان زده هستیم و می خواهیم ببینیم که در  آینده چه بر سر این اس یو وی مفهومی فوق العاده خواهد آمد.

در حال حاضر ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که در نهایت این کانسپت بیوک به یک وسیله نقلیه تبدیل شود.

اگر خودروی تولیدی، حداقل بخشی از ظاهر جذاب این مدل مفهومی و پیشرانه الکتریکی آن را دارا باشد، می تواند به یکی از بهترین اس یو وی های پیشنهادی موجود در بازار تبدیل شود و توجه همگان را به سوی خود جلب نماید.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.