چالش ۳۰ روز غذای سالم: کاهش ابتلا به دیابت با دارچین

0

چالش ۳۰ روز غذای سالم: کاهش ابتلا به دیابت با دارچین


به ۳۰ روز سوپر غذا، چالش ۳۰ روزه پیشگیری برای تبدیل رژیم غذایی خود به مواد سالمتر در ماه آذر خوش آمدید. غذاهای فوق العاده دارای مزایای بی شماری، از افزایش سیستم ایمنی و تقویت بدن تا جلوگیری از بیماری و حتی مدیریت یائسگی هستند.
در اینجا، بیان می کنیم که چگونه دارچین می تواند به کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک کند و چگونه آن را به رژیم غذاییتان اضافه کنید، که از امروز شروع می شود! این ادویه گرم می تواند نقش شیرینی اضافی را در آشپزی شما انجام دهد.

دارچین حاوی ترکیبات پلی فنول است که به کنترل گلوکز کمک می کنند. در واقع، تحقیقات نشان می دهد که مصرف نصف قاشق چای خوری دارچین روزانه می تواند سلول ها را نسبت به هورمون انسولین حساس تر کند. در نتیجه، بدن شما مجبور نیست انسولین را به میزان زیادی تولید کند تا گلوکز را از خونتان به سلول های شما انتقال دهد. این می تواند سطوح قند خون را ثابت نگه دارد و به مقاومت در برابر انسولین کمک کند که می تواند دیابت نوع ۲ را در حالت خفیف نگه دارد.

چگونگی استفاده از دارچین

شما می دانید که کمی دارچین در غذاهای شیرین خوشمزه است. آن همچنین می تواند یک ماده معطر برای غذاهای خوشمزه مانند گوشت، اسکواش زمستانی یا سس گوجه فرنگی باشد. نوشیدنی ها را فراموش نکنید دارچین را به قهوه و چای برای افزودن طعم اضافی، بدون شکر یا کالری اضافه کنید.

کلوچه پای سیب دارچین

این کلوچه ها مانند شیرینی های تند و بیسکویت ها می شود. اما از آنجا که آنها با جو، آدامس، سیب و دارچین بارور شده اند، آنها به اندازه کافی سالم و برای صبحانه یا میان وعده مناسب هستند. برای مصرف آنها بیشتر از یک وعده غذایی، سعی کنید آنها را با ماست چه در رختخواب و چه در آشپزخانه بخورید.

مطالب مرتبط
زلزله 7.2 ریشتری در عراق: به شایعات در زلزله توجه نکنید

مرغ، سیب زمینی، سیب زمینی شیرین و بروکسل

بادمجان و دارچین برای اضافه کردن شیرینی به مرغ و سبزیجات در یک وعده غذای خوشمزه ترکیب کنید. می توانید به جای مرغ ها از چهار تخم مرغ پخته شده استفاده کنید.

سوپ گوجه فرنگی هویج کرمی

دارچین، زنجبیل و میخک در این سوپ الهام گرفته از آفریقا، شیرینی طبیعی سبزیجات را ایفا می کنند. استفاده از خمیر تایلندی در حالی که کره بادام زمینی و شیر نارگیل یک محلول غنی و باشکوه را تحویل می دهد یک ویژگی اضافی را به همراه دارد. (در طول ماه های سردتر و ماه های خنک، سوپ را مصرف کنید).

نوش جان

شاید به چالش های دیگر علاقه مند باشید:

چالش ۳۰ روز غذای سالم: عدس برای انرژی زایی در سراسر روز

چالش ۳۰ روز غذای سالم: مصرف قهوه برای تسکین درد

چالش ۳۰ روز غذای سالم: بادام زمینی برای کاهش التهاب

چالش ۳۰ روز غذای سالم: قارچ و افزایش ایمنی بدن

 

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.