کمپانی یاهو بر روی یک پلتفرم تبادل ارز مجازی ژاپنی سرمایه گذاری کرده است

0

کمپانی یاهو بر روی یک پلتفرم تبادل ارز مجازی ژاپنی سرمایه گذاری کرده است

یاهو : براساس گزارشات و اخبار بدست آمده کمپانی یاهو بر روی یک پلتفرم تبادل ارز مجازی ژاپنی سرمایه گذاری کرده است که قرار است براساس این سرمایه گذاری ۴۰ درصد از سهام پلتفرم تبادل ارز مجازی ژاپنی در اختیار کمپانی یاهو قرار گیرد.

جالب است که دو کمپانی این قرارداد هیچ گونه اطلاعاتی را از نظر مالی اعلام نکرده اند، اما در یک منبع خبری اینچنین نوشته شده است که قرارداد بین شرکت هواوی و پلتفرم تبادل ارز مجازی ژاپنی به قیمت ۲ الی ۳ میلیارد ین می باشد که این مبلغ به دلار آمریکا برابر است با ۱۸.۶ تا ۲۷.۹ میلیون دلار.

هر دو کمپانی معتقدند که وقتی اپلیکیشن ها در زمینه ارزهای مجازی اینچنین تاثیر بسزایی را ایفا می کنند در نهایت این مسئله بدین معنی می باشد که به عصر جدیدی از بلاکچین وارد شده ایم از این رو کمپانی یاهو باید از پلتفرم تبادل ارز مجازی استفاده کند تا برای تمامی تراکنش های خود امنیت لازم را فراهم کند.

کمپانی ژاپنی در سال گذشته، بهمن ماه توانسته است مجوز پلتفرم تبادل ارز مجازی خود را از سرویس های مالی ژاپن دریافت کند و حالا این کمپانی قصد دارد این پلتفرم خود را در پایان پاییز سال میلادی جاری عرضه کند به گونه ای که تمرکز و هدف اولیه خود را بر روی خرید و فروش بیت کوین گذاشته است و قصد دارد در وهله ی اول با راه اندازی پلتفرم تبادل ارز مجازی خود به خرید و فروش بیت کوین بپردازد.

قراردادی که بین دو کمپانی یاهو و کمپانی ژاپنی بسته شده است به همینجا ختم نمی شود چرا که قرار است این دو کمپانی در بهار سال آینده میلادی قرارداد دیگری را با یکدیگر امضاء کنند و با این حساب می توان اتفاقات خوبی را شاهد بود.

مطالب مرتبط
ZTE به دنبال معرفی گوشی های هوشمند بیشتر مشابه آکسون M

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.