کوپه چهار درب AMG GT کمپانی مرسدس بنز

0

کوپه چهار درب AMG GT کمپانی مرسدس بنز

مرسدس بنز : بالاخره انتظارها به پایان رسیده است. در طی چند هفته آتی، ما می توانیم در نهایت خودروی جدید مرسدس بنز یعنی کوپه AMG GT را، که در واقع نسخه چهار درب خودروی اسپرت این کمپانی است مشاهده کنیم.

مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی ژنو امسال، مجموعه ای از تیزرهای جدید سدان عملکردی خود را در حال انجام تست های لازم به نمایش گذاشت.

در تصاویری که توسط کمپانی مرسدس منتشر شده، اسپویلر عقب آیرودینامیکی فعال کوپه چهار درب AMG GT به وضوح مشخص است.

هیچ چیزی در مورد این اسپویلر گفته نشده به جز اینکه، این بخش های آیرودینامیکی فعال به بهبود عملکرد خودرو کمک می نمایند.

بدیهی است که اضافه شدن نیروی نیروی پایین برنده به خودرو سبب می شود که این کوپه بی نظیر در سرعتهای بالاتر عملکرد بهتری داشته باشد، و به واسطه باله پشتی خود، عملکرد فوق العاده ای را از خود بروز دهد.

البته کوپه چهار درب AMG GT در حال حاضر، در حالت استتار قابل مشاهده است، اما عکس ها به ما ایده هایی را در مورد آنچه که انتظار می رود زمانی به عنوان یک محصول نهایی در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی شود خواهند داد.

مرسدس در مورد تیزرهای خود چنین توضیح می دهد که:

” قبل از اینکه عضو جدید خانواده AMG GT در نمایشگاه اتومبیل ژنو عرضه شود، باید تست های تونل باد را پشت سر بگذارد. پس باید تا زمانی که این تست ها پایان یابند صبور باشید.”

کوپه چهار درب AMG GT باید چندین ماه، تحت آزمایش های مختلف قرار گیرد و چندین بار در هر جاده ای و در مسیر های مختلف تست شود.

به طور قطع، این خودروی چهار درب اسپرت دارای توانی بیشتر از نسل های قبلی خود خواهد بود.

مطالب مرتبط
اپل به دنبال گزینه های رنگی جدید آیفون های 2018

مشخصات فنی احتمالی کوپه جدید مرسدس بنز

در زیر کاپوت سدانAMG GT یک موتور ۴.۰ لیتری ۸ سیلندر بی توربو قرار گرفته که هنوز چیزی در مورد قدرت آن بیان نشده است.

اما شایعات نشان می دهد که یک نوع پلاگین هیبرید در آینده ای نه چندان دور در دست تولید قرار خواهد گرفت که دارای توانی بیش از ۸۰۰ اسب بخار (۵۹۷ کیلووات) خواهد بود.

هرچند نباید چنین ارقامی را برای نسخه بنزینی انتظار داشته باشید.

کوپه اسپرت چهار درب GT در ماه ژوئن در در نمایشگاه خودرو ژنو موتور عرضه خواهد شد و فروش آن تا پایان سال جاری به طور رسمی آغاز خواهد شد.

با توجه به این که تیزرهای جدید این خودرو را در حال تست های جاده ای نشان می دهند، باید انتظار داشته باشید که این کوپه بی نظیر در عرض چند هفته آینده در نمایشگاه خودرو به نمایش درآید.

گالری تصاویر کوپه چهار درب AMG GT

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.