گلکسی اس ۹ با بهبود کیفیت صدا عرضه شد

0

گلکسی اس ۹ با بهبود کیفیت صدا عرضه شد

گلکسی اس ۹ : سامسونگ را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند دانست که هر سال با پرچمدارانی قابل توجه توانسته طرفداران را به خود جلب کرده و دیوایس های بزرگی را روانه بازار کنند.

شرکت سامسونگ با اینکه در طراحی تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ تفاوت زیادی را نسبت به نسخه های قبلی لحاظ نکرده است اما موفق شده است تا بهینه سازی های چشم گیری را در برخی از ویژگی های این تلفن همراه هوشمند پیاده سازی کند به گونه ای که به تازگی از این بهینه سازی ها در برخی از آپشن های گلکسی اس ۹ خبر داده است که در ادامه ی این مقاله به آنها می پردازیم.

یکی از ویژگی های استفاده شده در این تلفن همراه هوشمند که آن را از سایر تلفن های همراه هوشمند این کمپانی متمایز کرد و باعث شد نگاه کاربران از جنبه ی ارتقای اسپیکر در این تلفن همراه هوشمند منحرف شود، دوربین با گشودگی لنز متغیر بود.

البته کمپانی سامسونگ به نیاز های کاربران در زمینه ی ارتقای اسپیکر بی اهمیت نبوده است چرا که در طراحی و عرضه تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ از اسپیکر استریو AKG که جز اسپیکر های بی نظیر در عرصه ی صدا می باشد استفاده کرده است.

اصلاح ساختار اسپیکر

طراحان تلفن همراه هوشمند گلکسی اس ۹ جهت اصلاح ساختار محرک اسپیکر، تیمی را تشکیل دادند که این تیم متشکل از مهندسان بخش های مختلف بود.

این تیم به مدت زمان ۱ سال برای اصلاح ساختار محرک اسپیکر تلاش های فراوانی کردند چرا که در ابتدای کار مهندسان این کمپانی اسپیکری داینامیک را در بخش بالایی این تلفن همراه هوشمند تعبیه کردند که این فرایند نیاز به بازآرایی قطعات داخلی اطراف اسپیکر مانند دوربین سلفی و اسکنر عنبیه بوده است علاوه بر تمامی اینها مهندسان این کمپانی باید تلاش می کردند تا اندازه ی کوچک این اسپیکر را حفط کنند تا جایی که این اسپیکر همراه با داشتن اندازه ای کوچک دارای قدرت بالایی نیز باشند.

مطالب مرتبط
آلکاتل و معرفی محصولات جدید در MWC 2018

از این رو پس از اینکه تیمی در این خصوص تشکیل داده شد، این تیم تصمیم گرفت تمام تمرکز خود را بر روی اصلاح ساخار محرک اسپیکر بگذارد.

این تیم در نهایت موفق شد با توجه به فضای موجود سایز اسپیکر این تلفن همراه هوشمند را تا ۱.۵ برابر افزایش دهد و میزان تداخل و نویز سایر قطعات استفاده شده در این تلفن همراه را تا حد زیادی کاهش دهد.

با وجود تمامی تلاش های تیم کمپانی سامسونگ می توانیم شاهد یک تلفن همراه هوشمند که دارای یک اسپیکر بزرگتر و پخش استریو باشیم که با فعال کردن تکنولوژی دالبی در این تلفن همراه هوشمند نسبت به نسل قبلی صدایی ۱.۴ برابر بلند تر را به صورت سه بعدی بشنویم و از آن لذت ببریم.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.