گلکسی تب اس ۳ سامسونگ و دریافت اندروید ۸.۰

0

گلکسی تب اس ۳ سامسونگ بزودی اندروید ۸.۰ دریافت می کند

شرکت سامسونگ در حال حاضر آمده است تا بروزرسان اندروید ۸.۰ اوریو را برای محصولات پرچمدار جدید و اخیر خود منتشر کند. حال یکی از آنها تبلت Galaxy Tab S3 بوده که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و توانست بسیار مورد توجه قرار گیرد. این تبلت قرار است در کنار گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ دریافت کننده بروزرسان اندروید ۸.۰ اوریو باشد. این تبلت با مشخصات رده بالایی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و استقبال چشمگیری نیز از آن صورت گرفته و میزان فروش تبلت سامسونگ را با رشدی رو به رو ساخته است.

احتمالا شرکت کره ای پیش از پایان نیمه اول سال ۲۰۱۸ این سیستم عامل را برای Galaxy Tab S3 منتشر خواهد کرد. تاکنون شایعات خاصی پیرامون دریافت بروزرسان توسط Galaxy Tab S3 منتشر نشده و می توان گوشی هوشمند جدید کره ای ها را بسیار خاص و قابل توجه دانست. پیش بینی می شود بیشتر اسمارتفون ها و دستگاه های سامسونگ پیش از نیمه دوم این بروزرسان را دریافت کنند.

به تازگی آژانس وای فای تاییدیه ای به نسخه اندروید ۸.۰ اوریو گلکسی تب اس ۳ داده که احتمال انتشار بروزرسانی مورد اشاره را در آینده نزدیک بیشتر خواهد کرد. هر گاه آژانسی تاییدیه ای به محصولی می دهد مدت زمان کوتاهی پس از آن معرفی صورت می گیرد یا شرکت موردنظر رسما خبر را اعلام می کند. حال نوبت به گلکسی تب اس ۳ رسیده تا بزودی خبر دریافت اندروید ۸.۰ اوریو آن اعلام شود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا اواخر مارس یا بهار ۲۰۱۸ منتظر ماند.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
احتمال دو سیمکارته بودن دو مدل از سه آیفون پیش رو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.