۸ دلیل برای اینکه گلکسی نوت ۸ بخرید

0

با ۸ دلیل برای خرید گلکسی نوت ۸ آشنا شوید

شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۶ با معرفی گلکسی نوت ۷ انتظار داشت فروش بزرگی به ارمغان آورد اما مشکلات باتری موجب شد تا این گوشی هوشمند نتواند به موفقیتی دست یابد. در این میان شرکت کره ای تصمیم گرفت گلکسی نوت ۸ را با طراحی متفاوت و ویژگی های بهتر معرفی کند. گوشی هوشمند موردبحث به طراحی منحصربفردی همانند گلکسی اس ۸ مجهز بوده و می تواند تجربه کاربری لذت بخشی فراهم سازد.

گلکسی نوت ۸ قیمتی ۹۳۰ دلاری داشته و در مقایسه با گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۷ قیمت بیشتری برای آن در نظر گرفته شد. این افزایش قیمت از آن رو انجام گرفته که سامسونگ از کیفیت ساخت بالا و مشخصات قابل توجه بهره گرفته که تاکنون در گوشی های هوشمند سامسونگ مشاهده نشده است. از همین رو جای تعجبی نداشته افزایش قیمتی صورت گیرد.

در این مطلب قصد داریم شما را با ۸ دلیل برای خرید گلکسی نوت ۸ آشنا سازیم و می تواند ما را راضی به خرید نوت ۸ کند:

۱- فوق العاده برای یادداشت برداری

وجود قلم اس پن آن هم از نوع ارتقایافته موجب می شود تا کاربر گلکسی نوت ۸ بتواند تجربه کاربری کاملی داشته و به یادداشت برداری موارد موردنیاز بپردازد. ویژگی که در سایر گوشی های هوشمند مشاهده نشده و گلکسی نوت ۸ را به اسمارتفونی خاص تبدیل کرده است. بنابراین در ابتدا باید به همین ویژگی گلکسی نوت ۸ پرداخت زیرا انتخاب نام آن براساس همین ویژگی صورت گرفته و در نسل جدید سری نوت پیشرفت چشمگیری را می توان مشاهده کرد.

۲- گلکسی نوت ۸ و صفحه نمایش بزرگ و بی نهایت

شرکت سامسونگ در گلکسی نوت ۸ نمایشگر ۶.۳ اینچی QHD+ از نوع Super AMOLED اینفینیتی اج بهره گرفته که یکی از ویژگی های بارز آن بوده و در بیشتر رقابت ها توانسته بهترین را به خود اختصاص دهد. نمایشگر گلکسی نوت ۸ در ساختار اگرچه مشابه دو مدل گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس بوده اما در ابعاد ۶.۳ اینچی است و بزرگتر محسوب می شود. از این رو سامسونگ آن را یک صفحه نمایش بزرگ و بی نهایت می نامند زیرا ابعاد آن موجب شده تا در کنار نسبت ابعاد ۱۸.۵:۹ بتوان تجربه بزرگی را بدست آورد.

مطالب مرتبط
5 سال فیلمبرداری با استفاده از کارت های مایکرو SD جدید سامسونگ

تماشا ویدئو در گلکسی نوت ۸ بسیار لذت بخش است زیرا رنگ ها در این صفحه نمایش بسیار پرجنب و جوش بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند. چنین صفحه نمایشی بی نظیر است بوده و در هیچ یک از رقبا نمی توان مشاهده کرد از این رو همیشه یکی از ویژگی های بارز نوت ۸ صفحه نمایش باکیفیت و پروضوح آن است.

۳-دوربین دوگانه

گلکسی نوت ۸ در بخش دوربین اولین گوشی هوشمند سامسونگ بوده که به این قابلیت مجهز شد. این دوربین دوگانه در گلکسی اس ۸ تک لنز است و خبری از دوربین دوگانه نیست. سامسونگ سعی کرده دوربین باکیفیتی را برای فبلت پرچمدار خود در نظر گیرد تا به گوشی هوشمندی کاملی تبدیل شود. براساس بررسی انجام گرفته دوربین گلکسی نوت ۸ یک اسمارتفون تمام عیار بوده که و توانسته در مقایسه با رقبا عملکرد بالاتری داشته و یک فبلت واقعی به شمار رود.
دوربین دوگانه آن برای زاویه دید گسترده و کیفیت تصویر بالاتر می تواند نتیجه بزرگی را رقم زند.

۴- طراحی حرفه ای

همانطور که اشاره شد، شرکت سامسونگ اس پن را بهینه ساخته تا افراد طرح های زیبایی را روی نمایشگر بزرگ آن به تصویر بکشند. البته با وجود برنامه های Adobe Photoshop Sket و Autodesk SketchBook این طراحی حرفه ای تر و جذاب تر خواهد شد. بنابراین می توان انتظار طراحی زیبایی با قلم گلکسی نوت ۸ داشت.

این نکته نیز حائز اهمیت است که خود نیز باید مهارت کافی را برای طراحی حرفه ای داشته باشید. زیرا در صورت عدم مهارت کافی قلم نوت نمی توان عملکرد خوب خود را نشان دهد و سعی کنید در صورت عدم برخورداری از مهارت آن را بیاموزید قطعا اوقات لذت بخشی را فراهم می آورد.

مطالب مرتبط
گلکسی نوت 9 فاقد حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر

۵- گوشی هوشمند قدرتمند

گلکسی نوت ۸ به همان پردازنده ای مجهز است که در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس شاهد بودیم. اما در مقایسه با پرچمداران اخیر به حافظه رم ۶ گیگابایتی مجهز شده که بعید است سامسونگ در چند سال آینده تصمیمی برای افزایش آن داشته باشد.

گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس با آن که پرچمدار آینده شرکت کره ای محسوب می شوند بعید است به حافظه رم ۶ گیگابایتی مجهز شوند و همچنان به حافظه ۴ گیگابایتی مجهزند اگرچه درباره نسخه پلاس تردیدی وجود دارد.

۶-نمایشگری زیبا

همانطور که اشاره شد، گلکسی نوت ۸ به صفحه نمایش باکیفیت و پروضوحی مجهز است. نمایشگری که نمی توان در هر اسمارتفونی شاهد آن بود و حتی بسیاری از رسانه ها این گوشی هوشمند را در بخش نمایشگر برترین دانستند. صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۹۶۰*۱۴۴۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ که قطعا نمایشی تمام عیار را برای مخاطب خود فراهم می آورد.

این رزولوشن در کنار نوع نمایشگر بی حاشیه اینفینیتی اج قطعا لذت بخش و بی نظیر است و تماشا فیلم یا هر محتوا ویدئویی را کاملا لذت بخش خواهد ساخت. با این حساب باید در بخش نمایشگر فبلت پرچمدار سامسونگ را گوشی هوشمندی کامل دانست که می تواند انتظار مخاطب خود را برآورده سازد. با مشخصه ای که سامسونگ در بخش صفحه نمایش برای محصول خود در نظر گرفته می توان آن را برای تماشا فیلم بسیار مناسب دانست.

۷- یک جک هدفون و یک سنسور اثرانگشت

شرکت سامسونگ برخلاف برخی کمپانی ها تمایل پیدا کرد تا جک هدفون را در گلکسی نوت ۸ باقی بگذارد و مخاطب بتواند هدفون خود را به آن متصل کند. با این حساب افراد می توانند بدون هیچ مبدلی هدفون موردنظر را به گلکسی نوت ۸ متصل سازند. در سوی دیگر نیز سنسور اثرانگشت به بخش عقب انتقال پیدا کرده تا گلکسی نوت ۸ قابلیت پشتیبانی از صفحه نمایش بی حاشیه را پیدا می کرد. البته جایگاه اسکنر اثرانگشت آن مناسب نیست و کمی از انگشتان دور بوده اما در این بین خوشبختانه با وجود سنسور عنبیه چشم می توان به سرعت قفل دستگاه را باز نمود.

مطالب مرتبط
تصویر رندر شده از ولوو S60 2019

۸- رابط کاربری بهینه شده

شرکت سامسونگ از تاچ ویز کناره گیری کرده و به رابط کاربری جدید EXPERIENCE روی آورده است. رابط کاربری که تجربه بهتری را برای مخاطب به ارمغان آورده و می توان کیفیت را به خوبی احساس کرد. بنابراین یکی از ویژگی های مثبت گلکسی نوت ۸ رابط کاربری جدید سامسونگ EXPERIENCE بوده که ساختاری متفاوت نسبت به تاچ ویز پیدا کرده و می توان رابط کاربری خوبی با گلکسی نوت ۸ داشت.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.