بررسی کامل ام وی ام ایکس ۳۳ با پیشرانه ۱۲۰ اسب بخاری ۱۹۰۰ سی سی

0

آشنایی با ام وی ام ایکس ۳۳

شرکت مدیران خودرو چند سالی می شود که کراس اوور اسپرت ام وی ام ایکس ۳۳  را وارد خط تولید خود نمود. محصولی که سه نسل آن به جاده های کشور راه پیدا کرده و توانسته در هر نسل نظر مشتریان را جلب کند. اما آخرین نسل آن یک مدل خاص و کاملا تغییریافته محسوب شده که از طراحی با روح اسپرت و مشخصات فنی بهبودیافته بهره می برد.

آخرین نسل ام وی ام ایکس ۳۳ یک مدل جوان پسند بوده و برخلاف مدل های پیشین که کاستی هایی داشتند، باید آن را یک کراس اوور جذاب دانست. مدیران خودرو محصولات مختلفی را در سبد تولیدات خود جای داده و از جمله باید به برند چری، ام وی ام و چندی دیگر اشاره کرد.

تاکنون این کمپانی فروش بالایی را به کمک محصولات ام وی ام و چری بدست آورد، بخصوص آن که مدل هایی نظیر ام وی ام ایکس ۳۳ یا MVM X33 یک نسخه مناسب برای جوان ترهاست و چری تیگو ۵ نیز از تولیدات پرفروش گروه صنعتی مدیران خودرو محسوب می شود.

شرکت مدیران خودرو با عرضه ایکس ۳۳ سعی داشت نظر جوان تر ها را به محصول خود جلب کند و موفق نیز شد. در سویی که چری تیگو ۵ برای خانواده ها مدلی مناسب به شمار رفته و از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد، ایکس ۳۳ نیز یک مدل برجسته به شمار رفته و با قیمتی کمتر اما امکاناتی مناسب دردسترس مشتریان این شرکت قرار می گیرد.

بدون شک آشنایی با این کراس اوور که در ایران مونتاژ می شود، خرید را آسان می کند و تصمیم بهتری را صورت می دهد. شرکت مدیران خودرو اگرچه تغییراتی در ظاهری کراس اوور موردبحث ایجاد نکرده اما با تغییر برند سعی کرده محصولی را در بازار عرضه دارد که متفاوت از نسخه چینی می باشد به طوری که در چین ایکس ۳۳ همان تیگو ۳ نام داشته و از خانواده چری به شمار می رود.

شرکت مدیران خودرو با تغییر نام محصول سعی کرده اتومبیل اختصاصی به تولید برساند، اگرچه این عمل در همکاری بین چری و مدیران خودرو صورت گرفته است. ایکس ۳۳ همانطور که پیشتر گفته شد، یک مدل جوان پسند بوده و کمپانی مدیران خودرو با عرضه این محصول در نوع دو رنگ که قسمت بدنه و سقف را متفاوت از یکدیگر می کند، طرح اسپرتی به ایکس ۳۳ بخشیده است.

مطالب مرتبط
لکسوری و معرفی پد شارژ بی سیم کارآمد

نامی که سالهاست در بازار ایران به چشم می خورد و فروش مطلوبی داشته است. مدیران خودرو در تولید محصولات چری توانسته موفق باشد و برند این کمپانی را در کشورمان مطرح سازد.

ایکس ۳۳ اگرچه چند نسلی را در ایران گذرانده اما در هر نسلی نتوانسته به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. از این رو موفق ترین نسل آن در نسل فعلیست که استقبال چشمگیری داشته و بسیاری این برند چینی را تحسین کردند. زیرا ایکس ۳۳ نه تنها کراس اوور چابی محسوب شده، بلکه ویژگی های بزرگی برای آن در گرفته شد تا بتواند به عنوان خودرو شاسی بلند اسپرت مناسبی به شمار رود. طراحی جذاب در کنار مشخصات فنی خوب، ایکس ۳۳ را به یک مدل برجسته تبدیل نمود.

ایکس ۳۳ در حقیقت همان تیگو ۳ شرکت چری

با این حساب هر چه از ویژگی های ایکس ۳۳ مدیران خودرو بگوییم بدون شک کم گفتیم. شرکت موردبحث چندسالی از آغاز به کار آن می گذرد و در ابتدا روی مدل های کوچکتری چون هاچ بک ۳۱۵ و ام وی ام ۱۱۰ تمرکز داشت اما سپس تصمیم گرفته تا شاسی بلندهای کراس اوور را هم به تولیدات خود بیافزاید.

مدیران خودرو با چنین برنامه ای توانست پیشرفت بزرگی را شاهد باشد. پیشرفتی که موفقیت برند ایرانی- چینی را به دنبال داشته باشد. ایکس ۳۳ در میان محصولات این شرکت یک نمونه بارز و برجسته است که توانسته فروش خوبی را برای شرکت رقم زند. در نسل های مختلفی که ایکس ۳۳ به بازار کشور ورود پیدا کرد، مدیران خودرو آن را به عنوان کراس اوور کامپکت معرفی کرد اما در نسل جدید این عنوان به کراس اوور تغییر پیدا کرده و نشان می دهد با مدلی بلوغ یافته رو به رو هستیم.

چنین مدلی را نباید دست کم گرفت. خودرویی که ویژگی های قابلی برای آن در نظر گرفته شده تا افرادی چون جوان تر ها شیفته محصول شرکت چری شوند. شایان ذکر است که ایکس ۳۳ در حقیقت همان تیگو ۳ شرکت چری بوده که با تغییر برند در کشور به فروش می رسد. بنابراین نباید تفاوتی چون نام بین مدل چینی و داخلی را مشاهده کرد.

مطالب مرتبط
کاجار 2019 فیس لیفت محصول جدید رنو

در حقیقت ایکس ۳۳ اولین شاسی بلند مدیران خودرو و چری محسوب شده که به کشور راه پیدا کرده است. از این رو سالهاست که ایرانیان با این محصول مدیران خودرو آشنایی دارند. در تست های مختلف ایکس ۳۳ توانسته عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد، اگرچه نباید آن را بهترین دانست و کاستی هایی هم در این خودرو مشاهده می شود. نخست آن که پیشرانه ضعیفی همانند دیگر اتومبیل های چینی برای ایکس ۳۳ به کار گرفته شده و ممکن است در شرایط جاده ای سخت نتواند قدرتمند باشد.

مزایا و معایب

یکی از مزایا خودروهای چینی طراحی دلچسپ می باشد و در سوی دیگر یکی از معایب بارز این اتومبیل ها نیز عملکرد فنی نچندان مناسب می توان محسوب کرد. در بحث طراحی می توان به بخش های قابل توجهی اشاره کرد که ایکس ۳۳ را به محصولی اسپرت و هیجان انگیز مشترک بین مدیران خودرو و چری تبدیل نمود.

این کراس اوور اسپرت، یک خودروی کراس اوور با خاصیت اسپورتی می باشد. طراحی ظاهری با ابعادی متناسب و مجموعه چراغهای جلو کریستالی پیشرفته بزرگ با طراحی خاص زوایا جلو پنجره کرومی با خطوط موازی با یکدیگر همخوانی چشم نوازی داشته و این خودرو نرمی و سواری یک خودرو سدان را دارد و ارائه دهنده سیمائی مدرن می باشد. این خودرو کراس اوور نرمی یک خودروی سواری را دارد که با داشتن گیربکس مناسب و فنر بندی نرم و راحت، فضای داخلی مناسب و جادار، فضای دید مناسب و همچنین طراحی جذاب باعث شده تا در بازار از فروش و جایگاه بسیار مطلوبی بهره می برد.

نسل جدید ترمزهای ABS+EBD از شرکت TEVIS آلمان

این محصول شرکت چری  را می توان کاملا در سطح استانداردهای یک خودروی شاسی بلند در نظر گرفت. عملکرد ایمنی موثر و فعال آن پا را فراتر از سدان های معمولی گذاشته است. نسل جدیدی از ترمزهای ABS+EBD از شرکت TEVIS آلمان، دیسک های ترمز با قطر بالا در چهار چرخ و چراغهای ترمز LED با نور خیره کننده از جمله امکانات مناسب ایمنی این خودرو می باشد. این خودرو در تستهائی که در مراکز معتبر ایمنی صورت گرفته توانسته است نتایج رضایت بخشی از خود نشان دهد و شاسی بلند کوچک متعادلی باشد.

مطالب مرتبط
با تاخیر اینتل در تولید چیپست های " کانن لیک " امسال از مک بوک پرو 32 گیگابایتی خبری نیست

 

کابین داخلی

کابین داخلی یا همان اطاق خودرو با داشبوردی زیبا، صندلی های راحت، فضای مناسب داخلی که آن را برای سفرهای طولانی تبدیل به خودرویی مناسب می کند. همچنین با خواباندن صندلی عقب نیز فضای مناسب بسیاری برای بار فراهم می شود. خودرو دارای امکانات رفاهی مناسب می باشد و همین آن را به انتخابی استاندارد مشتریان جوان تبدیل کرده است.

X33 با هدف تصاحب بازار خودروهای کراس اوور کوچک متولد شده و مدیران خودرو نیز توانسته بهترین ها را برای مشتریان خود در نظر گیرد. ایکس ۳۳ در نسل جدید یک مدل برجسته می باشد که می تواند نیاز خانواده های کم جمعیت را برآورده سازد.

پیشرانه ۱۲۰ اسب بخاری ۱۹۰۰ سی سی

پیشرانه ۱۲۰ اسب بخاری ۱۹۰۰ سی سی توانایی لازم را برای حرکت در هر جاده ای فراهم می آورد. طراحی داخل کابین نسل جدید ایکس ۳۳ کاملا متحول شده و هیچ شباهتی به نسل پیشین ندارد. همانطور که گفته شده، ام وی ام ایکس ۳۳ جدید پیدا کرده و در هر نسل نیز شرکت ها سعی می کنند تغییرات کاملی اعمال کنند و هیچ شباهتی را با نسل پیشین باقی نگذارند. X33 کراس اوور جذاب چینی است و از زمانی که مدل جدید آن وارد کشور شده، فروش قابلی توجهی صورت گرفته و نظر هر فردی را جلب می سازد.

MVM در حقیقت همان تیگو ۳ است و شرکت مدیران خودرو با تغییر برند سعی کرده یک محصول منحصربفرد را با نام خود ارائه دهد. بنابراین این مدل را نباید کاملا چینی دانست و شرکت موردبحث با توافق هایی مدل را با ثبت برند متعلق به خود عرضه بازار می کند.

با تمامی تفاسیری که از ایکس ۳۳ داشتیم می توان آن را گزینه ایده آل دانست، اگرچه نباید انتظارات بسیاری داشت. زیرا این مدل با قیمت ۱۳۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان در بازار کشور به فروش می رسد و چنین قیمتی اگرچه در مقایسه با قبل افزایش چشمگیری داشته اما در نهایت باید گزینه مناسبی به حساب آورد.

شایان ذکر است که پشتیبانی شرکت مدیران خودرو در بحث خدمات بسیار مطلوب است و افراد در صورت نیاز با مراجعه به نمایندگی می توانند قطعات موردنیاز را تهیه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.