بررسی کامل اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۱۹ : برند لوکس نیسان

اینفینیتی QX80

0

آشنایی بیشتر با اینفینیتی QX80

شرکت اینفینیتی برند لوکس نیسان محسوب می شود که سالهاست در کنار کمپانی ژاپنی به فعالیت می پردازد و تاکنون نیز مدل های قابل توجه و برجسته ای را رونمایی و عرضه کرد.

اگر بخاطر داشته باشید سال گذشته خودروی اینفینیتی QX80 که مدل فول شاسی‌بلند است با نام Limited عرضه شد. اما مدل ۲۰۱۹ این خودرو با چندین تغییر در طراحی ظاهری به تازگی با قیمت ۸۹ هزار و ۸۰۰ دلار روانه بازار شده است.

البته باید اشاره کنیم که قیمت مدل پایه‌ای خودروی اینفینیتی QX80 برابر با ۶۵ هزار و ۱۰۰ دلار می‌باشد چراکه به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می‌شود اما مدل ۸۹ هزار و ۸۰۰ دلاری دارای آپشن‌های زیادی می‌باشد. از این‌رو چنین تفاوت قیمتی بین مدل پایه‌ای این خودرو و مدل پیشرفته آن به دلیل استفاده از آپشن‌های متعدد در مدل پیشرفته آن است که در ادامه مقاله به بررسی آپشن‌های خودروی اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۱۹ خواهیم پرداخت.

ظاهری چشم نواز

خودروی اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۱۹، به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاملا منحصربه‌فرد می‌باشد. بیشترین ویژگی که در طراحی ظاهری این خودرو توجه همه را به خود جلب می‌کند، طراحی چراغ‌های این خودرو می‌باشد چراکه نوع طراحی چراغ‌های آن به شکل خشن است.

می‌توان گفت که طراحی ظاهری خودروی اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۱۹ نسبت به طراحی ظاهری مدل لیمیتد خیلی لوکس‌تر و زیباتر است چراکه در طراحی مدل لیمیتد خبری از قاب آینه‌های کرومی نیست. خودروی اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۱۹ دارای رنگ خاکستری Anthracite  نیز می‌باشد که قیمت این رنگ به تنهایی ۵۰۰ دلار است.

طراحی جسورانه بخش عقب

در طراحی جلو خودرو QX80 مدل لیمیتد، از قطعات کرومی استفاده شده است، جالب است بدانید که در طراحی عقب این مدل از خودرو نیز از قطعات کرومی استفاده شده است. البته توجه داشته باشید قطعات کرومی استفاده شده در طراحی عقب این مدل خودرو QX80، شامل قطعه تزئینی و کاور محافظ سپر نیز می‌باشد.

مطالب مرتبط
رونمایی نیسان از نسخه منحصربفرد شاسی بلند Rogue

البته نوار کرومی که در طراحی عقب مدل لیمیتد خودروی QX80 طراحی شده است در صندوق عقب تا چراغ‌های عقب نیز ادامه دارد به‌گونه‌ای که فلاشرها را در درون خود جای داده است. از این‌رو می‌توان نتیجه گرفت که اصلی‌ترین تفاوت بین خودروی QX80 مدل لیمیتد با سایر مدل‌ها، طراحی بی‌نظیر در عقب خودرو می‌باشد.

پله های درخشان

طراحی رکاب‌های جانبی در خودروی QX80 مدل لیمیتد بسیار منحصربه‌فرد و زیباست درصورتی که طراحی رکاب‌های جانبی در یک مدل پایین‌تر از مدل لیمیتد یعنی مدل لوکس کاملا هم‌رنگ بدنه خودرو می‌باشد. اما مدل اینفینیتی این خودرو از این نظر نیز دارای طراحی متمایزی نسبت به سایر مدل‌های قبلی می‌باشد به‌گونه‌ای که جنس رکاب‌ها در این مدل از جنس فولاد ضد زنگ است و علاوه‌بر این دارای نورپردازی داخلی می‌باشد به‌گونه‌ای که هنگام شب با باز کردن درب‌های خودرو، نشان اینفینیتی بر روی زمین می‌افتد.

به نظر می‌رسد این نوع طراحی، کاملا منحصربه‌فرد و زیبا می‌باشد که تاکنون در هیچ نوع خودرویی دیده نشده است. جالب است بدانید به چنین نورپردازی که هنگام باز کردن درب خودرو صورت می‌گیرد و موجب می‌شود نشان اینفینیتی را بر روی زمین ببینید، نورپردازی خوش‌آمدگویی گفته می‌شود.

رینگ های جذاب

ما معتقدیم که در میان تفاوت‌هایی که از نظر طراحی بین دو مدل لیمیتد و اینفینیتی در خودروی QX80 وجود دارد بزرگترین تفاوت بین این دو مدل در طراحی رینگ‌ها می‌باشد. چراکه رینگ‌های مدل اینفینیتی این خودرو ۲۰ اینچی می‌باشند درحالی که رینگ‌های مدل لیمیتد این خودرو ۲۲ اینچی می‌باشند که دارای سطح زیباتری نسبت به مدل اینفینیتی هستند.

باوجود اینکه رینگ‌های مدل لیمیتد از نظر طراحی زیباتر به نظر می‌رسند اما باید توجه داشته باشید که این نوع رینگ‌ها سواری خشکی در مسیرهای پر دست‌انداز دارند از این‌رو بهترین انتخاب برای رانندگانی که بالا بودن کیفیت رانندگی در مسیرهای پردست‌انداز اهمیت ویژه‌ای می‌دهند مدل اینفینیتی می‌باشد.

مطالب مرتبط
Qin Pro سدان لوکس بی وای دی در راه است

صندلی نرم

یکی دیگر از تفاوت‌هایی که بین مدل لیمیتد و اینفینیتی خودروی QX80 وجود دارد صندلی‌های فوق‌العاده راحت است که دارای پوشش چرمی و ترکیب دو رنگ مشکی و خاکستری هستند. یکی از ویژگی‌های جالب در طراحی این مدل از خودروی QX80 این است که تریم داخلی درها دقیقا مشابه صندلی‌های این مدل می‌باشد. علاوه‌بر تمامی این‌ها نوشته Limited بر روی صندلی‌های دریف اول و دوم هک شده است.

تریمی از چوب

از چوب فوق‌العاده با کیفیتی درمدل لیمیتد خودروی QX80 استفاده شده است، به‌گونه‌ای که لمس آن حس بی‌نظیری را به افراد منتقل می‌کند علاوه‌بر این اسم Limited بر روی چوب کنار دست راننده هک شده است .

فرمان بزرگ و نرم

از آن‌جایی که از چوب باکیفیتی درون این خودرو استفاده شده است انتظار داشتیم که غربیلک فرمان آن نیز از جنس چوب باشد و بر روی آن طراحی خاصی تعبیه گردد اما شاهد یک غربیلک چرمی که دارای طراحی خاصی نیست هستیم.

این مسئله فوق‌العاده عجیب به نظر می‌رسد چراکه در کابین خودرویی که از چوب باکیفیتی استفاده شده است از چوب برای طراحی غربیلک استفاده نشده است و علاوه‌بر این تاکنون خودروی شاسی‌بلند زیادی دیده نشده است که غربیلک فرمان آن از جنس چوب نباشد. البته باید اشاره کنیم که چرم استفاده شده در غربیلک فرمان این خودرو از نوع کاملا باکیفیت است.

منبع 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.