آیا به اندازه کافی در برقراری رابطه جنسی مهارت ندارید؟

0

آیا به اندازه کافی در برقراری رابطه جنسی مهارت ندارید؟

چگونه می توان رابطه جنسی رضایت بخشی داشت؟

داشتن کمی احساس اضطراب و نگرانی قبل از برقراری رابطه جنسی طبیعی است. ما در اینجا ۹ راه برای بهبود رابطه جنسی تان معرفی خواهیم کرد. شما بدون داشتن هیچگونه تجربه جنسی می توانید این روشها را در زندگی زناشویی به کار ببندید.

همه افراد در هنگام برقراری رابطه جنسی احساس اضطراب و نگرانی دارند حال اگر تجربه ای هم نداشته باشند این حس استرس دو چندان می شود.

برای بعضی افراد نگرانی در این زمینه به یک چرخه ترسناک تبدیل می شود:

وقتی شما در برقراری رابطه جنسی در زندگی زناشویی به خود اعتماد نداشته باشید، درنتیجه از انجام آن امتناع می کنید و سرانجام می بینید که تجربه تان در همان حد کم باقی می ماند.

 

 خبرخوب:

داشتن تجربه در رابطه بسیار کمک کننده خواهد بود اما با دانستن این ۹ روش بدون داشتن هیچ رابطه جنسی می توانید توانایی های خود را افزایش دهید و به رضایت مندی کامل برسید.

در این مطلب که توسط کارشناسان سلامت وبسایت وردنگار تهیه شده است، متخصصین مسایل زناشویی کارآمد ترین روش های خود را با شما به اشتراک می گذارند.

 

۱-فکر کردن به مسائل جنسی زناشویی

به اعتقاد درمانگران جنسی همه کسانی که قصد برقراری رابطه جنسی دارند حتی اگر تجربه آنرا هم داشته باشند کمی مضطرب و نگران می شوند. ترس از داشتن رابطه جنسی در هر فردی متفاوت بروز می کند.

 اما به خاطر داشته باشید که فکر کردن و صحبت کردن در رابطه با مسائل جنسی زناشویی قبل از انجام آن بسیار کمک کننده خواهد بود و حتما پس از صحبت کردن و فکر کردن درباره آن احساس بهتری به شما دست خواهد داد.

 

۲-کشف ویژگی های فردی

شما می توانید بدون داشتن رابطه جنسی مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهید. مقاله های زیادی مبنی بر راههای موفقیت آمیز در رابطه جنسی وجود دارد.

درمانگران جنسی دو کتاب راهنمای روابط جنسی(Guide to getting it on) و انفجار بزرگ (The big bang)  نوشته شده توسط پاول جانیدیس و نِرو را برای موضوعات جنسی عمومی مثل عفونت های منتقله از راه جنسی، راههای پیشگیری از بارداری، چگونگی برقراری ارتباط جنسی  و رضایت در آن، را پیشنهاد می کنند.

در کتابی دیگر «لن کرنر» راههای لذت بردن از همسر را بیان می کند. این کتاب را به تمام مردانی که در زمینه برقراری ارتباط با همسر خود مشکل دارند پیشنهاد می شود.

کتاب همانطور که هستید(Come as you are) نوشته شده توسط «امیلی ناگوکسی» در زمینه چگونگی برقراری رابطه جنسی با همسر بسیار مفید و کمک کننده می باشد.

 

مطالب مرتبط
رابطه جنسی پس از بارداری

! اخطار:

آموزه های جنسی خود را از فیلم های سکسی و پورنو نیاموزید. این فیلمها تنها برای سرگرمی هستند نه آموزش.

رابطه های جنسی که در فیلم های پورنو نگاه می کنید شباهت کمی به رابطه های جنسی در دنیای واقعی دارند. بیشتر این فیلمها  ویرایش شده و غیر واقعی هستند و بسیاری از حرکت های انجام در آنها در واقعیت کاربرد و کارایی ندارند.

 

۳-مراقب سلامتی و بدن خود باشید

یکی از راههایی که اعتماد به نفس شما را در برقراری رابطه جنسی بالا می برد، داشتن بدنی سالم است. رابطه جنسی یک عمل فیزیکی است، نه تنها شما باید احساس خوبی داشته باشید بلکه باید راحتی و اعتماد به نفس را هم حس کنید.

برای داشتن بدنی سالم باید غذای سالم مصرف کنید، به اندازه کافی بخوابید و مرتب ورزش کنید.

 

همچنین بخوانید:

۶ غذایی که میل جنسی را کاهش می دهد

 

حتی می توانید ورزش های خاصی که روابط جنسی، نعوظ یا ارگاسم شما را بهبود می بخشد انجام دهید.

توجه داشته باشید که زیبایی نیز بسیار مهم است. لباس هایی بپوشید که بدن شما را جذاب و دوست داشتنی نشان دهد، مو های خود را کوتاه و ریش هایتان را مرتب کنید.

هر چقدر که بیشتر اعتماد به نفس داشته باشید برقراری رابطه جنسی تان موفق تر خواهد بود.

 

۴-در انجام کارها عجله نکنید

احتمال دارد زمانی که شما اشتیاق زیادی برای برقراری رابطه جنسی دارید در انجام کارها عجله کنید. بیشتر مردانی که در این زمینه تجربه کافی ندارند تمایل دارند آمیزش، سریعتر صورت گیرد در حالیکه اگر آرام آرام کارتان را انجام دهید و عجله نکنید بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

می توانید برای لذت بیشتر زمانی را صرف بوسیدن، لمس کردن و رابطه جنسی دهانی صرف کنید. حتی سرعت کارهای خود را کاهش دهید تا شادی بیشتری را تجربه کنید.هرچه شما سرعت کارهایتان را کاهش دهید سطح اضطرابتان نیز کاهش پیدا می کند.

 علاوه بر این در نظر داشته باشید که اکثر زنان از برقراری رابطه جنسی دهانی و لمس شدن نسبت به مقاربت لذت بیشتری می برند. به یاد داشته باشید که خانم ها گاهی دوست دارند ناز کنند.

 

مطالب مرتبط
اصول کلی سخنرانی در جمع از زبان برایان تریسی

همچنین بخوانید:

رابطه جنسی سالم و مطمئن برای بانوان

 

۵-توجه کنید که شریک جنسی تان از چه کارهایی لذت می برد

اگر می خواهید در رابطه جنسی برای همسرتان فوق العاده به نظر برسید به خواسته ها و لذت های او توجه کنید. مسلما این کار یکی از ویژگی های عاشق واقعی است.

 

همچنین بخوانید:

کمبود هیجان و میل جنسی و راه های طبیعی برای افزایش میل جنسی

 

اگر هنگام برقراری رابطه جنسی وقت خود را صرف تمرکز بر خواسته های همراهتان کنید، او را ببوسید و نوازش کنید نسبت به مردهایی که تجربه زیادی دارند ولی از انجام این کارها خودداری می کنند و خودخواه هستند، جلوتر هستید. همچنین دیدن لذت بردن شریک جنسی تان به شما اعتماد به نفس خواهد داد.

 

۶-با شریک جنسی تان مانند یک فرد متشخص و با اهمیت رفتار کنید

ما در این مقاله سعی می کنیم روشها و نکات جنسی را با شما در میان بگذاریم، اما واقعیت این است که همه خانمها مثل هم نیستند و یک روش برای همه جواب نمی دهد.

این خبر خوبی است زیرا نداشتن تجربه باعث شکست شما در داشتن رابطه جنسی نمی شود. زمانیکه شما با همسر خود، وارد رابطه می شوید می توانید با کنجکاوی راجع به او تحقیق کنید و به چگونگی پاسخ های او نسبت به لمس و نوازشتان دقت کنید.

آیا صدای او شنیده می شود؟ نفس های عمیق می کشد؟ بدنش را به سمت شما قوس می دهد؟ از اینکه بپرسید او از چه کارهایی خوشش می آید امتناع نکنید. روشها و تکنیک های مختلف را روی او امتحان کنید و از او بپرسید:

زمانی که این کار را انجام می دهم بیشتر لذت می بری یا آن یکی را؟

 

۷-رابطه جنسی را پیچیده نکنید

بیشتر مردان در زمان برقراری رابطه جنسی مخصوصا زمانیکه احساس نگرانی و اضطراب می کنند رابطه را به چیزی پیچیده تبدیل می کنند.

انتخاب یک روش و تکنیک جنسی مناسب اهمیت دارد اما لازم نیست که از حد تعادل خارج شوید و به یکباره تمام روشها را بر روی شریک جنسی تان امتحان کنید. روشهای متعدد مثل حرکات زبان و انگشت ها به ارگاسم رسیدن خانم ها کمکی نمی کند بلکه پایبند بودن و انجام یک روش مناسب به آنها کمک می کند.

 

مطالب مرتبط
تصاویر زیبا و دیدنی از تزئین سفره و هندوانه شب یلدا

همچنین بخوانید:

نکاتی که راجع به نیاز و میل جنسی مردان باید بدانیم

 

انجام کارهای متعدد حواس او را پرت می کند و سبب منحرف شدن و به ارگاسم نرسیدن او می شود. سعی کنید تکنیکی را پیدا کنید که مناسب شریکتان باشد و روی او جواب دهد.

در ادامه سرعت و فشار حرکت های خود را آرام آرام زیاد کنید ولی فراموش نکنید که همان روش را تکرار کنید، نه روش های دیگر.

 

۸- به رابطه جنسی مانند یک اجرا نگاه نکنید

یکی از اشتباهات بزرگی که افراد تازه کار انجام می دهند این است که به رابطه جنسی مانند یک اجرا نگاه می کنند. آنها فکر می کنند که باید نعوظ کامل صورت گیرد، کنترل کافی بر روی ارگاسم و تسلط بیش از اندازه بر تکنیک هایشان داشته باشند. اما حقیقت این است که هیچکس دوست ندارد احساس کند با یک روبات رابطه جنسی دارد.

همسر شما به یک فرد که مانند حیوانات سیرک برنامه اجرا می کند نیاز ندارد. شریک شما نیاز دارد حس کند که با شما ارتباط جسمی و روحی دارد و از آن لذت ببرد. شما می توانید بدون داشتن تجربه رابطه جنسی این کار را انجام دهید و مانند یک روبات رفتار نکنید.

 

۹-حس شوخ طبعی

هیچگاه رابطه جنسی کامل و بدون نقص نخواهد بود، حتی اگر تجربه زیادی داشته باشید باز نقص هایی وجود دارد. رابطه جنسی گاهی اوقات عجیب و غریب یا خنده دار به نظر می رسد.

ممکن است از روشی برای برقرار کردن رابطه استفاده کنید که کار آمد نباشد، سرهایتان به هم بخورد یا پاهایتان در هم گره بخورد. در چنین شرایطی داشتن حس شوخ طبعی بسیار مهم است اگر شما در چنین مواقعی بخندید و با یکدیگر شوخی کنید می توانید لذت بیشتری از رابطه جنسی تان دریافت کنید.

 

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.