آینده محصولات بخش M برند بی ام دبلیو

0

آینده محصولات بخش M برند بی ام دبلیو

بی ام دبلیو : همانطور که می دانید شرکت بی ام دبلیو ، در زمینه ی طراحی و تولید خودرو های منحصر به فرد فعالیت چشم گیری دارد که بالاترین سطح از این شرکت خودرو سازی ، سطح M می باشد.

این سطح از شرکت خودرو سازی بی ام و به طراحی اسپرت اتومبیل ها گرایش چشم گیری دارد، به گونه ای که از تابستان امسال طراحی و تولید خودروی بی ام و سری ۸ کوپه آغاز شده است، از این رو در پاییز سال ۲۰۱۹ شاهد تولید و عرضه ی خودروی بی ام و مدل ۴ درب کوپه سری ۸ خواهیم بود و بعد از آن نیز نسخه ی M تولید و عرضه خواهد شد.

البته پیش نمایشی از این مدل در نمایشگاه ژنو امسال نیز رونمایی شد که سبک و فرم کلی طراحی خودروی بی ام و را به بازدید کنندگان و طرفداران این شرکت خودروسازی نشان می داد.

همانطور که اشاره کردیم بالاترین سطح از شرکت خودرو سازی بی ام و ، سطح M می باشد.

سر طراح این بخش دوماگوج دوکک می باشد، دوماگوج دوکک اطلاعاتی از محصول نهایی این بخش را در اختیار علاقه مندان به محصولات این شرکت خودرو سازی قرار داده است به گونه ای که اشاره کرده است تا چه میزان از تکنیک های استفاده شده در طراحی خودروی کانسپی، در طراحی محصول نهایی از این سطح نیز استفاده شده است.

براساس گفته های سر طراح محصول نهایی سطح M برند بی ام دبلیو، دوماگوج دوکک، طراحی این خودرو برخلاف طراحی بسیار خشن خودروی M8 گرن کوپه می باشد به گونه ای که این خودرو یک سوپر خودرو نخواهد بود.

هدف از طراحی و تولید این خودرو توسط شرکت بی ام دبلیو، ساخت محصولاتی بسیار اسپرت می باشد به گونه ای که پر از احساس و زیبایی باشد.

مطالب مرتبط
قیمت بی ام و M2 Competition مشخص شد

طراحی بسیار ویژه برای سری M شرکت بی ام دبلیو

دوماگوج دوکک اعلام کرده است که، شرکت خودرو ساز بی ام دبلیو هرگز به دلیل ساخت سوپر خودرو ها مشهور نبوده است و اینکه ما به دنبال طراحی و تولید یک سدان بسیار اسپرت بوده ایم به گونه ای که موفق شده ایم محصولی را ارائه دهیم که اسپرت ترین سدان لوکس در بازار خودرو باشد.

دوماگوج دوکک در ادامه نیز اعلام کرد که، این مدل از خودروی شرکت بی ام و ، مدلی کاملا خاص می باشد چرا که از DNA بی ام و برخوردار می باشد.

ما همیشه از طراحی خودرو دو هدف ارزشمند را دنبال می کرده ایم و می کنیم که این دو هدف ارزشمند شامل :

“طراحی و تولید خودرو هایی منحصر به فرد با طراحی زیبا و چشم نواز بوده است چرا که طراحی و تولید خودرو هایی لوکس مد نظر ما بوده است و از سوی دیگر علاقه داشتیم رانندگی و دینامیک بالایی را نیز تجربه کنیم.”

رنگ های بسیار شگفت انگیز در سری M

رنگ استفاده شده در طراحی این خودرو به طرز باور نکردنی شگفت انگیز و منحصر به فرد می باشد چرا که از رنگ عمق جنگل های اطراف شهر ژنو در طراحی این خودرو استفاده شده است که نام این رنگ خاص Salève Vert  می باشد.

علاوه بر تمامی اینها از رنگ های خاص دیگری برای طراحی جزئیات این خودرو نیز استفاده شده است برای مثال از رنگ طلایی برای طراحی رینگ های تیتانیومی این خودرو استفاده شده است و از تریم زرد رنگ در طراحی چراغ های جلوی این خودرو استفاده شده است که کمی آن را مشابه خودرو های مسابقه ای کرده است که توسط شرکت بی ام و طراحی و تولید شده بود.

در گذشته بسیاری از طرفداران و علاقه مندان به خودرو های تولید شده توسط شرکت بی ام و به دنبال خودرو هایی بودند که دارای چراغ های سفید رنگ باشند و بعد از آن به دنبال خودرو هایی بودند که دارای چراغ های حبابی باشند و اما در حال حاضر با پیشرفت فن آوری همه به دنبال چراغ های LED می باشند.

مطالب مرتبط
مرسدس بنز کلاس A در نمایشگاه خودروی پکن

طراحی منحصر به فرد

طراحی منحصر به فرد این خودرو باعث شده است تا میزان حسی که این خودرو به شما می دهد بی نظیر باشد چرا که وقتی پیش نمایشی از این خودرو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد همه به دنبال این بودند که داخل این خودرو را نیز ببینند و آن را خریداری کنند و داشتن چنین نیازی در بین خریداران و علاقه مندان به این خودرو به خوبی نشان دهنده ی حس بی نظیری بود که طراحی شگفت انگیز این خودرو در تماشاگران ایجاد کرده بود.

در حال حاضر خبری از تغییر ناگهانی در طراحی این خودرو وجود ندارد، زیرا در صورتی که شرکت بی ام و تغییری در طراحی این خودرو ایجاد کند نشان دهنده ی این است که این خودرو خریداران زیادی ندارد و بخشی از راه را اشتباه رفته است در نتیجه احتمال تغییر در طراحی این خودرو ۱ درصد هم نیست چرا که با سیاست های این شرکت سازگار نمی باشد.

محصولات جدید این شرکت خودروسازی که در آینده شاهد آنها خواهیم بود شامل Z4 ، X7 و سری ۸ می باشند که تمامی علاقه مندان و خریدارانشان را به دنیای دیگری از طراحی خودرو می برند .

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است


همچنین بخوانید :

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.