اولین شاسی بلند فول سایز آلفارومئو کستلو نام دارد

آلفارومئو کستلو

0

اولین شاسی بلند فول سایز آلفارومئو کستلو نام دارد

آلفارومئو کستلو : شرکت آلفارومئو هر سال مدل های جدیدی را معرفی می کند و پس از چند مدل سدان، کراس اوور، هاچ بک و چندی دیگر، قصد داشته یک شاسی بلند فول سایز را به نام کستلو معرفی کند.

این مدل در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد و از مشخصات بزرگی از جمله ابعاد قابل توجه بهره می برد. کستلو برادر بزرگتر استلیو خواهد بود و احتمالا از طراحی همین مدل بهره می برد.

گفته می شود این خودرو کستلو نام داشته و ابعاد بزرگتری در مقایسه با Stelvio کراس اوور دارد. تاکنون جزئیات کافی درباره کستلو منتشر نشده و به تازگی تصویر رندر شده ای از این شاسی بلند منتشر شد که شباهتی به استلیو داشته اما ابعاد بزرگی برای آن در نظر گرفته شد. کستلو SUV بلند قامت و بزرگ آلفارومئو خواهد بود و استقبال از شاسی بلندهای بزرگ موجب شده تا آلفارومئو نیز برای تولید چنین مدلی دست به کار شود. انتظار داریم تا پایان دهد کستلو رونمایی رسمی شده و در اوایل دهه بعدی نیز عرضه آن آغاز شود.

در بحث پیشرانه نیز باید انتظارات بزرگی داشت، همانطور که استلیو با تریم ها و پیشرانه های قدرتمندی روانه بازار شده است. کستلو در دو مدل ۵ نفره یا ۷ نفره عرضه خواهد شد و احتمالا در نسخه پایه از پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر در کنار یک موتورالکتریکی یا پیشرانه شش سیلندر ۲.۹ لیتری توربودوقلو بهره ببرد. البته نسخه شش سیلندر توربودوقلو در حقیقت نسخه Quadrifoglio کستلو خواهد بود و در نسخه معمولی یا همان پایه آلفارومئو پیشرانه قدرتمندی به کار نمی گیرد.

انتظار می رود بیشتر شایعات منتشر شده پیرامون کستلو به حقیقت تبدیل شده و بعید به نظر می رسد با مجموعه شایعات بی اساس رو به رو شویم.

مطالب مرتبط
فروش 2 میلیون اسپیکر هوشمند هوم پاد توسط اپل

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.