Baojun RS-5 یک خودرو امریکایی-چینی

در حقیقت Baojun RS-5 یک نام گذاری مشترکی با محصولات آئودی چون RS5 داشته و شاید اشتباهی در این زمینه صورت گیرد. این چهارمین شاسی بلند Baojun است که معرفی شده و به تولید می رسد. جدیدترین مدل نیز که به آن اشاره شد کراس اووری با طراحی مدرن اروپاییست و نظر هر فردی را به خود جلب کند.

0

بائوجون RS-5 یک خودرو امریکایی-چینی

شرکت بائوجون برندی زیرمجموعه کمپانی خودروسازی بزرگ سایک موتورز است که شرکت های بزرگ جهان از جمله جنرال موتورز با سرمایه گذاری مشترک با این کمپانی محصولاتی را در چین عرضه و تولید می کند.

همانطور که گفته شد Baojun  از برندهای سایک موتورز و باید محصولات این شرکت را به جنرال موتورز نیز نسبت داد. این شرکت پیشتر شاسی بلندی را موسوم به RS-5 معرفی کرد و بسیاری آن را با آئودی RS5 ممکن است اشتباه گیرند.

در حقیقت Baojun RS-5 یک نام گذاری مشترکی با محصولات آئودی چون RS5 داشته و شاید اشتباهی در این زمینه صورت گیرد.  این چهارمین شاسی بلند Baojun است که معرفی شده و به تولید می رسد. جدیدترین مدل نیز که به آن اشاره شد کراس اووری با طراحی مدرن اروپاییست و نظر هر فردی را به خود جلب کند.

چراغ های عقب و جلو باریک طراحی جالب توجهی به  Baojun RS-5 بخشیده و آن را به یک مدل برجسته چینی تبدیل کرده است. اگرچه  Baojun RS-5 در نام گذاری و برخی ویژگی ها با RS5 آئودی مشترک است اما در بحث قوای محرک تفاوت فراوانی دارد. محصول آئودی به پیشرانه قدرتمند شش سیلندر ۲.۹ لیتری با قدرت ۴۴۲ اسب بخاری دارد که به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است و توان بالایی می تواند از خود نشان دهد.

در سوی دیگر RS-5 شرکت Baojun قدرتی بیش از ۲۰۰ اسب بخاری نداشته و با اختلاف قیمت بالا نسبت به RS5 آئودی عرضه خواهد شد. با تمام این تفاسیر باید بیان داشت که هیچ یک از این خودروها ارتباطی با یکدیگر ندارند.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

مطالب مرتبط
تیزرهای رسمی آئودی A6 2019

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.