بریلیانس c3 خودروی جدید پارس خودرو

0

بریلیانس c3 خودروی جدید پارس خودرو

 

بریلیانس آتو، شرکت خودروسازی چینی است، که در زمینه مونتاژ خودروهای شرکت‌های ب‌ام‌و،میتسوبیشی موتورز، پورشه، تویوتا، پینینفارینا و ایتال‌دیزاین فعالیت می‌کند. تعدادی از محصولات این شرکت در شرکت پارس خودرو ایران نیز تولید می شود.

 

شرکت بریلیانس آتو در سال ۱۹۹۲ توسط یانگ رونگ راه‌اندازی شد و تا سال ۲۰۰۲ تنها به تولید مینی بوس اشتغال داشت. از سال ۲۰۰۳ در پی امضای قرارداد با ب‌ام‌و شروع به مونتاژ اتومبیل نمود. شرکت بریلیانس در سال ۲۰۱۲ شمار ۶۵۰ هزار دستگاه اتومبیل تولید کرد و در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان ششمین تولیدکننده خودرو جمهوری خلق چین شناخته می‌شود.

 

نمایشگاه خودروی ارومیه با حضور شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی در حال برگزاری است ، شاهد معرفی محصولات جدید نیز بوده است. شرکت پارس خودرو نیز از دیگر محصولات بریلیانس مدل c3 را معرفی کرده است.

این خودرو که با نام کراس نیز معروف است ، در طول یک ماه آینده به بازار فروش با قیمت ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان خواهد آمد. بریلیانس c3 در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت برلیانس اتو معرفی شد.

 

بریلیانس c3 دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۳ اسب بخار و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور و جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک است. c3 جهت رقابت با خودروهای هاچبک موجود در بازار ایران نظیر h30 cross وارد بازار خواهد شد. امکانات رفاهی این خودرو با مدل های قبلی بیشتر خواهد بود و همین موضوع فروش این خودرو را راحت تر کند.

 

تفاوت عمده برلیانس c3 با مدل های قبلی نظیر h320 و ساندرو استپ وی میزان ارتفاع خودرو است. همچنین این خودرو دارای تجهیزاتی نظیر سنسور دنده‌عقب، شیشه‌بالابر برقی، مانیتور، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت یا همان keyless satrter می باشد.

 

 

مطالب مرتبط
مقایسه ی باتری های گلکسی اس 9 و اس 8 سامسونگ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.