بهترین گوشی های همراه مناسب کسب و کار

0

بهترین گوشی های همراه مناسب کسب و کار

بهترین گوشی های همراه مناسب کسب و کار

افرادی که می خواهند تنها گوشی هوشمند اپل داشته باشند کم نیستند. بسیاری تمایل دارند برای کسب و کار و دیگر کاربری خود آیفون اپل را درنظر گیرند. اما در این میان گوشی های هوشمند مختلف دیگری نیز وجود داشته که می توان آنها را برای کسب و کار بسیار مناسب و کارآمد دانست. شاید آیفون محصولی کامل و قابل توجه باشد اما برای کسب و کار گزینه های بهتری نیز چون گوشی های هوشمند بلک بری، اندروید و برخی دیگر نیز وجود دارد.

در این مقاله که توسط کارشناسان فناوری وبسایت وردنگار تهیه شده است به معرفی گوشی های پرکاربرد در حوزه کسب و کار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بنابراین اگر به دنبال گوشی هوشمندی هستید که برای کسب و کارشما ایده آل باشد، در این لیست می توانید آنها را انتخاب کرده و به کار بگیرید.

 

۱- آیفون

گوشی های هوشمند اپل همیشه با کیفیت ساخت بالایی که داشته مورد توجه همگان قرار می گیرند. این شرکت از سال ۲۰۰۷ تاکنون توانسته با عرضه گوشی های هوشمند قابل توجه نام خود را بر سر زبان ها انداخته و به عنوان یک کمپانی مطرح در زمینه تولید گوشی هوشمند محسوب شود.

در ۱۲ سپتامبر سال جاری شاهد معرفی آیفون های جدیدی توسط این برند کوپرتینویی بودیم که به عنوان آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون ۱۰ شناخته می شدند. اسمارت فون هایی که بخصوص مدل ۱۰ آن با طراحی بدون حاشیه نظر هر فردی را به خود جلب می کردند. آیفون ایکس به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی OLED مجهز بوده که در مقایسه با آیفون ۸ و ۸ پلاس با نمایشگر LCD و با حاشیه محصولی کامل از اپل محسوب شده که انتظار می رفت در سال جاری معرفی شود.

اپل توانست با معرفی محصولات منحصر بفرد جدید فروش خود را افزایش دهد. در حالی که آیفون ۱۰ صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه دارد اما آیفون ۸ و ۸ پلاس دارای نمایشگر ۵ و ۵.۵ اینچی هستند که نسبت به مدل ۱۰ کوچکتر و از کیفیت کمتری برخوردار است.

یکی از موارد اصلی این است که آیفون ۱۰ با  قیمت پایه ۹۹۹ یا همان ۱۰۰۰ دلار به فروش می رسد اما آیفون ۸ و ۸ پلاس به ترتیب قیمت ۷۵۰ و ۸۵۰ دلاری دارند.

البته شایان ذکر بوده که قیمت اسمارت فون ها با حافظه های داخلی مختلف متفاوت بوده و تمامی آنها یکسان نیست.

 

مطالب مرتبط
احتمال کاهش میزان تولید آیفون 10 در ماه های آینده

۲- اندروید

پس از گوشی های هوشمند آیفون می توان به استفاده از اسمارت فون های اندرویدی پرداخت. گوشی های هوشمندی که شرکت های مختلفی به تولید این نوع سیستم عامل می پردازند که تعداد آنها کم نیست. گوشی های هوشمند اندرویدی در مدل مختلفی به تولید می رسند که می توان یک اسمارتفون مقرون به صرفه باشد یا یک پرچمدار گران قیمت. بنابراین نباید گوشی هوشمند اندرویدی را همیشه مقرون به صرفه دانست. هر سال شرکت ها مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند اندرویدی را معرفی می کنند که باید به برندهای مطرحی چون سامسونگ، ال جی، هوآوی، سونی و برخی دیگر اشاره داشت. اندروید یک پلتفرم متن باز بوده از این رو در مقایسه با iOS که تنها در محصولات اپل قابل مشاهده بوده، اندروید را هر شرکتی می تواند مورد استفاده قرار دهد.

در مارس سال ۲۰۱۷ شرکت سامسونگ تصمیم گرفت دو پرچمدار جدید گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را با طراحی متفاوت از نسخه اول معرفی کند. اسمارتفون هایی که به جدیدترین فناوری ها مجهز بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند. این گوشی های هوشمند از دستیار هوشمند صوتی بیکسبی پشتیبانی می کند که می تواند پاسخی برای پرسش های مختلف باشد. این دستیار گلکسی اس ۸ را به اسمارتفون کاملا هوشمندی تبدیل کرده است. قیمت پایه گلکسی اس ۸ بیش از ۷۵۰ و گلکسی اس ۸ پلاس به ۸۵۰ دلار می رسد. در صفحه نمایش نسل جدید پرچمداران سامسونگ تغییر بزرگی داشتند و بدون حاشیه شدند اما نسل پیشین با حاشیه بوده و نمایشگر کوچکی برای آنها در نظر گرفته شد. به طور کلی گوشی های هوشمند اندرویدی اسمارتفون کاملی هستند که برای کسب و کار بسیار ایده آل هستند.

 

۳- بلک بری

بلک بری سال ها در صنعت تلفن هوشمند حضور داشته و یک سیستم عامل جدید نیست که بگوییم به تازگی وارد صنعت شده است. محصولات کمپانی به همین نام نیز بیشتر صرفا توسط افراد برای کاربری تجاری خریداری می شد و کمتر افرادی بودند که این تلفن های هوشمند را برای سرگرمی یا برخی دیگر خریداری می کردند. از جمله مدل های تجاری آن باید به بلک بری کلاسیک و بلک بری پاسپورت اشاره کرد که در کنار صفحه نمایشی پهن به صفحه کلید فیزیکی مجهز شدند. بلک بری از جمله برندی بوده که نفوذ ویروس به گوشی های هوشمند آن کم نظیر بوده و به نوعی از امنیت بالایی برخوردار است. اما پیشتر شرکت کانادایی تصمیم گرفت برنامه خود را برای تولید گوشی هوشمند به دلیل فروش ضعیف تغییر دهد.

پیشتر این کمپانی تصمیم گرفت با همکاری TCL تولید گوشی هوشمند داشته و تنها در بخش نرم افزاری با شرکت چینی همکاری می کند. گوشی های هوشمند Keyone و برخی در این دست از جمله گوشی های هوشمند اندرویدی حاصل همکاری دو برند محسوب می شوند.

 

مطالب مرتبط
سامسونگ از کدام محصول در کنار موبایل جدیدش رونمایی خواهد کرد؟

۴- ویندوز فون

شرکت مایکروسافت چند سالی می شود که دیگر امیدی به ویندوزفون ندارد. اما شرکت های مختلفی هستند که با سیستم عامل ویندوزفون به فروش می رسند. با وجود برنامه هایی چون Office 365, Skype، ویندوز ۱۰ و برخی دیگر در یک تلفن هوشمند، می توان کاربری کارآمدی در کسب و کار دانست. از این رو ویندوزفون گزینه مناسبی بوده که می تواند برای کسب و کار به کار گرفته شود و نتایج بزرگی نیز از به کارگیری یک تلفن هوشمند ویندوزفونی بدست می آید. تاکنون پرچمداران مختلفی با ویندوزفون به فروش رسیدند که باید به لومیا ۹۵۰، اچ پی Elite X3 و برخی دیگر اشاره داشت که با مشخصاتی رده بالا، می توانند برای کسب وکار گزینه مناسبی تلقی شوند. شرکت های تولیدکنده اسمارتفون ویندوزی کم نیستند اما اگر بخواهیم در حال حاضر به بهترین آن بپردازیم باید Elite X3 اچ پی با قیمت ۷۰۰ دلاری را نام برد که در کنار قابلیت کانتینیوم می تواند تجربه کاملی بدست دهد.

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.