بهترین گوشی های هوشمند ۲۰۱۸ /قسمت دوم

0

بهترین گوشی های هوشمند ۲۰۱۸ /قسمت دوم

اگرچه سال ۲۰۱۸ خود مدل های جدیدی از بهترین گوشی ها و اسمارتفون ها را در برمی گیرد اما کمپانی ها در دو ماه نخست برنامه ای برای معرفی محصول جدید پرچمدار نداشته و حداقل باید در ماه سوم با آنها دیداری داشت و به خرید این اسمارتفون ها پرداخت. از این رو انتخاب یک بهترین  گوشی هوشمند از میان چندین مدل پرچمدار امر آسانی نیست زیرا بیشتر آنها عملکرد تقریبا یکسانی داشته و از مشخصات رده بالا بهره می برند. در این میان گرفتن تصمیم امری دشوار بوده که افراد برای آن نیاز به زمان دارند.

اما در این مطلب قصد داریم شما را به سادگی با بهترین گوشی سال ۲۰۱۸ آشنا سازیم. البته این نکته حائز اهمیت است که باید این اسمارتفون ها را بهترین گوشی های هوشمند اوایل ۲۰۱۸ دانست زیرا همانطور که گفته شد در حال حاضر پرچمداران سال جاری معرفی نشدند و باید تا رونمایی کامل آنها چند ماهی منتظر ماند. اما مطلب موردبحث کار را در امر خرید یک پرچمدار عالی آسان می سازد از این رو مشاهده آن می تواند قابل توجه باشد.

توصیه می کنیم برای خرید بهتر به لیست بهترین گوشی های زیر توجه کرده و براساس آن عمل کنید و پیش روید.

۱۱-سونی Xperia XZ1: قیمت ۶۰۰ دلار

مزایا: عملکرد بالا/عمر باتری قابل توجه/رابط کاربری جلوه برانگیز

معایب: طراحی نامطلوب/دوربین می توانست بهتر باشد

شرکت سونی Xperia XZ1 را به عنوان یک گوشی هوشمند کارآمد و قابل توجه معرفی کرده است. اسمارتفونی که می تواند رضایت بخش باشد و عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این اسمارتفون عملکرد بالایی داشته و از رابط کاربری مطلوبی بهره می برد. اما متاسفانه طراحی نامطلوبی داشته و در دوربین عملکرد خوبی ندارد.

۱۲-وان پلاس ۵تی: قیمت ۵۰۰ دلار

مزایا: ارزشمند/عملکرد سریع/سنسور اثرانگشت سریع/طراحی باکیفیت/جک صدا داخلی/عمر باتری مطلوب/شارژ سریع

مطالب مرتبط
مشخصات فنی تیگو 7 جدید با پیشرانه 1.5 لیتری توربو 147 اسب بخاری

معایب: دوربین غیرپرچمدار/صفحه نمایش دور از انتظار/بدون قابلیت ضد آب

شرکت وان پلاس در اواخر سال ۲۰۱۷ تصمیم می گیرد نسخه رده بالاتر وان پلاس ۵ را به نام وان پلاس ۵تی همچون سنت همیشگی معرفی کند. گوشی هوشمندی که ارتقا چشمگیری در آن حاصل شد و طراحی متفاوتی پیدا کرد تا دست کمی از رقبا خود نداشته باشد. البته این طور که پیداست چینی ها قصد دارند هر سال دو مدل اسمارتفون عرضه دارند و تنوع خرید را افزایش دهند.

۱۳- اچ تی سی U11/ قیمت ۶۵۰ دلار

مزایا: طراحی چشمگیر/عملکرد سریع/دوربین باکیفیت/اسپیکرهای بوم ساند

معایب: رابط کاربری نامطلوب/بسیار عریض/بدون تصویربرداری پرتره

شرکت HTC پرچمدار خود اچ تی سی U11 را در بهار ۲۰۱۷ معرفی کرد. گوشی هوشمندی که در دسته خانواده سری U قرار گرفته و از بدنه آینه ای و زیبایی بهره می برد. این اسمارتفون به مشخصات رده بالایی مجهز شد و توانست نظر هر فردی را به خود جلب کند. اگرچه معایبی چون رابط کاربری نامطلوب، عرض بسیار و چندی دیگر در آن به چشم می خورد اما مزایا بیشتر و بهتری دارد. از این رو حضور آن در لیست برترین ها جای تعجبی باقی نمی گذارد.

۱۴- اسنشال فون/ قیمت ۵۰۰ دلار

مزایا: رابط کاربری مطلوب/طراحی چشمگیر/قیمت ارزشمند ۵۰۰ دلار/حافظه داخلی بزرگ

معایب: دوربین نامطلوب/ثبات کم/بدون جک هدفون

شرکت اسنشال در سال ۲۰۱۷ برای نخستین بار تلفن هوشمند پرچمداری به نام اسنشال فون رونمایی کرد. اسمارتفونی که در کنار طراحی قابل توجه، به مشخصات بزرگی تجهیز شده تا بتواند رقیب سرسختی برای رقبا خود باشد. خالق این گوشی هوشمند اندی رابین سازنده اندروید بوده و می توان محصول آن را یک دیوایس قابل توجه در میان گوشی های هوشمند اندرویدی به شمار آورد. زیرا با وجود برخی معایب به طور کلی یک اسمارتفون کارآمد به شمار می رود.

۱۵- آنر ویوو ۱۰/ قیمت ۵۰۰ یورو

مزایا: قیمت شگفت انگیز/دوربین بسیار خوب/اسکنر سریع/عمر باتری خوب/سیستم عامل اندروید اوریو

مطالب مرتبط
مرز 600 میلیونی کاربران ویندوز 10

معایب: رابط کاربری سفارشی نامطلوب هوآوی/دوربین ناکارآمد/بدون قابلیت ضدآب/بدون قابلیت های دوربین

شرکت هوآوی سال گذشته گوشی هوشمند آنر ویوو ۱۰ را با ۴ دوربین معرفی کرده است. گذشته از آن این محصول به مشخصات رده بالایی مجهز بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. آنر ویوو ۱۰ اگرچه پرچمدار نیست اما دست کمی از یک پرچمدار نداشته و دارای ویژگی های قابل توجهی است. از این رو باید آن را در دسته برترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۸ قرار داد.

۱۶- نوکیا ۸/ قیمت ۵۰۰ یورو

مزایا: قیمت ارزشمند/عملکرد مناسب/حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی/شارژ سریع/عمر باتری مطلوب

معایب: صفحه نمایش پرحاشیه و نامطلوب/دوربین ناکارآمد/بدون قابلیت ضدآب/سنسور اثرانگشت نامناسب/بدون صفحه نمایش همیشه روشن

شرکت نوکیا در آگوست سال ۲۰۱۷ بود که گوشی هوشمند نوکیا ۸ را معرفی کرد. دیوایسی که باید آن را قابل توجه دانست و محصولی پرچمدار به شمار آورد. اگرچه شرکت فنلاندی HMD و نوکیا آن را به عنوان پرچمدار معرفی کردند اما در عملکرد نمی توان آن را یک فلگشیپ یا پرچمدار به شمار آورد و فاصله بسیاری با اسمارتفون هایی چون آیفون ایکس و نوت ۸ دارد. اما به طور کلی کاربری مطلبی را می توان انتظار داشت.

۱۷- بلک بری کی وان/ قیمت ۵۰۰ دلار

مزایا: سخت افزاری ایده آل/طراحی زیبا/عمرباتری طولانی/دوربین کارآمد

معایب: قیمت بالا/بدون شارژ بی سیم/اپ های نامعقول/سایز صفحه نمایش ناکارآمد

شرکت بلک بری در همکاری با TCL گوشی هوشمند کی وان را سال ۲۰۱۷ روانه بازار کردند. اسمارتفونی با صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید فیزیکی که تجربه مدرن و سنتی را در کنار یکدیگر قرار می دهد. این محصول دو شرکت از زبان طراحی سایر مدل ها بهره گرفته و مدلی ارزشمند به شمار می رود. بلک بری کی وان میان رده بوده و پرچمدار نیست اگرچه معایبی دارد اما یک محصول کارآمدی به شمار می رود.

۱۸- زد تی ای آکسون M/ قیمت ۷۲۵ دلار

مزایا: نمایشگر دوگانه/اسپیکر قدرتمند/حافظه رم ۴ گیگابایتی، اسنپدراگون ۸۲۱ و عملکرد بالا

مطالب مرتبط
دانشمندان برای اولین بار توانستند هلیوم را در سیاره ای خارج از منظومه شمسی کشف نمایند

معایب: طراحی غیرارگونومیک/رابط کاربری نامطلوب/دوربین ضعیف/قیمت بالا/سنسور اثرانگشت ضعیف

شرکت ZTE سال گذشته گوشی هوشمند صفحه نمایش دوگانه آکسون M را تنها برای بازار ایالات متحده معرفی کرد. اسمارتفونی که مشخصات رده بالایی داشته و از طراحی جالب توجه بهره می برد. اگرچه در برخی ویژگی ها چون دوربین، رابط کاربری و سنسور اثرانگشت حرف های بسیاری برای گفتن نداشته اما در بخش اسپیکر، صفحه نمایش و عملکرد می توان آن را جالب توجه دانست.

۱۹- موتو X4/ قیمت ۴۰ دلار

مزایا: طراحی جذاب/قیمت بزرگ/قابلیت ضدآب/باتری مطلوب

معایب: عدم تصویربرداری ۴کی/عملکرد نامطلوب/حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی

شرکت موتورولا در Moto X4 از سخت افزار قدرتمندی بهره گرفته که می تواند عملکرد بزرگی از خود نشان دهد. این اسمارتفون یک میان رده بوده و از بدنه فلزی برای آن در نظر گرفته شده است. موتو ایکس ۴ قابلیت ضدآب داشته و از طراحی زیبایی بهره می برد. قیمت آن نیز مطلوب بوده و با هزینه مناسب می توان آن را خریداری کرد.

۲۰- گلکسی A8 2018/قیمت ۴۰۰ یورو

مزایا: صفحه نمایش Super AMOLED /عملکردی در سطح گلکسی اس ۸/دو سیم کارت /ساختار باکیفیت/دوربین باکیفیت

معایب: نامطلوب/بدون اندروید اوریو/بدون فیلمبرداری ۴K/تصویربرداری ضعیف/حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی

شرکت سامسونگ گلکسی A8 را در کنار گلکسی A8 پلاس معرفی کرده است. دو اسمارتفونی که در طراحی یکسان هستند و می توانند نظر هر فردی را به خود جلب کنند. سخت افزاری شبه پرچمدار در کنار کیفیت ساخت بالا از ویژگی های بارز A8 است. اما معایبی چون دوربین نامطلوب، تنها حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و برخی دیگر در این مدل مناسب نیستند. از این رو باید آن را گوشی هوشمند کارآمد از برند کره ای دانست.

منبع: phonearena

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.