بوگاتی چیرون W16 در خیابانهای لندن

0

بوگاتی چیرون W16 در خیابانهای لندن

اگر به تماشای ابرخودروها و آخرین مدل خودروهای گران قیمت به خصوص بوگاتی چیرون علاقه مند هستید باید بگوییم لندن بهترین شهر برای این کار است چرا که همیشه، می توان اینگونه ابرخودروهای گران قیمت را در خیابان های این شهر مشاهده نمود.

بوگاتی چیرون یکی از این ابرخودروهاست که به کرات در خیابانهای شلوغ  و پر تردد پایتخت انگلستان مشاهده می شود، اما این بوگاتی با سایر بوگاتی هایی که هر روز در خیابان های لندن دیده می شوند اندکی فرق داشت چرا که مالک این خودرو با هیولای W16خود که آخرین نسخه بوگاتی چیرون است کاملا خود را از جمعیت متمایز ساخته بود.

همین چند روز پیش بود که این ابرخودروی شگفت انگیز با روکش بدنه فیبر کربنی بی نظیر خود با آن حاشیه های آبی رنگ دلپذیرش که هر چشمی را به سوی خود خیره می کند رصد شد.

قیمت بوگاتی چیرون

این چیرون جدید دارای قیمتی معادل ۳ میلیون دلار است، اما واقعا چه کسی این بوگاتی استثنایی را خریداری نموده است؟

بر طبق گفته یکی از اعضای یوتوب،این چیرون بدون پوششی که بدنه آن را پوشانیده کمتر از ۵۰۰،۰۰۰ دلار می ارزد و حتی بنتلی بنتایگای ۱۶۰ هزار دلاری هم در مقابل این خودرو، همانند یک قطعه جواهر به نظر می رسد.

با مبلغی معادل نیم میلیون دلار ، می توان خودروهای بهتری مانند لامبورگینی Aventador S را خریداری نمود و هنوز هم ده ها هزار دلار برای تغذیه موتور همیشه تشنه ۱۲ سیلندر این خودرو کنار گذاشت.

بر طبق شایعاتی که گفته می شود مالک این بوگاتی، خودروهای دیگری نیز نظیر LaFerrari، پورشه ۹۱۸ و مک لارن P1دارد که آخری دارای یک بدنه کاملا فیبر کربنی است.

گویا مالک این خودرو یک مرد عرب است زیرا خودرو دارای پلاک قطر بوده و یک خودرو یبنتلی بنتایگای سفید هم همواره ان را اسکورت می کند.

مطالب مرتبط
اگر خودروهای سوپراسپرت در قالب اتومبیل های شهری قرار گیرند چنین می شوند

این کار باعث تعجب همه شده زیرا علت ان هنوز مشخص نیست.

این بوگاتی فوق جذاب با بافت فیبر کربنی خودیکی از  ۷۰ ماشینی است که قرار است ۵۰۰ دستگاه آن تولید و فروخته شود.

کسانی که مایلند هر چه زودتر بوگاتی چیرون W16 خود را درجاده ها برانند می توانند به سرعت تمام هزینه آن را پرداخت کنند تا در این لیست ۵۰۰ نفری قرار گیرند.

ترجمه : سهیلا دوست پژوه

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.