بی ام و M2 با کیت Z Performance

به تازگی تیونر Z Performance تصمیم گرفت تغییراتی را روی ظاهر بی ام و ام 2 حاصل کند تا نتیجه ای جذاب و هیجان انگیز را به طرفداران نشان دهد.

0

بی ام و ام ۲ با کیت Z Performance

شرکت بی ام و چند سالی می شود که نسل جدید کوپه قابل توجه خود بی ام و ام ۲ را معرفی کرد. حتی پیشتر شاهد بروزرسانی این مدل بودیم و یک مدل با عملکرد بالایی از آن نیز مشاهده شد.

به تازگی تیونر Z Performance تصمیم گرفت تغییراتی را  روی ظاهر بی ام و ام ۲ حاصل کند تا نتیجه ای جذاب و هیجان انگیز را به طرفداران نشان دهد.

M2 به لطف Z Performance به خودرو تنومند و قابل توجهی تبدیل شده که در نگاه نخست می توان از آن لذت برد. در کیت جدید این شرکت شاهد افزایش عرض بدنه M2 هستیم و آن را به مدلی بزرگتر از نسخه اصلی تبدیل کرده است. با طراحی جالب کیت و رنگ سبز روشن، ساختار قابل توجهی برای M2 فراهم آمده که برای دوستداران خودروهای تیونینگ بسیار لذت بخش است.

کیت این شرکت ۸ قطعه ای بوده و به Zacoe Performance اختصاص دارد که برای M2 طراحی و توسعه پیدا کرده است. M2 یکی از مدل های جذاب و با طراحی اسپرت بی ام و بوده که همیشه تیونینگ هایی اعمال شده روی آن ظاهری جالب توجه پیدا می کنند. کیت بدنه اسپرت Z Performance نیز در نوع خود چشمگیر بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. برخی از بخش های این کیت با فیبرکربن ساخته شده تا آیرودینامیک بهتری فراهم آورد و افزایش سرعتی را برای مدل در پی داشته باشد. شرکت آلمانی همیشه سعی داشته مدل های پریمیومی و هیجان انگیزی به بازار عرضه دارد و در این بین M2 همان مدل موردنظر است که با ویژگی های ظاهری خود می تواند یک کوپه تمام عیار کامپکت باشد.

گلگیرهای پهن و بزرگ جذابیت ظاهری M2 را دوچندان کرده و بخش اصلی کیت بدنه Z Performance نیز مربوط به همین بخش می شود. بنابراین می توان با مدلی رو به رو شد که به خوبی می توان عنوان اسپرت را روی آن گذاشت.

مطالب مرتبط
سریعترین شاسی بلند یا SUV جهان، لامبورگینی اوروس 2019

انتظار داریم بزودی شاهد مدل های قدرتمندی از تیونر مطرحی چون Z Performance باشیم.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.