اولین شاسی بلند فول سایز بی ام و ایکس ۷ معرفی شد

شاسی بلند فول سایز بی ام و

0

اولین شاسی بلند فول سایز بی ام و ایکس ۷ معرفی شد

ایکس ۷ : شرکت بی ام و یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودروهای لوکس و نیمه لوکس محسوب می شود. برندی باواریایی که تاکنون توانسته با مدل های قابل توجه نظر همگان را جلب کند.

مدتهاست شایعه شد این شرکت روی شاسی بلند فول سایز لوکسی به نام ایکس ۷ در حال کار است و بزودی آن را معرفی خواهد کرد. مدلی که پیشتر نسخه کانسپت آن را مشاهده کردیم و در نهایت این کمپانی به تازگی آن را با طراحی شبیه به نسخه کانسپت رونمایی کرد.

محصولی لوکس و بلندقامت

 محصولی لوکس و بلندقامت که از طراحی زیبایی بهره می برد. ایکس ۷ در حقیقت نسخه شاسی بلند سری ۷ محسوب شده و از طراحی زیبایی بهره می برد که با مشخصه های بزرگی همراه شده است.در درجه نخست از طراحی نسل جدید بی ام و بهره می برد و لوکس به نظر می رسد. بی ام و از کابین مجلل و بزرگی برای آن بهره گرفته که نظر هر فردی را به خود جلب می کند. X7 رقیب مستقیم آئودی Q7 ، رنجروور و مرسدس GLS است که به عنوان شاسی بلندهای فول سایز و پریمیومی محسوب می شوند.

یک مدل نمادین و مجلل

بی ام و این محصول را یک مدل نمادین و مجلل از کمپانی باواریایی دانست که می خواهد ثروتمندان را هدف قرار دهد. سه مدل پیشرانه برای آن در نظر گرفته شده که باید به مدل رده پایه  xDrive 30d با پیشرانه ۲۶۵ اسب بخاری با ۰ تا ۱۰۰ کمتر از ۷ ثانیه، مدل xDrive40i با پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری ۳۴۰ اسب بخاری با ۰ تا ۱۰۰ کمتر از ۶.۱ ثانیه ای و مدل M50d با پیشرانه دیزلی ۳.۰ لیتری ۴۰۰ اسب بخاری که در ۵.۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت خواهد رسید. یک مدل xDrive50i هم وجود داشته که وارد بازار اروپا می شود و پیشرانه ۴.۴ لیتری هشت سیلندر ۴۶۲ اسب بخاری برای آن در نظر گرفته شد. این نسخه نیز ۰ تا ۱۰۰ کمتر از ۵.۴ ثانیه ای دارد. در داخل کابین شاهد ۷ صندلی هستیم که صندلی های میانی از صفحه نمایشی برخوردار هستند و صندلی هایی با تریم چرمی و لوکس قابل مشاهده است.

مطالب مرتبط
روش جدید ترمیم استخوان های شکسته با قطعاتی از جنس استخوان

داشبورد از طراحی نسل جدید بی ام و بوده و علاوه بر نمایشگر ۱۲ اینچی دیجیتالی پشت آمپر، یک نمایشگر ۱۰ اینچی در کنسول میانی نیز جای گرفته است. با تمام این تفاسیر می توان محصول جدید بی ام و را رقیب سرسخت SUVهای فول سایز لوکس به شمار آورد.

قیمت بالای ۱۰۰ هزار دلار

با چنین مشخصاتی می توان انتظار داشت بی ام و قیمت بالایی را برای ایکس ۷ در نظر گیرد و بیش از ۱۰۰ هزار دلار قیمت خواهد د اشت. برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کمپانی آلمانی مراجعه کنید.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.