رونمایی بی ام و از M2 Competition

0

رونمایی بی ام و از M2 Competition

بی ام و M2 : شرکت بی ام و در نهایت تصمیم گرفت به معرفی نسخه جدیدی از بی ام و M2 بپردازد و موجب مرگ زودهنگام مدل پیشین شود.

خودرویی که به عنوان M2 Competition شناخته شده و همانند نسخه اصلی یک خودرو کوپه با پیشرانه M3 بوده و قادر است توانایی ۴۰۰ اسب بخاری از خود نشان دهد.

هنگامی که M2 Coupe در نسخه تیونینگ شده N55 با پیشرانه شش سیلندر درون خطی از سری ۲ توانسته باعملکرد بالا شناخته شود، بی ام و با M2 Competition خودرویی را معرفی کرد که باید آن را قدرتمندترین مدل سری ۲ شناخت.

این مدل جایگزین مناسبی برای M2 پیشین بوده و با پیشرانه M3 یا M4 یک کوپه کامپکت تمام عیار شناخته می شود.

این پیشرانه مبتنی بر موتور اصلی بوده از سوئیچ از N55 به S55 به معنای انتقال از یک پیشرانه ۳۷۰ اسب بخاری به ۴۰۷ اسب بخار که می تواند عملکرد چشمگیر و بزرگتری از خود در جاده ها نشان دهد.

به گفته بی ام و ۰ تا ۱۰۰ مدل به کمتر از ۴ ثانیه رسید و همچنان گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته DCT برای آن درنظر گرفته می شود.

عملکرد بی ام و M2 با کیت M

در سایر جزئیات باید به سقف سرعت ۲۷۸ کیلومتر برساعتی که به لطف کیت M اسپرت محصول تمام عیاری بوده و می توان انتظار عملکرد بالایی از آن داشت.

بدنه نسخه M2 Competition عرض بیشتری داشته از این رو پهن پیک به نظر می رسد و طراحی ظاهری آن را تهاجمی تر ساخته است.

در کنار پیشرانه و طراحی کیت جدید، بی ام و گزینه های رنگی جدیدی نیز برای M2 در نظر گرفته و ترمزهای بزرگتری برای چرخ های عقب و جلو در نظر گرفته شد.

مطالب مرتبط
آشنایی با بهترین گوشی های هوشمند با نمایشگر بزرگ

سپرها به شکل اسپرت درآمدند و کیت متفاوتی را در M2 Competition شاهد هستیم.

از گزینه های رنگی جدید برای این کوپه کامپکت اسپرت باید به نقره ای و نارنجی اشاره کرد که در این رنگ ها M2 Competition زیبا جلوه می کند.

رینگ های کرومی جذابیت بسیاری به این مدل افزوده است.

سیستم های هشدار برخورد با مانع، عبار پیاده، اخطار خروج از خط و سیستم دوربین پارک عقب از سایر ویژگی های این خودرو اسپرت است.

M2 Competition بی ام و یک کوپه تمام عیار باواریایی بوده که شرکت بی ام و در کنار طراحی تهاجمی و هیجان انگیز، پیشرانه قدرتمندی برای آن در نظر گرفته تا بیشتر موردتوجه قرار گیرد و به عنوان قدرتمندترین مدل از سری ۲ شناخته شود.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت بی ام و مراجعه کنید.

اختصاصی سایت وردنگارهر گونه کپی برداری با ذکر نام منبع و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.