دلیل توقف آپدیت اندروید ۸ برای گلکسی اس ۸

0

دلیل توقف آپدیت اندروید ۸ برای گلکسی اس ۸

گلکسی اس ۸ : شرکت سامسونگ که در زمینه ی طراحی و تولید لوازم الکتریکی به ویژه تلفن های همراه هوشمند فعالیت دارد در این اواخر از پرچم داران تلفن های همراه هوشمند خود رونمایی کرد.

در روز گذشته تصمیم گرفته بود آپدیت سیستم عامل اندروید ۸ اوریو را برای پرچم داران تلفن های همراه هوشمند خود یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منتشر کند اما انتشار آپدیت اندروید ۸ اوریو برای این پرچم داران سامسونگ به طور ناگهانی متوقف شد.

در ادامه به بررسی توقف ناگهانی انتشار آپدیت این نسخه از اندروید بر روی تلفن های همراه هوشمند پرچم دار سامسونگ خواهیم پرداخت.

شرکت سامسونگ در ابتدا دلیل توقف ناگهانی انتشار اندروید ۸ اوریو را بر روی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس مشکلات فنی اعلام کرد و دقیقا مشخص نکرد که این مشکلات فنی که دلایل عمده ای را در بر می گیرند چه هستند، یک توضیح سر بسته داد.

توقف آپدیت اندروید برای گلکسی اس ۸

اما در حال حاضر شرکت سامسونگ بیانیه ای را برای Sam Mobile ارسال کرده است که براساس این بیانیه متوجه شدیم دلیل متوقف شدن ناگهانی انتشار آپدیت اندروید ۸ اوریو بر روی تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، ریستارت شدن ناگهانی برخی از تلفن های همراه هوشمند بوده است.

از این رو شرکت سامسونگ انتشار آپدیت اندروید ۸ را بر روی پرچم داران تلفن های همراه هوشمند خود متوقف ساخته است و وعده داده است که این مشکل را به در نسخه ی نهایی برطرف سازد.

براساس گزارشاتی که در Sam Mobile به ثبت رسیده است متوجه شدیم که شرکت سامسونگ از انتشار بروز رسانی دست کشیده است و در حال کار کردن بر روی یک نسخه ی جدید است.

مطالب مرتبط
تصاویر زیبایی از لینکلن c مفهومی

اما باز هم دلیل این کار شرکت سامسونگ مشخص نیست.

البته تکلیف کسانی که در هند، اروپا و خاورمیانه زندگی می کنند و آپدیت اندروید ۸ اوریو را برای پرچم دار تلفن های همراه هوشمند سامسونگ، یعنی گلکسی اس ۸ دریافت کرده اند هم مشخص نیست که آیا بالاخره سامسونگ قصد دارد نسخه ی بروز رسانی شده ی این آپدیت را منتشر کند یا خیر؟

علاوه بر وجود سوالات و ابهامات بسیار در این زمینه، سوال دیگری که تعجب آور است این است که چرا شرکت سامسونگ با گذر از مرحله ی آزمایشی باز هم با چنین مشکلی در نسخه ی نهایی رو به رو شده است؟

و اینکه چرا از ابتدا تست کاملی انجام نداده است و مشکل را بر طرف نکرده است؟

به هر حال در دنیای تکنولوژی مشکلات فراوانی رخ می دهد، امیدواریم شرکت سامسونگ به تمامی این سوالات پاسخ دهد و تعیین کند که آیا این بروزرسانی را انتشار می دهد یا خیر؟

منبع : geeky-gadgets 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.