تویوتا کورولا واگن رونمایی شد

ژاپنی ها مدتهاست روی نسل جدید کرولا مشغول کار هستند و در نهایت پیشتر آن را رونمایی کردند و به شایعات پایان دادند. مدل معرفی شده تویوتا Corolla Touring نام داشته که از ظرافت بالایی در طراحی بهره می برد و ظاهری خیره کننده و اسپرت دارد.

0

تویوتا کورولا واگن رونمایی شد

شرکت تویوتا به تازگی نسخه واگن کورولا نسل جدید اخیرا معرفی شده را رونمایی کرد. مدلی که رقیبی برای اشکودا Octavia، هولدن آسترا، رنو مگان و فولکس واگن گلف و چندی دیگر محسوب می شود.

ژاپنی ها مدتهاست روی نسل جدید کورولا مشغول کار هستند و در نهایت پیشتر آن را رونمایی کردند و به شایعات پایان دادند. مدل معرفی شده تویوتا Corolla Touring نام داشته که از ظرافت بالایی در طراحی بهره می برد و ظاهری خیره کننده و اسپرت دارد.

این مدل در مقایسه با نسخه هاچ بک کورولا چند میلیمتری بزرگ تر است که اجازه می دهد سرنشینان بیشتر و کالا پرحجمی را در این خودرو به سادگی جای داد.

البته حجم صندوق عقب آن به ۵۹۸ لیتر می رسد که در نوع خود قابل توجه می باشد. تویوتا از جمله کمپانی هایی بوده که همیشه طراحی زیبا و ویژگی های کارآمد را روی محصولات خود پیاده سازی می کند.

این نسخه نیز تفاوتی با مدل هاچ بک کورولا نسل جدید نداشته و تنها ابعاد بزرگتری پیدا کرده است. اروپایی ها علاقه بسیاری به نسخه واگن داشته و از این رو کمپانی هایی که حضور فعالی در این بازار دارند سعی می کنند نسخه واگن را برای بازار اروپا در نظر گیرند.

کابین داخلی تفاوت چندانی با نسخه هاچ بک نداشته و تنها حجم بیشتری را در برمی گیرد. کیفیت بالا تریم داخلی تجربه سفر را لذت بخش می سازد. یک صفحه نمایش ۸.۵ اینچی لمسی در کنسول میانی جای گرفته و کروزکنترل انطباقی،  فرمانی با چند کلید تنظیماتی، پشت آمپر استاندارد و داشبوردی با گزینه رنگی متفاوت از کابین داخلی، ویژگی های قابل توجهی هستند که در کرولا واگن می توان مشاهده کرد.

تویوتا در نظر داشته کرولا Touring Sport را در نمایشگاه اتومبیل پاریس به نمایش بگذارد تا پس از آن این خودرو واگنی را روانه بازار کند. برای بازار اروپا پیشرانه ۱.۲لیتری بنزینی توربوشارژ و دو مدل هیبریدی ۱.۸ لیتری در کنار یک مدل ۲.۰ لیتری در نظر گرفته است.

این شرکت ژاپنی تاکنون مشخصات دقیقی برای محصول جدید خود که وارد بازار استرالیا خواهد شد، اعلام نکرده است. این کمپانی بازارهای متعددی را هدف قرار داده و با حق بیمه ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دلاری بدون شک قیمت بالایی در این منطقه خواهد داشت و ارزان قیمت نیست.

مطالب مرتبط
کانسپت مسابقه ای سوپرا GRMN Auris تویوتا

تویوتا کرولا Touring Sport از سال ۲۰۰۶ وارد بازار استرالیا شده و پس از آن نیز به دیگر بازارها ورود پیدا می کند. مدل معرفی شده کرولا در حقیقت نسل ۱۲ این مدل بوده که جولای ۲۰۱۸ وارد بازار استرالیا شده است. با قیمتی بین ۲۲ تا ۳۱ هزار دلار ، محصول شرکت ژاپنی گران قیمت نیست اما نسبت به رقبا با قیمت نسبتا بالایی رو به رو می باشد.

محصول تویوتا در تریم های grades, Ascent Sport, SX  و ZR با مشخصات متفاوت به  فروش می رسد و قیمت اعلامی ۲۲ تا ۳۱ هزار دلار پایین ترین تریم تا بالاترین را در برمی گیرد.

اگرچه پیشتر نسخه هاچ بک کرولا معرفی شد اما مشخص نیست نسخه سدان این محصول کامپکت تویوتا را چه زمانی شاهد خواهیم بود. زیرا تاکنون شرکت ژاپنی اظهار نظری درباره آن نداشته است.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.