تمام ویژگی های اساسی تویوتا ۴ رانر ۲۰۱۸

0

تویوتا ۴ رانر ۲۰۱۸ : ارزیابی خودروی تویوتا ۴ رانر ۲۰۱۸

تویوتا ۴ رانر ۲۰۱۸  ، قیمت: $۳۶,۲۴۰

تویوتا ۴ رانر ۲۰۱۸ یک وسیله نقلیه اسپرت است که ویژگی هایی نظیر رانندگی آسان، سازگاری با محیط زیست و ایمنی سرنشینان را در هم آمیخته است. این ویژگی ها همراه با آپشن های آفرود آمیخته شده است. مدل ۲۰۱۷ ۴Runner TRD Off Road از نظر اسمی جدید است، چون قبلا Trail نامیده می شد.

SR5 و تریم های محدود در مدل های سیستم چرخ عقب و چهار چرخ متحرک، قابل استفاده هستند، اما قابلیت های آفرود حرفه ای TRD Off road و TRD Pro فقط در مدل سیستم چهار چرخ متحرک، در دسترس بوده و شامل کرال کنترل و انتخاب مولتی ترین می باشند.

موتور تویوتا ۴ رانر ۲۰۱۸

تمام تریم ها، قدرت خود را از یک موتور ۶ سیلندر با توانی برابر با ۲۷۰ اسب بخار و گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک می گیرند.

ایمنی تویوتا ۴ رانر ۲۰۱۸

ویژگی های استاندارد ایمنی شامل کنترل ثبات، کنترل کشش، ۸ کیسه هوا و سنسورهای پیشگیری می باشد. ویژگی های استاندارد نیز شامل دوربین عقب، صفحه نمایش لمسی ۶.۱ اینچی و چرخ های آلیاژی ۱۷ اینچی (با محدودیت انتخاب چرخ های آلیاژی ۲۰ اینچی) است. رانندگی با رانر ۴ بهتر از آن چیزی است که یه نظر می آید. حتی در پارکینگ هم مانور می دهد. برای ساعت های طولانی در جاده راحت است و سواری با آن لذت بخش و بی سر و صداست.

داخل تویوتا ۴ رانر ۲۰۱۸

آپشن های داخلی شامل پارچه، سافتکس یا چرم می باشد. سیستم هوشمند ورود بدون دسته کلید SmartKey با فشار یک دکمه فعال می شود، سیستم صوتیEntune premium در ترکیب با یک سیستم هدایتی یکپارچه و پاور مانروف از دیگر ویژگی های در دسترس هستند. انتظار می رود که تویوتا ۴ رانر ۲۰۱۸ در سال ۲۰۱۸ عرضه شود.

مطالب مرتبط
مرسدس AMG GLE63 با چرخ های 22 اینچی رصد شد

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.