خودروهایی که می توانند زندگی رو تغییر دهند

0

خودروهایی که می توانند زندگی رو تغییر دهند

مزدا MX-5

مزدا MX-5 خودروی اسپورت کوچکی که در سال ۱۹۸۹ طراحی و ساخته شد. خودروی اسپورتی زیبا ، شیک و با قیمت مناسب است. هنوز هم این مدل عملکرد بسیار خوبی دارد. هدف ساخت این خودرو یک خودروی با کیفیت و در عین حال رانندگی آسان است. میاتا هرگز از مد خارج نشد و همیشه طرفدارن خود را دارد.

 

حالا این سوال پیش می آید که مزدا میاتا چطور زندگی شما را تغییر می دهد؟ اگر شما خانم باشید احساس متفاوت بودن با آن به شما دست می دهد. اگر آقا باشید حس داشتن خودروی رویایی خود مثل پورشه یا فراری را به شما می دهد. بعد از مدتی سواری از این مزدا میاتا به دلیل لذت رانندگی آن بیشتر به آن وابسته خواهید شد و بیخیال پورشه و فراری خواهید شد !!!

 

اگر به خوبی مزدا میاتا را نگهداری کنید ازش بالایی پیدا خواهد کرد و به معنای واقعی یک خودروی اسپورت کلاسیک خواهد بود.

 

هوندا پرلود

همه آنهایی که پرلود دارند در مورد این خودرو مثبت صحبت می کنند. تولید هوندا پرلود در سال ۲۰۰۱ متوقف شد ولی مدل های باقیمانده هنوز در وضعیت عالی هستند. صاحبان پرلود نوستالژی خاصی با آن دارند.

 

هوندا پرلود در زمان خود انقلابی به پا کرده بود. خودرویی با قابلیت ۴WS یعنی فرمان چهارچرخ که پارک خودرو را بسیار راحت می کرد. برخی از رانندگان فرمول یک در توسعه برخی از مدل های پرلود با هوندا همکاری داشتند و پرلود یکی از خودروهای ایمن فرمول ۱ در ژاپن محسوب می شد.

 

محبوب ترین مدل پرلود در سال های ۹۰ و ۹۱ تولید شد. عملکرد بسیار خوبی داشت. از مواد با کیفیت ساخته شده بود و نگهداری آن آسان بود. پرلود ظاهری ساده دارد و اسپویلرهای اضافه در آن رانندگی بسیار لذت بخش و سرگرم کننده ای را به همراه داشت.

 

مطالب مرتبط
کود می تواند خانه هایتان را گرم کند

داسیا لوگان

تغییر زندگی خود با لوگان. حتی وقتی در پارکینگ پارک است افراد رهگذر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

 

لوگان به دلیل قیمت پایین آن در کشورهای اروپای شرقی بسیار محبوب بود. مردم فکر می کردند با قیمت ۸۶۰۰ دلار معامله ای بسیار خوب انجام داده اند. در واقع هم همین بود چون با ۸۶۰۰ دلار انتخاب های با شکل ظاهری بهتر و از نظر ایمنی خطرناک تر را می توان خرید. پس خودتان قضاوت کنید!

 

تویوتا سلیکا

آیا می دانید که “Celica” به معنای “آسمانی” است؟ در واقع، این خودرو تبدیل به یکی از ستاره های تویوتا شده است. محبوب ترین نسل احتمالا نسل هفتم بود. این خودرو صاحبان خودش را محصور خود کرده است.

 

مصرف سوخت، تعمیر و نگهداری آسان، راحتی و ظاهر زیبا از ویژگی های سلیکا است. نسل هفتم اسپورت نیز هست. هنوز هم می توان سلیکا با شرایط بسیار عالی پیدا کرد، خرید و لذت رانندگی با آن را برد. ستاره تویوتا خودرویی آرامش بخش و سرگرم کننده در رانندگی است.

 

فراری ( تمام مدل ها )

نیازی به گفتن نیست که فراری رویای هر کسی است که عاشق ماشین است. هر کسی فراری دارد بقیه به او با حسادت نگاه می کنند. جالبه این حرف رو کسانی می گویند که صاحب یک مدل از فراری هستند.

 

فراری یک خودروی فوق العاده است که با آن احساس غرور می کنید. لامبورگینی را رقیب سرسخت فراری می دانند که هنوز این رقابت با فراری جای بحث دارد.

 

پورشه کاین

کاین برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ تولید شد. خودرویی با ظاهری بسیار زیبا که همه را متعجب کرد و حتی باعث شد طرفدارن ۹۱۱ یکی از آن را بخرند. کیفیت رانندگی به همراه آپشن های فوق العاده از ویژگی های کاین است.

 

مطالب مرتبط
اسپیکرهای آمازون اکو: کدام اسپیکر الکسایی بهتر است؟

کاین نه تنها یک خودروی اسپورت است بلکه یک خودروی خانوادگی نیز هست. صندوق عقب بزرگ، جای راحت و بزرگ برای سرنشین ها، رانندگی آسان و لذت بخش و…

 

کسانی که کاین سوار می شوند تاکنون مشاهده نشده از این ماشین بد سخن بگویند و نگرشی کاملا مثبت در مورد آن دارند.

 

سیستم انتقال سرعت تیپ ترونیک در مدل S کاین و مدل توربوی آن لذت رانندگی را دوچندان خواهد کرد.

 

هوندا CR-X

هوندا CR-X معروف به کوسه!! اسپورت کوچکی که می توان آن را مقدمه ای برای معتاد شدن به خودروهای اسپورت دانست. البته وزن پایین آن دردسر ساز شده بود و اگر رعایت نمی کردید ممکن بود تصادف می کردید ولی با احتیاط بیشتر لذت داشتن خودرویی اسپورت را تجربه می کردید. محبوب ترین نسخه آن SiR بود که عملکرد آن واقعا تاثیر گذار بود.

 

فولکس واگن بیتل یا قورباغه ای خودمان!!

تولید بیتل در سال ۱۹۳۸ آغاز شد و در سال ۲۰۰۳ به پایان رسید. تولید بیتل با نام ماشین مردم در آلمان نازی شروع شد و به محبوب ترین خودروی دنیا تبدیل شد. تعداد ۲۱ میلیون از بیتل تولید و به فروش رفت.

 

توسعه دهنده بیتل فردیناند پورشه بود و طراحی خودرو به گونه ای بود که صاحبان بیتل اصلا تمایلی برای فروش و تعویض آن نداشتند و از سواری با آن بسیار خوشحال بودند.

 

صاحبان بیتل معتقدند زندگی آنها با ورود بیتل ساده تر شده است. داستان های عاشقانه زیادی هم وجود دارد که یکی از شخصیت های آن فولکس قورباغه ای است. روز توفق تولید بیتل روزی تاریخی است. آخرین نسخه در مکزیک تولید و به آلمان فرستاده شد تا در موزه فولکس واگن نگهداری گردد.

 

داسیا داستر

درست می بینید همان رنو داستر خودمان است. اتومبیلی ارزان با قیمت ۱۱۵۰۰ دلار که تقریبا تمام مشتریان از خرید آن راضی هستند. اما متاسفانه شما خودروی امن و ایمنی را نمی رانید!!! این تغییر در زندگی شماست.

 

مطالب مرتبط
مزدا MX-5 RF با صندلی های گرمایشی

مرسدس بنز w126 se

یکی از ایمن ترین خودروهای قرن بیست و یکم مرسدس بنز w126 se است. تصادف معروف یک خانواده که در حال راندن w126 se بودند با قطار معروف است که هیچ کدام از آنان آسیب ندیدند.

 

از نظر مالکان Se این خودرو راحت، ایمن، جادار، قدرتمند است. رانندگی با آن نیز آسان است. تولید w126 se در سال ۱۹۹۴ در آفریقای جنوبی متوقف شد.

 

فورد موستانگ نسل شش

نسل ششم موستانگ واقعا فوق العاده بود. صدای عالی اگزوز ، اتاق جادار، اسپورت ، ایمن و…

 

fastback 6 موتور هشت سیلندر با قدرت ۵۰۰۰ سی سی دارد که از سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته دستی بهره می برد. مدل شش سیلندر هم اتوماتیک است.

 

اختصاصی سایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.