رونمایی آکیورا از ILX 2019

شرکت آکیورا به عنوان یکی از برندهای کمپانی هوندا بوده که تاکنون محصولات قابل توجه و لوکسی را روانه بازار کرده است. به تازگی این شرکت از سدان پریمیومی آی ال ایکس 2019 رونمایی به عمل آورد.

0

رونمایی آکیورا از آی ال ایکس ۲۰۱۹

شرکت آکیورا به عنوان یکی از برندهای کمپانی هوندا بوده که تاکنون محصولات قابل توجه و لوکسی را روانه بازار کرده است. به تازگی این شرکت از سدان پریمیومی آی ال ایکس ۲۰۱۹ رونمایی به عمل آورد.

مدلی که می توان آن را محصولی لوکس و قابل توجه از برند ژاپنی به شمار آورد. آی ال ایکس ۲۰۱۹ روی شاسی بزرگتری قرار گرفته و تغییرات چشمگیری توسط آکیورا روی آن پیاده شده است.

نخست آن که چراغ ها و طراحی قسمت عقب بروزرسانی بیشتری نسبت به بخش جلو پیاده کرده و خیره کننده است. آنچه در نگاه نخست ILX 2019 را متفاوت از رقبا می سازد، طراحی پریمیومی بوده که آکیورا برای سدان میان سایز جدید خود در نظر گرفته است. دیفیوزری که در بخش عقب قرار گرفته ظاهری اسپرت تر به ILX 2019 بخشیده و آن را به محصولی فوق العاده تبدیل نمود.

با چراغ های کاملا LED و زیبا نظر هر فردی به قسمت جلو ILX 2019 جلب می شود. بنابراین چهره زیبایی برای این مدل در نظر گرفته شده و می تواند موردتوجه همگان قرار گیرد.

آکیورا قصد داشته تریم مختلفی برای این خودرو در نظر گیرد تا مشتریان تریم موردنظر را برای چنین سدانی انتخاب کنند. البته در نسخه استاندارد برخی ویژگی ها ساده است اما در تریم های بالاتر می توان به پریمیومی بودن ILX 2019 پی برد.

با قابلیت AcuraWatch مجموعه ای سیستم ایمنی مدرن برای ILX 2019 فراهم آمده تا صاحبان این خودرو رانندگی کاملا ایمنی داشته باشند. از جمله آنها باید به کروز کنترل انطباقی، سیستم ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط و برخی دیگر اشاره داشت.

این محصول آکیورا به پیشرانه ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی ۲۰۱ اسب بخاری مجهز است که برای سدان میان سایز کافیست. با سیستم حرکتی دو چرخ جلو محرک و سیستم انتقال قدرت هشت سرعته کلاچ دوگانه می توان عملکرد خوبی را در ILX 2019 مشاهده کرد.

مطالب مرتبط
میمون مومیایی شده بر روی سقف یکی از فروشگاه های شهر مینیاپولیس

کابین داخلی کاملا مدرن و باکیفیت است و در کنسول میانی تعداد فراوانی کلید جای گرفته که هر یک برای عملکردی به کار گرفته می شود. با به کارگیری دو صفحه نمایش می توان تجربه کاربری خوبی داشته و از اپل کارپلی و اندرویداتو پشتیبانی به عمل می آورد. صندلی های اسپرت و نرم چرمی راحتی را به دنبال داشته و همگی نیز به فناوری های مختلفی مجهز هستند تا آرامشی به سرنشین القا کنند.

آکیورا تاریخ عرضه دقیقی برای ILX 2019 مشخص نکرد اما در اکتبر امسال با قیمتی نامشخص روانه بازار خواهد شد.

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.