رونمایی از رنجرور لوکس SV کوپه

0

رونمایی از رنجرور لوکس SV کوپه

رنجرور : شرکت لندرور که یک شرکت خودروسازی می باشد و در زمینه ی طراحی و ساخت خودروهایی با طراحی منحصر به فرد فعالیت دارد.

به تازگی از جدید ترین محصول خود با نام SV کوپه با بدنه ی ۲ در رونمایی کرده است که این خودرو توسط بخش ویژه ی شرکت لندرور با نام بخش خودرو های ویژه جگوار و یا همان SVO طراحی و ساخته شده است به گونه ای که تمامی پانی های بدنه ی آن به جزء کاپوت و درب صندوق نسبت به استانداردی که داشته اند تغییر کرده اند.

جالب است بدانید که خودروی SV کوپه با بدنه ی ۲ در مرکز SVO و یا همان بخش خودروهای ویژه جگوار به صورت دستی طراحی و ساخته می شود.

این مدل از خودروی شرکت لندرور علاوه بر طراحی بی نظیری که دارد دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

طراحی منحصر بفرد رنجرور SV کوپه

مدیر عامل شرکت لندرور اعلام کرده است که اگر بخواهم بگویم شیک ترین و منحصر به فرد ترین طراحی داخلی از آن کدام یک از خودرو های تولید شده توسط شرکت لندرور است باید بگویم که خودروی SV کوپه دارای چنین طراحی منحصر به فردی می باشد.

از طرح های گرافیکی جدید که شامل چهار رنگ با فوق العاده ترین نما هستند در رنگ آمیزی بدنه و در کناره خودرو و نزدیک پنجره ها استفاده شده است.

خودروی SV کوپه اولین خودروی شرکت لندرور است که در طراحی و ساخت آن از تایرهایی با اندازه هایی برابر با ۲۳ اینچ استفاده شده است، طراحی داخلی کابین خودروی SV کوپه به گونه ای می باشد که به تمامی جزئیات حتی کوچک ترین جزئیات نیز توجه بسیار زیادی شده است تا کابین این خودرو به گران قیمت ترین کابین در بین سایر خودرو های تولید شده توسط این شرکت تبدیل شده است.

مطالب مرتبط
بررسی کامل Eclipse Cross 2019 میتسوبیشی با قیمت پایه 24 هزار دلار

از چهار ترکیب رنگ داخلی برای طراحی کابین خودروی SV کوپه استفاده شده است که طرح های گوناگون به خریداران این خودرو این انعطاف را می دهد تا از میان این چهار ترکیب رنگ، رنگ مورد علاقه و دلخواه خود را انتخاب کنند.

رنجرور

طراحی داخلی

با خرید خودروی SV کوپه می توانید صندلی های این خودرو را با استفاده از تنظیمات خاص و منحصر به فردی که برای آنها قرار داده شده است سرد و یا گرم کنید به گونه ای که می توانید صندلی های جلوی خودروی SV کوپه را با استفاده از تنظیم یکی از ۲۰ حالتی که برای آن ها تعبیه شده است سرد و یا گرم کنید.

صندلی های عقب خودروی SV کوپه را با استفاده از تنظیم یکی از ۱۰ حالتی که برای آنها تعبیه شده است سرد و یا گرم کنید.

روکش صندلی های خودروی SV کوپه از جنس چرم الماس می باشد که از این نظر نیز منحصر به فرد می باشد چرا که شرکت لندرور تنها در طراحی و ساخت صندلی های این خودروی خود از چرم طرح الماس استفاده کرده است و به همین نیز منحصر به فرد می باشد.

علاوه بر تمامی اینها طراحی صندلی های این خودرو به گونه ای می باشد که هم جادارتر است و هم از فوم های ویژه ای در ساخت آنها نسبت به سایر صندلی های خودروهای دیگر این شرکت خودرو ساز استفاده شده است.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد که شرکت لندرور از آن استفاده کرده است ، استفاده از روکش نئوتیک در خودروی SV کوپه می باشد چرا که روکش نئوتیک دارای یک ترکیب فوق العاده است به گونه ای که از ترکیب چوب گردو و چنار ساخته شده است.

جالب است بدانید که روکش نئوتیک اختراع خود شرکت لندرور می باشد که از آن برای روکش غربیلک فرمان، درب ها، پوشش کف صندوق بار، کنسول میانی و داشبورد خودروی SV کوپه استفاده کرده است.

مطالب مرتبط
مشخصات فنی و تصاویر زیبایی از رنج روور ولار

ویژگی های دیجیتال و سرگرمی

در خودروی SV کوپه از سه نمایشگر بی نظیر استفاده شده است که دو نمایشگر آن ۱۰ اینچی و ۱۲ اینچی می باشند که سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو را برعهده دارند و یک نمایشگر دیگر، نمایشگری ۱۰ اینچی می باشد که به طور منحصر به فردی تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده شامل نام خیابان ها، اطلاعات تایر ها و شیب، کروز کنترل، دو موتور و حالت گیربکس را نمایش می دهد.

در رابطه با سیستم صوتی خودروی SV کوپه نیز باید بگوییم که این سیستم صوتی دارای ۲۳ بلندگوی ۱۷۰۰ واتی می باشد که به همراه ساب وفور دو کاناله با مارک Meridian 3D طراحی شده است، کیفیت صدای این سیستم صوتی از طریق فناوری Trifield 3D میسر شده است.

مشخصات فنی موتور

خودروی SV کوپه دارای یک موتور ۵ لیتری هشت سیلندر سوپر شارژر می باشد که دارای ۵۶۵ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور می باشد که نیروی تولید شده توسط موتور خودروی SV کوپه به وسیله ی یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF به چرخ ها انتقال داده می شود علاوه بر تمامی اینها خودروی SV کوپه دارای شیفتر های دنده پشت فرمان نیز می باشد.

خودروی SV کوپه به گونه ای طراحی و ساخته شده است که سریع ترین خودروی طراحی شده توسط شرکت لندرور می باشد چرا که زمان سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو تنها ۵ ثانیه طول می کشد حداکثر سرعت خودرو نیز به ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت برسد.

علاوه بر این جالب است بدانید که خودروی SV کوپه می تواند تا عمق ۹۰ سانتی متری آب حرکت کند و حتی ۳.۵ تن بار را هم با خود حمل کند.

طراحی خودروی SV کوپه به شکلی است که رانندگی با این خودرو نسبت به سایر خودرو های تولید شده توسط این شرکت هم با ثبات تر است و هم سوخت کمتری مصرف می کند به این دلیل که طراحی ارتفاع آن ۸ میلی متر نسبت به سایر خودرو های تولید شده توسط این شرکت کاهش پیدا کرده است و همین کاهش ارتفاع باعث شده است تا خودروی SV کوپه در سرعت ۱۰۴ کیلومتر ثبات بیشتری داشته باشد و مصرف سوختش کاهش پیدا کند.

مطالب مرتبط
چالش اژدها برای رنجروور اسپرت phev در جاده اژدها

رینگ های آلومینیومی ۲۱ تا ۲۳ اینچی برای خودروی رنجرور SV کوپه مورد استفاده قرار گرفته اند که رینگ های آلومینیومی ۲۳ اینچی شامل شش پره نقره ای می باشد که برای آن از تایر های R۲۳ ۲۷۵/۴۰  استفاده شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش

برای خودروی رنجرور SV کوپه دو بسته که هر کدام ۵ ساله هستند تدارک دیده شده است که بسته ی ۵ ساله ی اول به صورت استاندارد یا آپشنال در بازار های گوناگون عرضه خواهد شد و دومین بسته ی ۵ ساله شامل برنامه های تعمیر، نگهداری خودرو به علاوه تعویض تیغه های برف پاک کن، دیسک و لنت ترمز می باشد.

قیمتی که برای عرضه ی خودروی رنجرور SV کوپه در نظر گرفته شده است ۲۹۵ هزار دلار می باشد که تنها ۹۹۹ عدد از این خودروی SV کوپه به صورت دست ساز از پاییز سال آینده عرضه خواهد شد.

گالری تصاویر رجرور لوکس اس وی برای دسکتاب:

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.