رونمایی برابوس از سدان تیونینگ AMG E63 S

سدان تیونینگ AMG E63 S

0

رونمایی برابوس از سدان تیونینگ AMG E63 S

برابوس  را می توان یکی از بزرگترین تیونرهای محصولات مرسدس بنز دانست. تیونر آلمانی که تا بحال مدل های مختلفی را ارتقا بخشید و با ساختار اسپرت جذاب نمود.

یکی از آخرین محصولات برابوس با نام AMG E63 S مرسدس معرفی شد. تیونینگی که از بدنه سبز تیره مات بهره می برد و با افزودن قطعات تیره ظاهری مخوف و تهاجمی را به این سدان بخشیده است.

پیشرانه ۷۸۹ اسب بخاری

از برجسته ترین بخش های AMG E63 S، پیشرانه ۷۸۹ اسب بخاریست که می تواند با گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری عملکرد بالایی در خیابان ها داشته باشد. AMG E63 S به طور معمول یکی از سدان های قدرتمند شناخته می شود که مرسدس با افزودن قلب تپنده پرتوان این سدان را قدرتمند ساخته است.

هر نسل شاهد بهبود ساختار و بخش فنی AMG E63 S هستیم و حال شاهد تیونینگ مدلی توسط برابوس هستیم که به تنهایی عنوان قدرتمندترین سدان را یدک می کشد. برابوس پیشرانه تعبیه شده در  AMG E63 S را کافی ندانست و از این رو تصمیم گرفت پیشرانه را ارتقا بخشد و قدرت بیشتری به آن دهد. قدرتی که در حال حاضر از ۷۰۰ اسب بخار عبور کرده و نزدیک به ۸۰۰ اسب بخار می باشد.

چنین قدرتی در کمتر خودرو سدانی می توان شاهد بود از این رو قرار دادن  AMG E63 S برابوس در دسته سریعترین ها عجیب نیست. موتور ارتقا داده شده توسط مرسدس از نوع ۴.۰ لیتری توربودوقلو هشت سیلندر می باشد که با ارتقا برابوس به ۷۸۰ اسب بخار رسیده و بدون شک می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. گفتنی است که AMG نیز به طور معمول از پیشرانه های قدرتمندی بهره می گیرد و حال این شامل AMG E63 S شده که برابوس علاوه بر ارتقا ای ام جی، خود نیز تغییراتی در بخش پیشرانه به وجود آورده و قدرت را به ۷۸۰ اسب بخار افزایش داده که در نوع خود خیره کننده است.

مطالب مرتبط
برابوس از محصول جدید خود رونمایی کرد

قیمت: بیش از ۱۰۴ هزار دلار

در حقیقت برابوس توربوشارژرهای بزرگی را به کار گرفته و قدرت از مدل استاندارد ۶۰۳ اسب بخاری به ۷۸۹ اسب بخار رسیده است. قیمت این سدان قدرتمند چهار درب بیش از ۱۰۴ هزار دلار اعلام شده و یک مدل معمولی نیست. افزایش قدرت صورت گرفته از ۱۸۶ اسب بخار عبور می کند.

رینگ‌های E63 S برابوس دارای قطر ۲۱ اینچی هستند. تایر‌های مورد استفاده در این مدل از برند مشهور کنتیننتال مدل SportContact 6 و با ابعاد ۲۶۵/۳۰ ZR21 در جلو و ۳۰۵/۲۵ ZR21 در عقب می باشند. دستاورد جدید برابوس به جز رنگ بدنه، در برخی قسمت‌های دیگر نیز با مدل استاندارد AMG تفاوت دارد.

برابوس این خودرو را به اسپویلر جلو از جنس فیبر کربن، سیستم اگزوز اسپرت با سر اگزوزهای سرامیکی مشکی رنگ و دیفیوزر جدید عقب همراه نمود. در بخش میانی دیفیوزر عقب این خودرو یک مه شکن به سبک خودروهای F1 قرار داده شده و یک اسپویلر فیبر کربنی  روی درب صندوق عقب جای داده شده است.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.