رونمایی رولزرویس از لوکس ترین شاسی بلند

0

رونمایی رولزرویس از لوکس ترین شاسی بلند

شرکت رولزرویس در نهایت پس از مدت ها انتظار تصمیم گرفت اولین شاسی بلند لوکس خود را به نام کالینان رونمایی کند. مدلی که همچون الماسی در سبد محصولات این برند باواریایی می درخشد.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون کالینان شاسی بلند منتشر شد که هیچ یک توسط رولزرویس تایید یا تکذیب نمی شد. این برند انگلیسی/آلمانی از این رو کالینان را انتخاب کرد که به اعتقاد آنها می توان در هر مسیری این مدل را به کار گرفت.

این SUV برای ثروتمندان طراحی شده زیرا از قطعات فوق لوکسی بهره گرفته شده و قیمت بالایی دارد. پلتفرم به کار گرفته شده برای این مدل Architecture of Luxury بوده از این رو طراحی شبیه به سایر محصولات رولزرویس دارد.

در نمای داخلی نیز چنین شباهتی را می توان مشاهده کرد و از باکیفیت ترین قطعات به کار گرفته شد. کالینان همانند سایر محصولات این شرکت راحتی را برای سرنشینان عقب و جلو فراهم می آورد. از سیستم گرمایشی و سرمایشی گرفته تا سیستم سرگرمی و ایمنی کامل که نظر هر فردی را به خود جلب می سازد.

برای نخستین رولزرویس نمایشگر کاملا لمسی را در میان داشبورد به کار گرفت و از سیستم سرگرمی این شرکت نیز بهره می برد. کمپانی موردبحث سعی کرده بهترین فناوری ها را برای این شاسی بلند سوپرلوکس در نظر گیرد از این رو عنوان بهترین شاسی بلند مناسب آن است.

مشخصات و طراحی بینظیر کالینان

با افزوده شدن تمامی فناوری های ایمنی روز استاندارد این خودرو رعایت شده است. شارژ بی سیم اسمارتفون و ۵ پورت USB امکان شارژ چندین دستگاه را فراهم خواهد آورد.

خریداران می توانند هنگام خرید نوع صندلی The Lounge Seatیا The Individual Seatرا انتخاب کنند تا راحتی کاملی را احساس نمایند. در نوع اول یک کنسولی وجود نداشته اما در نوع دوم کنسولی برای چهار نفره بودن در نظر گرفته شد.

مطالب مرتبط
اگر خودروهای سوپراسپرت در قالب اتومبیل های شهری قرار گیرند چنین می شوند

فضای باری عقب حجمی ۵۶۰ لیتری داشته که می توان تا ۱۹۳۰ لیتر افزایش داد. بنابراین صندلی ها به شکل خودکار قابلیت کنترل داشته و حرکت می کنند. رینگ ۲۲ اینچی و فناوری های مختلفی برای محسوب شدن در دسته آفرودها، کالینان را به خود تمام عیار تبدیل می سازد. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۷۵ لیتری ۵۶۳ اسب بخاری قدرت را به چهار چرخ منتقل می کند و گیربکس مشخصی اعلام نشد. با وزن ۲ تنی این خودرو می تواند به سقف سرعت ۲۵۰ کیلومتربرساعت برسد و هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۵ لیتر بنزین مصرف می کند.

با قیمت پایه ۳۲۵ هزار دلاری و قیمت نهایی ۴۰۰ هزار دلاری کالینان گران قیمت ترین شاسی بلند جهان است.

تصاویر زیبایی از رولزرویس شاسی بلند کالینان برای دسکتاپ

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.