رونمایی هسل بلاد از لنز ۲۱ میلیمتری

0

رونمایی هسل بلاد از لنز ۲۱ میلیمتری

هسل بلاد در طول سال های گذشته توانسته نام بزرگی را از خود برجای بگذارد و به برندی شناخته شده در صنعت تبدیل شود که می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

اگر با صنعت عکاسی آشنایی داشته باشید مطمئنا یکی از شناخته شده ترین نام ها در این صنعت یعنی هسل بلاد را شنیده اید ، درصورتی هم که با این کمپانی آشنایی ندارید لازم است بدانید که این کمپانی محصولاتی حرفه ای را در زمینه ی عکاسی تولید می کند که به تازگی موفق شده است تا از لنز ۲۱ میلی متری خود با f/4 برای دوربین بدون آینه و مدیوم با فرمت X10-50c رونمایی کند .

با وجود اینکه این لنز دارای جثه ی کوچکی است اما تمام ویژگی ها و قابلیت های لنزهای سری XCD را دارد و علاوه بر این تصاویری با کیفیت و واید را ارائه می دهد .

کمپانی هسل بلاد ادعا کرده است که لنز ۲۱ میلی متری او برای عکاسی از مناظر و همچنین فضاهای داخلی و خارجی شهری لنزی ایده آل است . عملکرد فوق العاده ی این دوربین به گونه ای می باشد که در استاندارد ۳۵ میلی متری فاصله ی کانونی ۱۷ میلی متری را به ارمغان خواهد آورد علاوه بر این حداقل فاصله ی فوکوس در این لنز ۳۲ سانتی متر و حداکثر بزرگ نمایی آن ۱:۱۰ تصویر می باشد .

علاوه بر تمامی اینها این لنز در مقایسه با سایر لنزها دارای یک شاتر مرکزی با توانایی فعالیت از ۲۰۰۰/۱ ثانیه تا ۶۰ دقیقه می باشد که توانایی همگام سازی با فلش را تا حداکثر میزان ۲۰۰۰/۱ ثانیه دارد . این لنز در ۲۴ اردیبهشت با قیمتی برابر با ۳۷۵۰ دلار روانه بازار شد.

پیش بینی می شود هسل بلد بزودی لنزهای بیشتری را معرفی کرده و در بازار به فروش برساند.

مطالب مرتبط
انتشار تصویر تیزری از مزدا 3 نسل جدید

نمونه عکس های لنز هسل بلاد :

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.