انتشار تیزرهای نسخه به روز شده سدان کیا فورت ۲۰۱۹

0

 کیا فورت ۲۰۱۹

کیا در نظر دارد تا نسخه به روز شده سدان کیا فورت ۲۰۱۹ خود را در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی رونمایی کند. اما به دلیل اشتیاق طرفداران، هم اکنون این کمپانی سازنده خودرو، تیزرهایی را از محیط داخلی و خارجی خودرو منتشر نموده است.

البته اغلب در چنین تیزرهایی، خطوط بدنه کمی اغراق آمیز به تصویر کشیده می شوند، اما در این تیزرها، نمای کلی سدان کیا فورت ۲۰۱۹ به خوبی قابل مشاهده است.

سدان کیا فورت ۲۰۱۹ با ظاهر اسپرت تر

گویا کیا قصد دارد سدانی با ظاهر اسپرت تر را ارائه کند که از طرح  Stinger الهام گرفته شده است.

در واقع، به وضوح می توان آثار الهام گرفته شده ازStinger را در بخش عقب این سدان کیا فورت ۲۰۱۹ که تنها اندکی وسیع تر و عضلانی تر است مشاهده نمود. سپرهای عقبی  بازطراحی شده، چراغ های عقب وارونه ای را در خود جای داده اند که همانند اسپرتیج،  با یک نوار افقی از یکدیگر جدا می شوند.

تغییرات در جلوی سدان کیا فورت ۲۰۱۹

تغییرات در جلوی سدان کیا فورت ۲۰۱۹ شامل خطوط برجسته تر کاپوت به همراه یک  نوار جلویی جدید است که چراغ های جلو را از پنجره مشبک جدا می کند. چراغ های جلو نیز مجددا طراحی شده اند. در عین حال کیا  ظاهر جدیدی را به پنجره مشبک جلوی فورت کیا بخشیده است. البته ظاهر نهایی بسیاری از بخش های بیرونی خودرو هنوز کاملا مشخص نیست اما از برخی چیزها نظیر شکل لامپ ها می توان مطمئن بود.

این ارتقا و بازطراحی به داخل کابین نیز رسوخ کرده است. در داخل کابین سدان کیا فورت ۲۰۱۹ یک صفحه نمایش اطلاعاتی در بالای دریچه های افقی جدید به همراه  دریچه های سبک توربین شبیه به دریچه های مدل Stinger در گوشه ها به چشم می خورد.

مطالب مرتبط
آشکار شدن اطلاعاتی از ایسوس ذنفون 5 لایت

طراحی افقی سدان کیا فورت ۲۰۱۹

کیا این طراحی جدید را یک طرح افقی می نامد که ” فضایی باز را ایجاد نموده” و احساس دلپذیری را به راننده و مسافران القا می کند. این کمپانی به طور رسمی، در سال ۲۰۱۹ از سدان جدید فورت کیا خود رونمایی خواهد کرد و در ۱۵ ژانویه  یک روز قبل از اولین نمایش عمومی خود در نمایشگاه دیترویت، تمام اخبار مربوط به این خودرو را منتشر خواهد نمود.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.