سفری به فرهنگ ماشین سازی در ژاپن

0

ماشین ژاپنی: سفری به فرهنگ ماشین ژاپنی

 


فرهنگ خودروسازی ژاپنی بسیار متفاوت و پیچیده است. هر نوع خودرویی که در این کشور عرضه می شود، خواهان خاص خود را دارد. به طوریکه دوستداران این خودروها به هر طریقی می خواهند نشان دهند چقدر به خودروی مورد نظر خود علاقه مند هستند.
ستاره دریفت نیوزیلند، مایکل ویدت (با لقب ” مایک دیوانه) در نظر دارد فرهنگ خودروسازی سفارشی ژاپن را خودش تجربه کند. بنابراین او از تعداد زیادی از مردم علاقه مند و مغازه های جالب در سراسر کشور ژاپن دیدن کرد و از کل این سفر نیز فیلم برداری نمود.

فرهنگ ماشین ژاپنی

یکی از افراد شاغل در زمینه سفارشی سازی خودرو، که ویدت در طی سفرش با او دیدار داشت، واتارو کاتو، بنیانگذار لیبرتری واک است.
کار کاتو تغییر و به روز سازی ابرخودروها با طرح های متنوع عجیب و غریب است. او معمولا طرح های خود را بر روی انواع لامبورگینی اجرا می کند. همین موضوع باعث شده این شرکت در جهان خودرو به طور باورنکردنی مشهور شود. اما کاتو، فقط یکی از فروشگاه هایی بود که مایک دیوانه در سفر خود برای کشف دنیای ماشین های ژاپنی در آنجا توقف داشت.

از جمله خودروهای ژاپنی می توان به مزدا ۳ مدل ۲۰۱۷ اشاره کرد. یک ماشین ژاپنی که در رده قیمت های میانه مانند یک واگن کوچک است. ژاپنی معروف با دنده اتوماتیک شش سرعته یکی از برندگان TAWA 2017 است.

همچنین شرکت ژاپنی مزدا در جریان نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ به معرفی سدان جدید مزدا ۶ پرداخت.

خودرویی که با طراحی برگرفته از کانسپت اخیر توسعه یافته و توانست موردتوجه همگان قرار گیرد. زبان طراحی مزدا بسیار چشمگیر بوده از این رو هر محصول این کمپانی نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

مطالب مرتبط
راکت بزرگ فالکون ایلان ماسک در راه است

مزدا ۶ نیز چنین مدلی محسوب شده و با پیشرانه و ویژگی های قابل توجهی معرفی شده است.

ویدئوی زیر را تماشا کنید تا چیزهای جالبی که در فرهنگ ساخت سفارشی ژاپن وجود دارد ببینید.

ویدئوی ماشین ژاپنی: سفری به فرهنگ ماشین سازی ژاپنی

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.