آلفا ایکس بلک برد، سوپر اسپرت جدید کمپانی رضوانی

0

Beast Alpha X Blackbird، سوپر اسپرت جدید کمپانی رضوانی

 SR-71 Blackbird در سرعت اوج خود ،سریعترین هواپیمایی بود که توانایی رسیدن به سرعتی بیش از سه برابر سرعت صوت را داشت. در حال حاضر، کمپانی رضوانی کالیفرنیا، طرح خودروی جدید خود تحت عنوان Beast Alpha X Blackbird را از این هواپیما الهام گرفته است.

این شرکت قصد دارد فقط پنج دستگاه از این سوپر اسپرت های بی نظیر را با قیمت پایه ای معادل ۲۲۵،۰۰۰ دلار تولید نموده و به فروش برساند. قهرمان MMA ، رامپیج جکسون در حال حاضر، اولین خودرو را به نام خود رزرو نموده و لذا تنها ۴ تای دیگر باقی مانده است.

موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری سوپرشارژ رضوانی موتورز

در حالیکه Beast Alpha  استاندارد که در تصاویر انتهای مطلب نیز مشهود است از وجود یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری سوپرشارژ با توان ۴۰۰ اسب بخار (۲۹۸ کیلووات) بهره می برد، Alpha X Blackbird دارای یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری توربو شارژ به همراه یک واحد کنترل الکترونیک Cosworth و پیستون های جعلی ، دسته پیستون، دندانه، والو، و فنر های کاریلو می باشد. این سیستم باعث تولید توان خروجی معادل ۷۰۰ اسب بخار (۵۲۲ کیلووات) خواهد شد. خریداران می توانند بین یک گیربکس شش سرعته دستی یا  یک گیربکس شش سرعته ترتیبی به همراه پدال شیفترها یکی را انتخاب نمایند. نیروی پیشرانه خودرو سبب می شود که این سوپرکار تنها در عرض ۲.۹ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) برسد که این زمان برای  Beast Alpha استاندارد ۳.۹ ثانیه است.

بدنه بلاک برد رضوانی موتورز

Blackbird   از بدنه فیبر کربن اختیاری آلفا با سقف تاشونده و درب های رو به جلو تا شونده Sidewinder بهره می برد. پکیج X، آپشنهایی نظیر هایلایت های سبز لیمویی را به بدنه خارجی خودرو اضافه خواهد نمود.

مطالب مرتبط
رقیب بوگاتی شیرون با 5000 اسب بخار قدرت

همچنین انتخاب چرخ های الیاژی ۱۸ اینچی به همراه مجموعه ای از ترمزهای مسابقه ای AP و روتورهای سرامیکی کربنی اختیاری می باشد. این مدل های ویژه وزنی معادل ۲،۱۰۰ پوند (۹۵۲ کیلوگرم) دارند که خیلی بیشتر از وزن ۲۰۰۰ پوندی (۹۰۷ کیلوگرم) د Beast Alpha استاندارد که با بدنه فیبرو کربنی به ۱۹۰۰ پوند می رسید نیست. درب Sidewinder نیز یک گزینه اختیاری ۱۰،۰۰۰ دلاری است.

Beast Alpha استاندارد دارای قیمت پایه ای معادل ۹۵،۰۰۰ دلار می باشد. آلفا X  با قیمت پایه ۱۵۹۰۰۰ دلار، توانی معادل ۵۳۵ اسب بخار (۴۰۰ کیلو وات) دارد و در عرض ۳.۲ ثانیه نیز به سرعت ۶۰ مایل در ساعت می رسد.

آلبوم تصاویر آلفا بلک برد رضوانی ۲۰۱۸:

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.