چالش ۳۰ روز غذای سالم: عدس برای انرژی زایی در سراسر روز

0

چالش ۳۰ روز غذای سالم: عدس برای انرژی زایی در سراسر روز

عدس، این گیاه خوردنی کوچک می تواند انرژی مورد نیاز برای تمام طول روز را فراهم کند و همچنین قند خون تان را ثابت نگه دارد. ما در این مقاله چندین دستور پخت عدس خوشمزه را ذکر می کنیم تا شاید کمک کند که شما بیشتر از این گیاه در برنامه غذایی خود استفاده کنید.

به ۳۰ روز غذای فوق العاده، چالش ۳۰ روز پیشگیری برای تبدیل رژیم غذایی خود به مواد سالمتر در ماه آذر خوش آمدید. غذاهای فوق العاده دارای مزایای بی شماری، از افزایش سیستم ایمنی و تقویت بدن تا جلوگیری از بیماری و حتی مدیریت یائسگی هستند. در اینجا، روش های اضافه کردن عدس به رژیم غذاییتان آمده است، که از امروز شروع می شود!

آنها ممکن است کوچک باشند، اما عدس ها وقتی که در برنامه غذایی تان، قرار می گیرند، بسیار قوی عمل می کنند و انرژی روزانه شما را تامین خواهند کرد. این به این دلیل است که دارای فیبر بالایی می باشد که روند گردش کربوهیدرات ها را به گلوکز خون متوقف می کند. این گیاه از افتادن قند خون در قاعدگی که باعث می شود شما خسته و بی انرژی شوید، جلوگیری می کند. عدس دارای کالری زیادی نیز می باشد و با مواد معدنی و ویتامین ها غنی شده است. آنها را به عنوان یک نیروگاه تغذیه و خوشمزه بدانید.

طرز پختن

سه فنجان آب را با یک فنجان عدس خشک ترکیب کنید و روی حرارت قرار دهید تا جوش آید. محکم در ظرف را ببندید. حرارت را ملایم کنید و به مدت پانزده الی بیست دقیقه بجوشانید تا زمانی که عدس ها ترد و نازک و پر جنب و جوش هستند. مطمین باشید که یک قابلمه به اندازه کافی بردارید چون که عدس دو یا سه برابر خواهند شد.

مطالب مرتبط
طرز تهیه‌ی دو نوع کباب گیاهی

یک بار بپزید و آنرا در سالاد بریزید یا یا به عنوان ساندویچ تست کنید. شما حتی می توانید عدس را در دستور پخت اسموتی سبز امتحان کنید. اگر شما با خوردن عدس دچار ورم معده یا گاز معده شدید، این فشار را با حرکت یوگا کم کنید.

قارچ و سالاد عدس

در این سالاد ساده از لیمو استفاده میشود. برای اینکه یک طعم ترش در کنار طعم اصلی ذرات ایجاد شودو به اندازه کافی خوشمزه می باشد و خود به عنوان یک غذای اصلی محسوب می شود. اگر به عنوان غذای اصلی در اول هفته در نظر گرفته شود شما ناهار یک هفته خود را دریافت کرده اید.

loading...

سوپ عدس دودی

طعم و مزه، این سوپ سقوط کامل است برای گرفتن روزهای سخت و راحت و یا آسان به عنوان یک گزینه ناهار خنده دار رضایت بخش.
طعم و مزه، این سوپ خوشمزه و سیرکننده است. این سوپ پاییزی برای فراهم کردن راحتی و اسایش در یک روز دلگیر مناسب می باشد. تهیه آن ساده بوده و به عنوان یک گزینه ناهار خشنود کننده و رضایت بخش برای سر کار مناسب است.

کوفته عدس سالم

این کوفته را به عنوان یک پیش غذا، یک غذای مختصر و یا در کنار یک سالاد به عنوان شام تهیه کنید. این کوفته ظاهری شبیه به کیک سرخ شده دارد اما دارای مزایای زیادی برای سلامتی شما هست.
این غذای سالم با مواد غذایی سالم تهیه شده است: موادی شامل دانه های سالم و بی خطر مانند پیاز، جو دوسر، ارد نخود و زرد چوبه.

نوش جان

 

شاید به چالش های دیگر علاقه مند باشید:

چالش ۳۰ روز غذای سالم: کاهش ابتلا به دیابت با دارچین

چالش ۳۰ روز غذای سالم: مصرف قهوه برای تسکین درد

چالش ۳۰ روز غذای سالم: بادام زمینی برای کاهش التهاب

چالش ۳۰ روز غذای سالم: قارچ و افزایش ایمنی بدن

 

مطالب مرتبط
چرا بیماری هایی مانند ابولا در جوامع ایزوله شده بسیار شدیدتر هستند؟

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.