به احتمال زیاد جگوار XE SVR دیگر تولید نخواهد شد

0

به احتمال زیاد جگوار XE SVR دیگر تولید نخواهد شد

جگوار : تنها تعداد ۳۰۰ دستگاه از خودروی ۵۹۲ اسب بخاری (برابر با۴۴۱ کیلووات) XE S با موتور ۸ سیلندر در سراسر جهان (هر کدام با قیمتی برابر با ۱۹۰ هزار دلار) وجود دارد.

لذا تعداد کمی از علاقه مندان به خودروهای جگوار می توانند حتی خودروی استثنایی XE را از نزدیک مشاهده کنند چه رسد به اینکه بخواهند یکی از آن ها را در اختیار داشته باشند.

در حالی که اکثر علاقه مندان جگوار امیدوار بودند که تعداد انگشت شمار این خودروی عملکردی، در نهایت به یک مدل عملکردی فراگیر تر تبدیل شده و به تولید انبوه برسد، به نظر می رسد که جگوار در آینده هیچ برنامه ای برای افزودن میزان تولید و یا افزایش قدرت XE نخواهد داشت.

تولید جگوار XE S به جای XE SVR

در مصاحبه ای که توسط خبر رسانی Car and Driver در نمایشگاه خودروی نیویورک با، مدیر برنامه های ارشد SVO، دانکن اسمیت، انجام شد وی اذعان داشت که جگوار قصد ندارد به طور مستقیم با BMW M یا Mercedes-AMG به رقابت برخیزد.

در عوض، این شرکت امیدوار است که از طریق کار بر روی پروژه های مختلف تولید وسایل نقلیه مختلفی که مطابق با نیازهای مصرف کنندگان باشند، مانند آن چه که در  پروژه XE و همچنین پروژه F-Type 7 مشاهده شد، به شهرت بی نظیری دست یابد.

اسمیت در این مصاحبه اظهار داشت که: پروژه ۸ تجسم فوق العاده ای از آن چیزی است که XE می تواند انجام دهد. احتمال این که ما برای بار دیگر، XE را تولید کنیم که دارای موتوری ۸ سیلندر باشد بسیار ضعیف است.

در عوض، خریداران می توانند به جای آن مدل XE S، را که به یک موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر سوپر شارژ مجهز است و توانی برابر با  ۳۸۰ اسب بخار (۲۸۳ کیلو وات) دارد با قیمت ۵۳،۲۷۰ دلار سفارش دهند.

مطالب مرتبط
جگوار J-Pace در سال 2021 با پلتفرم رنج روور

اگر موتور ۸ سیلندر برایتان در اولویت باشد، می توانید یکی از مدل های  F-Type SVR یا F-Pace SVR جدید را انتخاب کنید که هر دو از یک موتور هشت سیلندری ۵.۰ لیتری سوپرشارژ با توان عرضه شده ۵۷۵ اسب بخار (۴۲۸ کیلو وات) در F-Type و ۵۵۰ اسب بخار (۴۱۰ کیلو وات) در F-Pace بهره می برند.

شایعات نشان می دهند که این شرکت حتی می تواند یک نسخه فوق العاده عملکردی جدید از مدل I-Pace خود را تولید نماید.

تصاویر زیبایی از جگوار XE SVR برای دسکتاپ

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است


همچنین بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.