سامسونگ از کدام محصول در کنار موبایل جدیدش رونمایی خواهد کرد؟

0

سامسونگ از چه محصول در کنار موبایل جدیدش رونمایی خواهد کرد؟

عینک هوشمند : آیا احتمال این وجود دارد که شرکت سامسونگ که در زمینه ی طراحی و ساخت لوازم الکتریکی و تلفن های همراه هوشمند فعالیت دارد بخواهد در کنگره جهانی سال ۲۰۱۸ و مراسم معارفه پرچم دار تلفن همراه هوشمندش یعنی گلکسی اس ۹ محصول دیگری را در کنار این پرچم دارش رونمایی کند؟

شرکت سامسونگ نوعی علامت تجاری را به ثبت رسانده است که به هیچ یک از برند هایش مشابه نمی باشد.

به گونه ای که در این علامت تجاری طرحی از چشم انسان وجود دارد و براساس اطلاعاتی که در مستندات این لوگو وجود دارد فقط به یک سری توضیحات سربسته رسیده ایم و نوانستیم چیزی متوجه شویم.

اما براساس بخشی از توضیحات موجود در این مستندات متوجه شدیم که این لوگو و یا علامت تجاری به یک عینک هوشمند و یا در عین حال به یک پوشیدنی که می تواند شامل دوربین، کامپیوتر، نمایشگری برای نمایش یا پردازش تصویر نوعی سخت افزار کامپیوتری که یک ابزار پوشیدنی را تحلیل می کند اشاره دارد.

رونمایی عینک هوشمند سامسونگ

اولین باری که شرکت سامسونگ اعلام کرد قصد دارد یک عینک هوشمند را طراحی کند سال ۲۰۱۳ بود، حتی در آن زمان پتنتی در این زمینه نیز به ثبت رسید.

اما تا چند سال بعد از این وعده ی شرکت سامسونگ هر چه که در مورد این عینک هوشمند سامسونگ شنیدیم نوعی شایعه بود و به هیچ وجه به واقعیت بدل نشد، چرا که هیچ محصولی در زمینه از شرکت سامسونگ دیده نشد. تا جایی که طراحی و عرضه ی عینک هوشمند سامسونگ به دست فراموشی سپرده شد.

البته براساس لوگو و یا علامت تجاری منتشر شده توسط شرکت سامسونگ، علاوه بر اینکه احتمال می دهیم شرکت سامسونگ محصولی دیگر مانند عینک هوشمند را در کنار پرچم دار تلفن همراه هوشمندش در کنگره جهانی سال ۲۰۱۸ و مراسم معارفه ی خود رونمایی کند احتمال می دهیم که شرکت سامسونگ از محصولی مرتبط با بینایی در کنار پرچم دار تلفن همراه هوشمندش رونمایی کند.

مطالب مرتبط
در تابستان خودروهای خودران خود را در زیر نور مستقیم آفتاب رها نکنید

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ تا به امروز به طراحی و ساخت لوازم الکتریکی خانگی و تلفن های همراه هوشمند و تجهیزات سلامت پرداخته است، بنابراین می توان گفت که طراحی و عرضه ی عینک هوشمند می تواند در کنار عرضه ی دیگر محصولات این شرکت خارق العاده و ایده ای جدید باشد.

حتی عینک هوشمند سامسونگ می تواند تکمیل کننده ی دیگر محصولاتی باشد که توسط این شرکت عرضه می گردد.

منبع : phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.