مشخصات فنی تیگو ۷ جدید با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخاری

تیگو 7

0

تیگو ۷ با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخاری

تیگو ۷ یکی از محصولات شرکت چینی چری است که تحت استاندارد روز اروپا توسعه و تولید می شود. خودرویی که توسط طراحان مطرح شرکتی چون ولوو و چندی دیگر طراحی شده است.

این خودرو که سال های قبل معرفی و عرضه شد، به تازگی چری نسخه بازطراحی شده آن که در برخی قسمت ها طراحی نسبتا متفاوتی دارد، دارای ویژگی های جدیدیست.

البته چری بیشترین تغییر را در قسمت فیس جلو ایجاد کرده و بخصوص در بخش سپر. همانطور که گفته شد چری فیس لیفت تیگو ۷ را معرفی کرده و این مدل در مقایسه با نسخه اصلی یک خودرو جذاب و تهاجمی تر به نظر می رسد. چراغ جلو نیز اگرچه تغییر نکرده اگر کمی دقت به خرج دهید متوجه تغییر حالت قسمت زیرین آن خواهید شد.

سپر مدل پیشین از مه شکن متفاوتی بهره می برد اما در این نسخه مه شکن بزرگ دایره ای به کار گرفته شده و این طور که پیداست می توان روشنایی بیشتری را شاهد بود. جلوپنجره نیز توسط چری باز طراحی شده و متفاوت از جلوپنجره داخل رفته است.

همانطور که گفته شد قسمت عقب تغییر خاصی نداشته و بسیار جزئیست. به صورتی که دشوار است تا بتوانید تغییر صورت گرفته در قسمت عقب را متوجه شده و درک کنید. آن طور که از تصاویر پیداست، ساختار نسخه فیس لیفت تیگو ۷ بهبود کلی پیدا کرده و به عنوان نسخه FLY شناخته می شود.

رینگ های آلومینیومی متفاوت

رینگ های آلومینیومی متفاوت در کنار حاشیه های مشکی طراحی اسپرت تری به این مدل بخشیده است. Chery Tiggo 7 در مدل نخست از سپتامبر تا دسامبر ۲۰۱۶ بیش از ۱۰ هزار دستگاه به فروش رسانده است.

موفقیت محصول نخست موجب شد تا چری دست به کار شده و نسخه فیس لیفت را با نام تیگو ۷ نسخه FLY معرفی کند. این خودرو در چین ۹۷ هزار یوان قیمت دارد و محصولی کارآمد و قابل توجه از چری محسوب می شود.

مطالب مرتبط
سدان پرچم دار جیلی BO RUI GE در راه ورود به بازارهای جهان در نمایشگاه پکن رونمایی شد

نسخه FLY

برخی ها اگر بخواهند تیگو ۷ را خریداری کنند بدون شک تصمیم به خرید نسخه FLY خواهند گرفت که محصولی جالب توجه‌تر است. ابعاد دستگاه ۴۴۷۰×۱۸۳۷×۱۶۷۰میلیمتری بوده و فاصله دو محور آن به ۲۶۷۰ میلیمتر می رسد. به طور کلی ۳۵ میلیمتر کوچکتر از نسخه پیشین محسوب می شود.

البته چری این مدل را شبیه به کانسپت Qoros Model Young طراحی کرده و به مدلی کامل و جذاب تر تبدیل شده است. در حال حاضر تیگو کپی از Koros محسوب می شود و کراس اوور جدید تیگو ۷ اف ال وای چری از ۲۷ سپتامبر راهی بازار شده است. مدل پایه این خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخاری بهره می برد.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.