کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی، آشنایی با ماسک کوچک کننده بینی

0

اگر دوست دارید بینی خود را کوچک تر کنید و نمی خواهید زیر تیغ جراحی بروید، پیشنهاد می کنیم ماسک کوچک کننده بینی که در این مقاله از سایت وردنگار به معرفی آن ها می پردازیم را امتحان کنید و بدون جراحی اندازه بینی خود را کوچک کنید.

ماسک کوچک کننده بینی

بینی یکی از مهمترین قسمت‌های صورت است. بسیاری از دختران و زنان از شکل و اندازه بینی خود راضی نیستند. به نظر شما آیا می‌توان طی یک شب، بینی خود را کوچک‌تر کرد؟ در جواب باید گفت که استفاده از برخی ماسک‌های خانگی این امکان را مهیا می‌کنند.
از انواع ماسک خانگی کوچک کننده بینی می‌توان به ماسک زنجبیل، استفاده از یخ و ترکیبی از خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب اشاره کرد. استفاده مداوم از این ماسک‌های طبیعی می‌تواند موثر واقع شود.

 ماسک کوچک کننده بینی خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب

به میزان مساوی، خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب را با هم ترکیب کرده و ماسک را بر روی بینی خود بمالید. پس از گذشت ۱۵ یا ۳۰ دقیقه، بینی خود را با آب سرد بشویید. این کار را روزانه انجام دهید تا نتیجه دلخواه خود را به دست آورید.

ماسک کوچک کننده بینی یخ

استفاده از یخ یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کوچک کردن بینی است. یک قطعه یخ را درون یک پارچه تمیز گذاشته و آن را بر روی بینی خود قرار دهید. این کار را هر روز و به مدت ده دقیقه انجام دهید. یخ و سرما باعث کاهش ورم بینی می‌شوند.

کوچک کردن بینی با بخور

یکی از روش های مفید برای کوچک کردن و خوش فرم تر کردن بینی بخور است با بخور دادن بینی منافذ پوست آن باز می شود و با مصرف اکسیژن بینی شما سوخت و ساز زیادی را پیدا می کند و در نتیجه با کاهش چربی و گوشت های اضافی بینی شما به فرم دلخواه تان در می آید.

  • بینی خود را ۵ الی ۲۰ دقیقه بخور دهید
  • در هنگام بخور بینی خود را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوست خارج شوند
  • می توانید پس از بخور برای تاثیر بیشتر، مقداری یخ را بر روی بینی خود قرار دهید. با این عمل از افتادگی بینی بعد از بخور جلوگیری خواهید کرد.
مطالب مرتبط
نحوه ساخت روغن ریش در منزل

 

حتما شنیده اید که سرد شدن باعث منقبض شدن هرجیزی می شود، بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست و سرد کردن بینی به هر شکلی باعث کوچک شدن آن می شود.

کوچک کردن بینی با استفاده از عینک های طبی و آفتابی

دانشمندان دریافته اند افرادی که بیش تر از ۱۰ ساعت در روز از عینک استفاده می کنند بینی کوچک تر و خوش فرم تری دارند.

سایز عینک در کوچک و خوش فرم کردن بینی شما تاثیر زیادی دارد و هرچه لبه های اطراف و کناری عینک بزرگ تر و پهن تر باشد بینی شما بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و خوش فرم تر می شود.

استفاده از ماسک های طبیعی برای کوچک شدن بینی

یک راه طبیعی برای کوچک تر کردن بینی استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون است شما می توانی با کمک این ماسک بینی خود را ماساژ ذهید و چربی های زیر پوست بینی تان را به کمک این ماسک به خوبی از بین ببرید و با کاهش چربی های زیر پوست بینی شما کوچک تر خواهد شد.

ماسک کوچک کننده بینی پودر زنجبیل

زنجبیل یکی از موثر ترین مواد برای ازبین بردن چربی های قسمت های مختلف بدن است. این ترفند در واقع راه گیاهی و طبیعی کوچک کردن بینی گوشتی محسوب می شود و برای بینی استخوانی مناسب نیست. برای این کار:

  • مقداری زنجیل را پودر کرده و به آب اضافه کنید
  • سپس این مخلوط را روی پوست بینی خود بمالید. توجه داشته باشید بار اول این کار می تواند کمی سوزش به همراه داشته باشد.
  • پس از قرار دادن مخلوط روی بینی، چند دقیقه صبر کنید و سپس آن را با دستمال پاک کنید.
  • برای بیشتر شدن تاثیر این کار می توانید از خمیر دندان نیز استفاده کنید.
مطالب مرتبط
رفع چین و چروک صورت با روش های خانگی

این ترکیب در و اقع یک ماسک خانگی کوچک کننده بینی است.

اگر بینی شما گوشتی و در روی بینی شما جوش های سر سیاه و چرکی زیادی وجود دارد هرگز این جوش ها را فشار ندهید زیرا فشار دادن این نوع جوش ها بینی شما را بزرگ تر می کنند شما می توانید با کمک چسب های مخصوص و یا کرم های اسید این نوع جوش ها را از روی بینی خود از بین ببرید و بهتراست که قبل از استفاده از  این نوع چسب ها و کرم ها با پزشک متخصصی مشورت کنید.

امیدواریم با انجام این روش ها بتوانید بینی خود را زیباتر و خوش حالت کنید. توجه داشته باشید که استفاده از روش های طبیعی دیر تر از عمل جراحی بینی عمل می کند و باید شما با صبر و حوصله این روش ها را انجام دهید.

رینوپلاستی غیر جراحی

برای کوچک کردن بینی می‌توان از روش رینوپلاستی غیرجراحی استفاده کرد. در این روش، یک پرکننده موقت مانند Juvederm یا Restylane را به بینی تزریق می‌کنند. این پرکننده‌ها به طور موقت، برآمدگی یا عدم تقارن موجود در بینی را از بین می‌برند. این حالت تا شش ماه می‌تواند دوام داشته باشد.

گردآوری: وردنگار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.