مانیتورهای جدید ام اس آی متفاوت تر از همه

0

مانیتورهای جدید ام اس آی متفاوت تر از همه

کمپانی ام اس آی را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده محصولات گیمینگ چون نوت بوک، سخت افزارهای کامپیوتری، لوازم جانبی و در نهایت مانیتور دانست که توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

شرکت تایوانی MSI به تازگی در همکاری با شرکت SteelSeries از نمایشگرهای گیمینگ رونمایی کرده که می تواند با دیگر لوازم جانبی گیمینگ SteelSeries همگام سازی شود.

این نمایشگرها از خانواده Optix MPG محسوب شده و به نام MPG27C و MPG27CQ شناخته می شوند.

پنل VA در نمایشگرهای گیمینگ MSI

با پنلVA ، نرخ تجدید ۱۴۴ هرتزی و پشتیبانی ازAdaptive Sync ، نمایشگرهای جدید MSI کاملا مناسب کاربری گیمینگ هستند  و بی حاشیه محسوب می شوند.

مدل ۲۷C   رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی دارد اما نسخه ۲۷CQ از رزولوشن ۱۴۴۰ پیکسلی پشتیبانی کرده و هر دو با پنل VA زاویه دید مطلوبی داشته و نمایش رنگ نیز ایده آل به نظر می رسد.

به گفته MSI لرزش تصویر در هر دو محصول در کمترین سطح قرار داشته و با پنل VA اگرچه میزان تاخیر ورودی بالا می باشد اما به گفته MSI این تاخیر تنها ۱ میلی ثانیه است.

با فناوری GameSense  استیل سریز کاربران مانیتورهای جدید MSI قادرند از میان میلیون ها رنگ برای ۵ چراغ LED که در قسمت زیرین پنل جلو نمایشگرها قرار گرفتند، رنگ موردنظر را انتخاب کنند.

به گفته MSI با فناوری PrismSync بازیکنان می توانند تجربه خاصی از انجام بازی ها داشته و از وضعیت گیم پلی بازی آگاهی پیدا کنند.

برای مثال در یک بازی شوتر هنگام تمام شدن خشاب اسلحه رنگ چراغ LED تغییر می کند تا کاربر سریعا به تعویض خشاب بپردازد.

به نوعی این چراغ ها در کنار زیبایی، برای آگاهی از وضعیت بازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پیشتر شاهد عرضه صفحه کلیدهای گیمینگ مختلفی بودیم که از قابلیت نور پس زمینه رنگی بهره می بردند اما مشاهده رنگ ها با برداشتن چشم از روی صفحه نمایش ممکن بود.

حال MSI در همکاری با استیل سریز به این مسئله پایان داده و لذت انجام بازی را دوچندان کرده است.

برای کسب جزئیات بیشتر می توانید سری به وب سایت رسمی شرکت تایوانی ام اس آی بزنید تا اطلاعات کاملی بدست آورید.

مطالب مرتبط
لکسوری و معرفی پد شارژ بی سیم کارآمد

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.