مشارکت Cervélo و لامبورگینی برای تولید نخستین دوچرخه مشترکشان با نام Aerodynamic Triathlon

1

مشارکت Cervélo و لامبورگینی برای تولید نخستین دوچرخه مشترکشان با نام Aerodynamic Triathlon

تکنولوژی خودرو و دوچرخه ممکن است به عنوان یک جفت عجیب و غریب به نظر برسند، اما در واقع، این دو حالت حمل و نقل، می توانند پسر عموی دور هم به حساب آیند.

قبل از اینکه اتومبیل این چنین فراگیر شود، از دوچرخه برای رفت و امد استفاده می شد و این وسیله در زمینه حمل و نقل موتوری نقش ویژه ای داشت. بنابراین در دوران مدرن امروز، مشارکت بین یک کمپانی تولید کننده ابرخودرو و Bike های پیشرفته مدرن  نباید چندان چیز عجیبی به نظر برسد.

در این راستا، لامبورگینی و Cervélo Cycles با هم همکاری نموده اند تا بتوانند  دوچرخه Triathlon Cervélo P5X Lamborghini را برای نمایشگاه بین المللی خودروی ژنو ۲۰۱۸  آماده کنند و  این دوچرخه، حقیقتا خیره کننده بود.

این Bike، که تنها از ۲۵ قطعه تشکیل شده، توسط Centro Stile لامبورگینی در مرکز شرکت سانتاگاتا بولونس ایتالیا ساخته و تولید شده است. رنگ زرد این دوچرخه، بی نظیر به نظر می رسد و با خودروهای تولید شده توسط کمپانی لامبورگینی تناسب دارد – و الگوی Y شکل آن نیز شبیه به نشانه های ظاهری ابر خودروهای طراحی شده مدرن لامبورگینی است.

کتیا باسی، رئیس بازاریابی لامبورگینی، در این خصوص بیان داشته است که: “مدتی است که رانندگان لامبورگینی Accademia ما در حال تست  Cervélo هستند، بنابراین ما در حال حاضر می دانیم که این Bike ها ، دوچرخه هایی خاص و فوق العاده سریع هستند.”

“با به کار گیری دانش نخبگان، طراحی برجسته و نوآوری، این پروژه همکاری مناسبی را برای هر دو مارک رقم خواهد سازد.” “رابرت دونگهگ، مدیرعامل Cycle Cervélo در خصوص این همکاری و تولید Bike جدید اعلام نمود که:

این Bike فوق العاده سریع و جذاب، سطح استاندارد دوچرخه های موجود را بالا خواهد برد. البته چنین همکاری، نخستین همکاری انجام شده به این شکل نیست. در طول تاریخ ساخت خودرو و دوچرخه چندین سازنده  خودرو و Bike برای مدت زمان طولانی با هم همکاری کرده اند. BMW، Ferrari، و McLaren همه دارای دوچرخه های ویژه ای هستند. هنوز لامبورگینی قیمت دوچرخهCervélo P5X را فاش نکرده است اما گمان نمی رود که این Bike، دوچرخه ای ارزان باشد .

مطالب مرتبط
رازهای نهفته و عجیب برخی حیوانات

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.