معرفی خودرو سال اروپا ، پژو ۳۰۰۸

0

معرفی خودرو سال اروپا ، پژو ۳۰۰۸

 

خودروی معرفی شده در نمایشگاه ژنو از طرف شرکت همیشه آشنا ایرانیان ، پژو ، همه بازدیدکنندگان را متعجب کرد. مدل ۳۰۰۸ تبدیل به خودروی سال اروپا در این نمایشگاه گردید.

 

غرور ، دانش و فناوری را در این مدل از پژو می توان مشاهده نمود. آلیاژ به کار رفته در ساخت ۳۰۰۸ از نوع بسیار کم وزن بوده بطوریکه وزن این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم از مدل های قبلی سبک تر می باشد. پیشرانه  سه سیلندری استفاده شده در آن در دو نوع بنزینی با حجم موتور های ۱/۲ و ۱/۶ با قدرت های ۱۳۰ و ۱۶۵ اسب بخار و دیزلی با قدرت های ۱۰۰ ، ۱۲۰ ، ۱۵۰ و ۱۸۰ در نظر گرفته شده است. البته هنوز موتورهای دیزلی ۳۰۰۸ در حال تست میدانی بوده و وارد بازار نشده است. برای موتور بنزینی ۱/۲ لیتری شتاب صفر تا صد ۱۲ ثانیه و برای ۱/۶ لیتری ۹/۵ ثانیه ثبت شده است.

 

طول این خودرو نسبت به مدل های قبلی آن تغییراتی داشته است. در مدل جدید ۴۴۵۰ میلی متر بوده که نسبت به مدل های قبلی ۸۰ میلی متر افزایش داشته که بهبود فضای سرنشین بسیار کمک می کند.

 

طراحی داخلی این خودرو بسیار با دقت و خلاقیت صورت گرفته و تمامی آپشن های مدرن و بروز دنیا در آن مشاهده می شود.

 

شرکت پژو – سیتروئن در طول سال های اخیر با ورشکستگی های متوالی مواجه شده و هنوز نتوانسته بازار دهه ۹۰ را تکرار کند و به دنبال تغییرات وسیعی در خودروهای تولیدی خود است تا بتواند دوباره به اوج خود بازگردد. البته همچنان بازار هدف پژو ایران است. ۳۰۰۸ نیز در راه ایران است و انتظار می رود با قیمتی حدود ۱۸۰ میلیون تومان در نوع بنزینی آن به فروش رود. اما پژو باید به این نکته توجه داشته باشد که رقیبان بسیار سرسختی چه در بازار ایران و یا دیگر کشورها همانند نسیان سر راه او وجود خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط
بهترین گوشی های همراه مناسب کسب و کار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.