معرفی ۸ مورد از بهترین هتل های پکن

0

درصد زیادی از گردشگران که قصد گشت و گذار در چین یا پیاده روی روی دیوار بزرگ چین را دارند، سفر خود را از شهر پکن شروع می کنند. اما البته بسیاری از جاذبه های فرهنگی و تاریخی نیز در این شهر وجود دارند که به خودی خود، سبب جذب گردشگران زیادی می شوند. صرف نظر از انگیزه و مقصد نهایی شما در سفرها، شما قطعا نیاز به یک هتل برای اقامت خواهید داشت. این مقاله از وردنگار شما را با بهترین هتل های پکن و اقامت در پکن آشنا می سازد.

بهترین هتل های پکن

۱- هتل Rosewood پکن:

 

هتل Rosewood یکی از لوکس ترین هتل های پکن است که همواره انتخاب تعداد زیادی از گردشگران این شهر است. این هتل در مرکز تجاری اقتصادی شهر قرار دارد و توسط برج های بلند و برج های CCTV محاصره شده است. در این هتل ۲۸۲ اتاق لوکس و سوئیت مجلل وجود دارد. نقاشی های اصیل و زیبا نیز در راهروها و دیوار اتاق ها نصب شده که بسیار چشم نواز هستند. برای ناهار در این هتل دو انتخاب دارید.

 یکی رستوران Bistrot B که در آن غذاهای فرانسوی سرو می شود و دیگری رستوران Red Bowl که می توانید انواع غذاهای گرم دیگر را در آن میل کنید. همچنین می توانید در این هتل چای عصرانه و نوشیدنی های خوش طعم دیگر را نیز بنوشید. یک مرکز آب گرم و ۶ اتاق آب درمانی و ۲ سوئیت اسپا نیز در این هتل وجود دارند که اقامت حتی یک شب را نیز برای شما خاطره انگیز می کند.

۲- هتل Opposite House:

Opposite House با معماری ژاپنی Kengo Kuma طراحی شده است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های پکن در واقع یک ساختمان شیشه ای بزرگ می باشد. که ۹۹ اتاق و ۴ رستوران و کافی شاپ مدرن دارد. این هتل دوست دار حیوانات خانگی است که در صورت تمایل در حین اقامت شما می توانند یک حیوان خانگی را در اختیار شما قرار بدهند. Jing Yaa Tang یک رستوران محلی در این هتل است که غذاهای کلاسیکی را مانند کباب می پزد.

شما همچنین می توانید طعم های مدیترانه ای را در رستوران Sureno تجربه کنید و یا در کافی شاپ Village Café می توانید جمع های دوستانه و خانوادگی خود را برقرار کنید. در این هتل باشگاه بدنسازی، سونا و استخر نیز وجود دارد. باشگاه بدنسازی این هتل از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب باز است.

۳- هتل Aman Summer Palace:

این هتل با داشتن حیاط های دوست داشتنی و سالن های نمایش مجهز، محل اقامت جالبی برای گردشگران پکن می باشد. این هتل دارای ۵۱ اتاق و سوئیت است که تنها چند قدم از دروازه ی معروف Summer Palace قرار دارد. در این هتل همچنین درمان های سنتی ” تای چی ” و ماساژ آب گرم نیز وجود دارد.

رستوران چینی این هتل، با الهام از سلسله مینگ، غذاهای امپریال و کانتونی را تهیه می کند و همچنین می توانید از ظروف فیوژن فرانسوی و ژاپنی نیز در این هتل لذت ببرید. این رستوران بهترین جایی است که می توانید اردک های پکن یا مرغ سچوان را در آن امتحان کنید. در کنار اتاق های آبگرم، این هتل سالن یوگا و استودیوی Pilates با نور طبیعی نیز دارد.

۴- هتل Jen:

این هتل در مرکز تجاری شهر پکن قرار دارد و مکان بسیار محبوبی برای گردشگران است که به قصد خرید و فروش به این منطقه آمدند، می باشد. این هتل دارای مرکز خلاقیت همکاری با نام Prototype، مرکز تناسب اندام، Wi-Fi سریع و رایگان می باشد. این هتل ۴۵۰ اتاق و سوئیت مدرن دارد که همگی از خانه های چینی الهام گرفته شده اند.

رستوران این هتل نیز بهترین مکان برای خوردن غذاهای محلی شهر پکن می باشد. همچنین برای حفظ سلامتی و تناسب اندام خود می توانید به ورزشگاه ۳۵۰۰ متر مربعی این هتل با یک حلقه بوکس، استودیوی چرخشی و استخر ۲۵ متری مجهز بروید!

۵- هتل The Peninsula:

هتل The Peninsula پکن در ناحیه Wangfujing واقع شده و امکانات اقامتی ویژه ای را در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که در یکی از ۲۳۰ اتاق این هتل قرار دارید، حتما با یکی از مشاهیر و هنرمندان چینی دیدار خواهید کرد. این تنها هتل مجلل چین است که تمام اتاق های آن بالاتر از ۶۰ متر مساحت دارند. رستوران Jing onsite در کنار غذاهای سنتی خود، غذای های آماده برای صبحانه، ناهار و شام نیز سرو می کند. مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته و همچنین یک استخر شنای سرپوشیده نیز در این هتل وجود دارد.

۶- هتل Vue Houhai

برای داشتن یک شب رویایی و پر از آرامش در این این شهر شلوغ چین، می توانید یکی از اتاق های این هتل را که یکی از بهترین هتل های پکن است بگیرید و شبی آرام را صبح کنید. در این هتل ۸۰ اتاق و سوئیت وجود دارد که بسیاری از آن ها دارای تراس خصوصی و منظره ای به پارک و دریاچه هستند.

مهمانان این هتل از حمام های بزرگ و سیستم صوتی بلوتوثی هستند. کافی شاپ و غذاخوری این هتل، محل سرو غذاهای ایتالیایی می باشد. کافی شاپ این هتل دارای یک قنادی خوب است که می توانید برای نوشیدن یک قهوه خوب ایتالیایی و صرف میان وعده به آنجا بروید. این هتل واقعا بخشی از طبیعت شهر پکن می باشد و در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا و زیبای این شهر قرار دارد.

۷- هتل Waldorf Astoria:

هتل Waldorf Astoria در پکن در یک ساختمان دوست داشتنی در ناحیه Wangfujing واقع شده و به مسافران امکان دستیابی به بهترین نقاط شهر را در کمترین زمان ممکن می دهد. در عرض ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید به میدان Tiananmen و محله Forbidden City بروید.

رستوران Brasserie در این هتل غذاهای فرانسوی خوشمزه را سرو می کند که می توانید برای وعده ناهار خود، روی آن حساب کنید. این هتل دارای یک سالن شیک برای صرف میان وعده و نوشیدنی های عصرانه می باشد.

۸- هتل Fairmont:

این هتل در مرکز تجاری شهر پکن قرار دارد. هتل Fairmont دارای ۲۲۲ اتاق می باشد. در این هتل می توانید از غذاهای غربی و اردک های پکنی سرو شده در رستوران ها لذت ببرید و در انتهای روز از سالن یوگا، اتاق آبگرم و مرکز تناسب اندام این هتل استفاده کنید.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

مطالب مرتبط
نگاهی به 8 مورد از بهترین هتل های ترکیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.