مک لارن ، خودروی اسپرت ۵۷۰S Spider را برای کانادا تولید نموده است

0

مک لارن ، خودروی اسپرت ۵۷۰S Spider را برای کانادا تولید نموده است

مک لارن یک ماشین اسپرت اختصاصی دیگر را تحت عنوان MSO 570S Spider تولید نموده که یک محصول سفارشی محدود به بازار انحصاری کانادا است و در کنار محصولات تولید شده دیگر از  قبیل ۵۷۰GT MSO Black Collection ،۷۲۰S آتلانتیک آبی و ۷۲۰S Black and Gold به بازار عرضه خواهد شد.

همسایگان ما در کانادا تنها پنج نمونه سفارشی از خودروی اسپرت ۵۷۰S را دریافت خواهند کرد که با نشانه ها و علائم ویژه خود کاملاً از مدل استاندارد متمایز خواهند شد.

مک لارن در نظر دارد تا این خودروهای اسپرت را در رنگ منحصر به فرد سیلیکا سفید تولید و روانه بازار کند.

فیبر کربن قرمز رنگ به همراه حواشی قرمز و سفید را می توان در سراسر بدن این خودروی اسپرت استثنایی مشاهده نمود که به گونه ای، مبین پرچم کانادا است و علاوه براین، پرچم کانادا نیز در حواشی درب، جایگزین لوگوی “۵۷۰S” می شود و در بخش عقب خودرو نیز می توان این آرم را به وضوح مشاهده نمود.

این پکیج استثنایی بر روی یک مجموعه از چرخ های سبک وزن و ده پره ای قرار گرفته و  سری های ویژه این مدل شامل یک پک بیرونی فیبرو کربن MSO و برخی حواشی MSO فیبرو کربنی می باشد.

در کابین این خودرو، بسیاری از قسمت ها با چرم مشکی آلکانترا پوشیده شده اند و سقف نیز با چرمی از جنس  آلکانترا و به رنگ قرمز پوشیده شده است.

فرمان نیز با چرم قرمز آلکانترا کاور شده و به علامت سفید ساعت ۱۲، و همچنین طرح چند برگ افرا مزین گردیده است.

هر ماشین با یک پلاک سفارشی مشخص می شود که نشان دهنده کمیاب بودن آن خواهد بود.

مطالب مرتبط
کمپانی اینتل از به تاخیر افتادن تولید پردازنده های 10 نانومتری خود خبر داد

موتور و مشخصات فنی مک لارن ۵۷۰S SPIDER

این خودرو با یک موتور ۸ سیلندر بی توربو شارژر ۳.۸ لیتری، همراه با یک گیربکس ۷ سرعته ارائه می شود که توانی برابر با  ۵۶۲ اسب بخار (۴۴۱ کیلووات) و گشتاوری در حدود  ۴۴۲ پوند (۶۰۰ نیوتن متر) را تولید می کند.

این خودروی عضلانی اسپرت، تنها در عرض ۳.۱ ثانیه از سرعت صفر به ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) می رسد و حداکثر سرعت آن نیز چیزی در حدود ۱۹۶ مایل در ساعت (۳۱۵ کیلومتر در ساعت) خواهد بود.

همانطور که ذکر شد، فقط پنج نمونه از مدل اسپرت عضلانی ۵۷۰S برای کانادا تولید شده است.

مک لارن این محصول را با قیمت ۳۵۳،۲۰۶ دلار به کانادا عرضه خواهد کرد که برای این خودرو قیمت معقولی می باشد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.