لامبورگینی از نسخه خاص اونتادور رونمایی کرد
باید حتی SC18 را یک اونتادور پرچمدار دانست که با همکاری بخش ریسینگ لامبورگینی توسعه یافت و یک مدل معمولی محسوب نمی شود. SC18 دارای کیت بدنه اسپرت مشابه هوراکان GT3 Evo و سوپر تروفئو EVO است و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.بخش اسپرت لامبورگینی به عنوان Squadra Corse شناخته شده که تا به حال چند نسخه ای را به صورت سفارشی مشتریان ارتقا بخشیدند و تیونینگ ساختند. تیونینگ مدل تهاجمی و جذابی چون SC18 می تواند شگفت انگیز و جذاب باشد.
نسخه خاص لامبورگینی آوانتادور رونمایی شد
لامبورگینی آوانتادور : شرکت لامبورگینی را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده خودروهای سوپراسپرت دانست. کمپانی که هر سال نسل جدیدی از محصولاتش را معرفی کرده و عرضه می دارد.
حال برای نخستین بار از یک محصول تک نمونه موسوم به SC18 رونمایی کرده که تنها یک دستگاه از آن ساخته شده و قرار نیست به صورت چند دستگاه به فروش برسد.
این سوپراسپرت اولین رویکرد سفارشی سازی لامبورگینی محسوب می شود. مدلی با پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی ۷۷۰ اسب بخاری که در خیابان می تواند غرشی داشته باشد. در حقیقت لامبورگینی این مدل را براساس نسخه SVJ ساخته و تغییرات متعددی روی آن اعمال کرده که نمی توان این مدل را مشابه دانست.
باید حتی SC18 را یک اونتادور پرچمدار دانست که با همکاری بخش ریسینگ لامبورگینی توسعه یافت و یک مدل معمولی محسوب نمی شود. SC18 دارای کیت بدنه اسپرت مشابه هوراکان GT3 Evo و سوپر تروفئو EVO است و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.بخش اسپرت لامبورگینی به عنوان Squadra Corse شناخته شده که تا به حال چند نسخه ای را به صورت سفارشی مشتریان ارتقا بخشیدند و تیونینگ ساختند. تیونینگ مدل تهاجمی و جذابی چون SC18 می تواند شگفت انگیز و جذاب باشد.
لامبورگینی آوانتادور سوپراسپرت جذاب ایتالیایی
موضوعی که بسیاری از علاقمندان خودرو به دنبال آن هستند و از آرزوهای دیرینه آنها که بتوانند سوار بر این کوپه قدرتمند ۷۰۰ اسب بخاری شوند. لامبورگینی سفارشی سازی عمیقی روی SC18 انجام داده که هیچ نمونه مشابه ای از آن را نمی توان در نمایندگی یا هرجای دیگر مشاهده کرد.
در قسمت رو به رو شباهتی به هوراکان جی تی ۳ او داشته و از چراغ های تهاجمی ، بینی تیز و ارتفاع پایینی نسبت به نسخه اصلی لامبورگینی آوانتادور برخوردار است. دریچه هوا Super Trofeo EVO در این مدل نیز به چشم می خورد و لامبورگینی آن را با طراحی خودروهای پیست برای جاده های معمولی توسعه داده است.
یکی از شگفت انگیزترین بخش ها، قسمت عقب SC18 است که بیشتر کانسپت به نظر می رسد. اسپویلر بزرگ فیبرکربن با قابلیت تنظیم در سه حالت، سیستم اگزوز جدید، دیفیوزر عریض، چراغهای باریک و نواری و ۱۲ هواکش روی پوشش موتور هر کدام برای هوارسانی و خنککنندگی یک سیلندر پیشرانه، به ترکیب طراحی اونتادور سوپر ولوچه یوتا (SVJ) با مدلهای مسابقهای تأکید میکنند.
کابین SC18 با روکشهای آلکانترا و دوختهای قرمز رنگ درکنار صندلیهای مسابقهای فیبرکربن زیبا به نظر می رسد. به گفته لامبورگینی SC18 وزن کمتری در مقیاسه با اونتادور SVJ دارد. پیشرانه آن از نوع ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی ۷۷۰ اسب بخاریست که در کنار گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.
برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت لامبورگینی مراجعه کرد. البته تمامی اطلاعات SC18 داده شده و جزئیات خاصی برای بیان باقی نمانده است.
هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است.