نسل جدید خودرو مزدا ۳ در خیابان ها رویت شد

به تازگی تصاویر جاسوسی از نسل جدید مزدا 3 در حین تست به بیرون درز کرده و پیداست این خودرو شباهت فاحشی به نسخه کانسپت داشته و مزدا می خواهد طراحی جذابی به کار گیرد. باتوجه به تصاویر فاش شده، فضای داخل کابین کاملا بروزرسانی شده و فضای بیرونی نیز کاملا استتار شده است و مزدا با توجه به بازطراحی کامل این خودرو، سعی کرده آن را با بدنه پوشانده راهی خیابان برای تست کند.

0

نسل جدید خودرو مزدا ۳ در خیابان ها رویت شد

خودرو مزدا ۳ : شرکت مزدا یکی از برندهای بزرگ صنعت خودروسازیست که تاکنون توانسته محصولات بزرگی را معرفی و عرضه کند. در این بین کمپانی در نظر داشته بزودی نسل جدید یکی از محبوبترین خودروهای خود را به نام مزدا ۳ رونمایی کند. پیشتر شاهد رونمایی مدل مفهومی مزدا ۳ هاچ بک بودیم و حال نوبت به رونمایی از نسخه تولیدی آن رسیده است.

در این میان مزدا پیشتر تصویر تیزری منتشر کرده که به نسخه سدان و هاچ بک خودرو مزدا ۳ اشاره دارد. در تصویر هر دو خودرو درون سایه ای قرار دارند و به رنگ خاکستری و قرمز هستند. مزدا از سبک طراحی KODO در نسل جدید مزدا بهره می گیرد که طراحی تیز و تهاجمی دارد.

آنچه از تصویر پیداست، ژاپنی ها می خواهند شباهت نزدیکی بین نسخه تولیدی و مفهومی وجود داشته باشد. اطلاعات بیشتری در کار نیست و تنها می توان انتظار ساختاری شبیه به نسخه مفهومی اخیرا رونمایی شده داشت.به گفته مزدا نسل جدید خودرو مزدا ۳ در کابین داخلی متحول شده است و بیشتر ترکیب مدرن و دیجیتالی دارد تا سنتی. شرکت ژاپنی قصد داشته پیشرانه SkyActive-X را که مدلی احتراق داخلی است و عملکرد خوبی دارد، به کار گیرد.

به تازگی تصاویر جاسوسی از نسل جدید مزدا ۳ در حین تست به بیرون درز کرده و پیداست این خودرو شباهت فاحشی به نسخه کانسپت داشته و مزدا می خواهد طراحی جذابی به کار گیرد. باتوجه به تصاویر فاش شده، فضای داخل کابین کاملا بروزرسانی شده و فضای بیرونی نیز کاملا استتار شده است و مزدا با توجه به بازطراحی کامل این خودرو، سعی کرده آن را با بدنه پوشانده راهی خیابان برای تست کند.

احتمالا در نسخه نهایی مدلی را شاهد خواهیم بود که دست کمی از نسخه کانسپت نداشته و مورد توجه طرفداران و مشتریان این شرکت قرار می گیرد.

مطالب مرتبط
بریلیانس c3 خودروی جدید پارس خودرو

انتظار داریم نسخه دیزلی از مزدا ۳ جدید نیز معرفی شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود ژاپنی ها چه محصولی را در آینده نزدیک معرفی می کنند. انتظار می رود شرکت موردبحث نسل جدید مزدا ۳ را پیش از پایان سال جاری رونمایی سازد.

باید منتظر ماند تا مشخص شود ژاپنی ها چه برنامه ای در سر دارند.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.