نوکیا ۹ و سنسور اثرانگشتی در زیر نمایشگر

0

نوکیا ۹ و سنسور اثرانگشتی در زیر نمایشگر

نوکیا ۹ : نوکیا با بازگشت به صنعت تلفن هوشمند برنامه های بزرگی در سر داشته که می خواهد آنها را عملی سازد.

برنامه ای که بخش عمده آن را گوشی های هوشمند در برمی گیرند و امید می رود که به واقعیت تبدیل شوند.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون محصولات آینده این کمپانی فنلاندی از جمله نوکیا ۹ منتشر شد اما شرکت های HMD یا نوکیا اشاره ای به اسمارتفون نداشتند و موضوع در شایعه باقی ماند.

شرکت HMD مدتی است همکاری خود را با نوکیا آغاز کرده است.

در حالی که هر روز از سال ۲۰۱۸ می گذرد شایعات درباره نوکیا ۹ بیشتر می شود و این نشان می دهد بزودی نوکیا این پرچمدار را معرفی خواهد کرد. محصولی که می توان آن را بسیار خاص و قابل توجه دانست.

در گزارش تازه انتشاریافته گفته شد، نوکیا ۹ به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر تجهیز شده که همین امر آن را به محصولی قابل تبدیل می کند. نخستین بار ویوو بود که در CES 2018 اسمارتفونی با چنین فناوری معرفی کرد.

حال نوبت به نوکیا رسیده تا به عنوان دومین شرکت تولیدکننده اسمارتفون این قابلیت را در دیوایس خود به کار گیرد. البته این قابلیت تایید شده نیست از این رو باید شایعه به شمار آورد.

از مشخصات شایعه شده نوکیا ۹ باید به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی QHD با نسبت تصویر ۱۸:۹، حافظه رم ۶ گیگابایتی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

امید می رود در تابستان ۲۰۱۸ همانند نوکیا ۸، نوکیا این پرچمدار را در ماه آگوست معرفی کرده و مدتی بعد نیز عرضه دارد.

مطالب مرتبط
نوکیا 8 سیکورو پرچمدار فنلاندی ها برای سال 2018

اختصاصی وردنگار؛ هر گونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.