رونمایی مک لارن ۷۲۰ اس تیونینگ شده از نویتک با ۰ تا ۱۰۰ کمتر از ۲.۷ ثانیه

مک لارن 720 اس

0

رونمایی مک لارن ۷۲۰ اس تیونینگ شده از نویتک

نویتک یکی از تیونرهای برجسته ایتالیایی محسوب می شود که همیشه با تیونینگ های خاص خود توانسته نظر طرفداران و علاقمندان به صنعت را جلب کند.

حال به تازگی این کمپانی تصمیم گرفت مک لارن ۷۲۰اس خودرو قدرتمند شرکت بریتانیایی را برای تیونینگ انتخاب کند. اتومبیلی که به تنهایی محصولی قدرتمند محسوب می شود و حال به لطف نویتک مدل قابل توجه جذاب تری به نظر رسیده که موردتوجه هر غیرعلاقمند به خودرویی نیز قرار می گیرد.

رنگ بدنه قهوه ای در کنار کیت اسپرت ۷۲۰اس نویتک را به مدلی چشمگیر و خیره کننده تبدیل کرده است. مدلی که شرکت بریتانیایی بهترین مهندسان را برای ساخت آن به کار گرفته و توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. بدون شک می توان مدل معمولی ۷۲۰اس را تحسین کرد چه برسد این مدل تیونینگ شده و در کنار طراحی بدنه مخوف تر، پیشرانه قدرتمندتری پیدا خواهد کرد.

مک لارن اگرچه در سبد محصولاتش مدل های مختلفی داشته، ۷۲۰اس یک سوپراسپرت برجسته می باشد و ویژگی های بزرگی برای آن در نظر گرفته شد. نویتک با افزودن بادی کیت جذاب ۷۲۰اس را به خودرو جالب توجهی تبدیل نمود و در نگاه نخست می توان از این مدل هیجان انگیز لذت برد.

رنگ منحصربفرد

یکی از نقاط جذاب تر مک لارن ۷۲۰اس نویتک، رنگ منحصربفردیست که در کنار رنگ مشکی حیرت انگیز می باشد. بادی کیت موردبحث سپرهایی با ورودی هوا بزرگ را به دنبال داشته و در نتیجه می توان آیرودینامیک قابل توجهی را مشاهده کرد. بخش عقب نیز با کیت جدید نویتک، اسپویلر اسپرت، سپر منحنی و چندی دیگر پیدا کرده است. بدون شک علاقمندان به خودرو می دانند چنین سبک بادی کیت نه تنها بر زیبایی اتومبیل موردنظر می افزاید، بلکه در بخش فنی آن تاثیر مثبتی می گذارد.

مطالب مرتبط
لامبورگینی از نسخه خاص اونتادور رونمایی کرد

 پیشرانه‌ی ۴ لیتری تویین توربوی ۷۲۰S

از جمله اینکه بادی کیت آیرودینامیک را بهبود می بخشد تا مورد توجه قرار گیرد. پیشرانه‌ی ۴ لیتری تویین توربوی ۷۲۰S که از نوع ۸ سیلندر وی شکل با قطعات تیونینگ نویتک به ۸۰۶ اسب بخار رسیده که در مقایسه با قدرت ۷۲۰ اسب بخاری ده ها اسب بخار قدرت بیشتری دارد.

۰ تا ۱۰۰ کمتر از ۲.۷ ثانیه

همین قدرت ۰ تا ۱۰۰ محصول تیونینگ نویتک را ۰.۱ ثانیه کاهش داده است که در نوع خود قابل توجه می باشد. به طور کلی باید ۷۲۰ اس تیونینگ شده نویتک را یک خودرو فوق العاده در مقایسه با مدل اصلی دانست که نه تنها طراحی مخوف و جسورانه تری پیدا کرده، بلکه قلب تپنده بزرگی برای آن در نظر گرفته شده تا بتواند عملکردی دور از انتظار را از خود نشان دهد. این خودرو در کمتر از ۲.۷ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتربرساعت می رسد و به گفته نویتک سقف سرعتی نزدیک به ۳۵۰ کیلومتربرساعت برای آن در نظر گرفته شد.

با تمام این موارد قیمت نسخه تیونینگ مک لارن ۷۲۰اس مشخص نشد. بنابراین می توان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت نویتک مراجعه کرد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.