گرانترین هدیه ولنتاین یک عاشق تمام عیار، ابرخودروی ۵۷۰S Spider

0

هدیه ولنتاین یک عاشق تمام عیار، ابرخودروی ۵۷۰S Spider

تمام زوج های جوان سراسر جهان در روز ولنتاین منتظر دریافت هدیه ای زیبا از جانب نامزد یا شریک زندگیشان هستند. بنا بر اخبار منتشره توسط کمپانی مک لارن، “یک عاشق تمام عیار، ابرخودروی قرمز رنگ ۵۷۰S Spider را سفارش داده و می خواهد آن را  در روز ۱۴ فوریه به عشقش تقدیم کند.

 

مک لارن ۵۷۰S Spider، هدیه ولنتاین استثنایی

مک لارن ۵۷۰S Spider، دارای تناژ رنگی قرمز ورمیلیون از پالت رنگ الیت مک لارن است. همچنین کالیپرهای ترمز و خطوط ظریف اطراف تایرهای Pirelli P Zero نیز قرمز رنگ هستند. در درون کابین این مک لارن بی نظیر نیز، ترکیبی از چرم آپکس قرمز و ناپای مشکی، به علاوه حاشیه دوزی های آلکانتارای مشکی به چشم می خورد. برای این که این رنگ قرمز زیبا و جذاب، بیشتر خود را نشان دهد، فرمان نیز به رنگ قرمز آپکس در آمده و کمربند ایمنی نیز قرمز رنگ است.

فیبر کربن درون درب، بخش مرکزی و سقف درب را مزین نموده است. این مک لارن ۵۷۰S سفارشی بی نظیر دارای چند آپشن سفارشی دیگر نیز هست که قرمز نیستند. به عنوان مثال، سقف به رنگ خاکستری پالادیوم تیره است و یک پوشش فیبر کربن خاص نیز برخی قسمت های داخلی را پوشانیده است. در نمای بیرونی خودرو نیز فیبر کربن ، حاشیه های درب، شکاف های جلویی، برخی قسمت های درب عقب، سپر عقب، و اسپویلر عقب را پوشش داده است.

ابر خودروی استثنایی با یک موتور بی توربو ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری

این ابر خودروی استثنایی با یک موتور بی توربو ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری ارائه می شود. و می تواند تنها در ۳.۱ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت)  رسیده و حداکثر سرعت آن نیز ۱۹۶ مایل در ساعت (۳۱۵ کیلومتر در ساعت) است. مک لارن چیزی در مورد قیمت این ابرخودروی افسانه ای نگفته، اما براورد می شود که قیمت آن چیزی در حدود  $ ۲۰۸،۸۰۰.باشد  . البته، ما امیدواریم که نامزد این مرد عاشق نیز برای روز ولنتاین آماده باشد. تصور کنید در طول یک شام عاشقانه، سوئیچ یک مک لارن سفارشی را دریافت کنید، و در ازای آن تنها یک جعبه شکلات برای عزیزتان خریده باشید.

مطالب مرتبط
نسخه الکتریکی هیوندای النترا برای اولین بار رویت شد

گالری تصاویر مک لارن ۵۷۰ اس اسپایدر ۲۰۱۸

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.