هشتاد و پنجمین بازی پرسپولیس-استقلال

0

هشتاد و پنجمین بازی پرسپولیس-استقلال

پنج‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۶، هفته دهم لیگ برتر

پرسپولیس تهران-استقلال تهران

ورزشگاه آزادی تهران – ساعت ۱۶:۴۰

به گزارش سایت نود، سرانجام نوبت به داربی ۸۵ رسید، دیداری که قرار بود ابتدا یک بازی دوستانه در آلمان باشد اما آن پروژه عملی نشد تا هشتاد و پنجمین ملاقات استقلال و پرسپولیس در دور رفت لیگ شانزدهم رقم بخورد.

دو تیم این بار هم با شرایطی تقریبا متفاوت به مصاف هم می روند. پرسپولیس این فصل هم شانس اول قهرمانی است و در لیگ نتایج خوبی گرفته است.

در سوی دیگر استقلال اما پس از یکی از ضعیف‌ترین شروع های تاریخش فعلا در مکان سیزدهم جدول حضور دارد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس هشت امتیاز کمتر جمع کرده است.

با این حال تاریخ ۴۹ ساله داربی ثبات کرده که هرگز شرایط جدول نتیجه این دیدار سنتی را رقم نمی‌زند. همانطور که در تاریخ هرگز تیمی که در جدول حداقل هشت امتیاز بیشتر از رقیبش داشته برنده نشده است.

 

داربی قبل همین حکایت را داشت. پرسپولیس با ۱۳ امتیاز بیشتر از استقلال پای به میدان گذاشت و شش بازی قبلی‌اش را برده بود اما در مقابل جوانان منصوریان بدجوری غافلگیر شد.

بازی پنجشنبه دیداری متفاوت است. استقلال اگر برنده بازی شود به آینده امیدوار خواهد شد و در صورت باخت در همین شروع لیگ ۱۳ امتیاز از صدر جدول عقب می افتد و تقریبا باید قید قهرمانی را بزند.

نگاهی بر دربی آیی و قرمز تهران

در ۸۴ بازى انجام شده ۲۵ برد برای تیم استقلال و ۲۱ برد برای تیم پرسپولیس ثبت شده است

و در ۳۸ بازى دیگر دو تیم  به نتیجه تساوى رضایت داده اند .

تیم استقلال ۸۱ گلزده است و تیم پرسپولیس هم ۸۳ بار موفق به گلزنی شده است

 

مطالب مرتبط
شوق ورزش و خرید لباس ورزشی

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.